Strona 1 z 1

odpalanie na cieplym

: 30 wrz pt, 2005 2:45 pm
autor: Pieraś
zauwazylem w moim pugu ze jak jest cieply to z tym odpaleniem nie jest do konca jak byc powinno .... jak zakrece krotko i puszcze to nie zalapie jak krece dluzej to zalapie ale tak jakby ledwo ledwo przechodzi w ten rozruch, no chyba ze przy zakreceniu dodam gazu to bez problemu - przy czym jak jest zimny to zakrece lekko i juz odpala poprawnie slychac jak silnik jakby dynamicznie wchodzi we wlasciwe obroty, co to moze byc ??

: 30 wrz pt, 2005 2:49 pm
autor: invictus
czujnik temp silnika moze byc

: 30 wrz pt, 2005 3:05 pm
autor: Pieraś
a gdzie to sie znajduje ? :P
nie mam etzolda tutaj (o ile tam zaznaczony jest)

: 30 wrz pt, 2005 3:20 pm
autor: blaszka
CZUJNIK Z ZIELONA KOSTKA KOŁO TERMOSTATU

: 30 wrz pt, 2005 3:28 pm
autor: blaszka
A MOZE MODUŁ APARATU ZAPŁONOWEGO NAJPIERW SPRAWDZ CEWKE CZY JEST W DOBRYM STANIE A POTEM MODUŁ APARATU ZAPŁONOWEGO

: 02 paź ndz, 2005 5:10 pm
autor: Pieraś
zauwazylem ze jak jest nawet cieply ale zakrece dluzej - do momentu az slysze ze zalapal to jest ok. ale wydaje mi sie ze powininen szybciej lapac. na zimnym slychac ze ten rozruch jest konkretny.
u mnie ten modul chyba to cos jakby kostka szescienna z ktorej kable wychodza

: 02 paź ndz, 2005 5:19 pm
autor: tomek
Pewnie masz wtrysk Magneti Marelli, wtedy zapłonem steruje komp i jest tylko cewka odrazu na 4 cylindry

: 03 paź pn, 2005 7:26 am
autor: Pieraś
tak to ten sprzet.

: 03 paź pn, 2005 7:55 am
autor: Frutis
ja podobnie miałem w kadecie,zmienilem świece i cewkę zapłonową,jak ręką odjął. podczas pracy elementy te rozgrzewają się i zwiększa się opór w obwodach