Strona 1 z 1
Jaki mozna wlozyc silnik zamiast lezaka??
: 08 paź sob, 2005 7:26 pm
autor: Maszhasz
Wiem ze kazdy nawet od GTI tylko wtedy trzeba by bylo zmieniac wozek itd itp. A mi Chodzi o to zeby zaduzo niekombinowac
Bo niestety moj lezak juz umiera
Trzeba cos z tym zrobic!! Moze kiedys bym zrobil remont ale z tego co sie orientuje to lezaki sa jednorazowe
Czekam na jakies ciekawe propozycje?? Bo sam jestem ciekaw co by tam mozna bylo wrzucic!! Myslalem o rally ale tu znowa duzo kasy wchodzi w gre chyba
pozdro
: 08 paź sob, 2005 7:39 pm
autor: woocash
heheh musze cie odrobinkę zmartwić.... ale raczej nic nie wejdzie bez duuużej rzeźby.
trzeba wymienić sanki, dorobić jedno mocowanie łapy... nie jest to tanie rozwiązanie.
w ajkim stanie masz reszte??
już prędzej kup drugiego leżaka i jeździj aż cały pug padnie... potem tylko urwisko i wio
ostatnio na forum widziałem leżaka za 80 zł
: 08 paź sob, 2005 7:42 pm
autor: Ferguss
jest roboty, kiedyś się pytałem jakiegoś kolesia z warsztatu, to jak mi sieknął cenę, to wyśmiałem go... 2000zł -
: 08 paź sob, 2005 7:43 pm
autor: woocash
ile chcesz ferguss za znaczek peugeot ? musze coś poprawić w golfie :DDDD
- nie rób koledze OT poważnie chcesz emblemat z tylnej klapy?
: 08 paź sob, 2005 7:47 pm
autor: woocash
kurka ale z ciebie wred
ja tutaj .... chlip chlip
już nic nie napisze.......
: 08 paź sob, 2005 8:15 pm
autor: Ferguss
nie bądź baba - sprzedałeś leżaka zdrajco
: 08 paź sob, 2005 8:18 pm
autor: woocash
ha, nie każdy może sobie pozwolić na wydatki.... jak twój zacznie sie sypać, czego naprawde ci nie życzę, to byś wiedział..... tylko jeden jest ból... że wszystko oprócz silnika było cacy.... no.. powiedzmy beleczka za 5000 km by już kwiczała
poza tym teraz szukam już puga, więc mnie nie wkurzaj prosze, i nie traktuj czerwoną czcionką, bo się zezłoszczę :>
: 08 paź sob, 2005 8:22 pm
autor: Ferguss
no to jednak już życzyłeś, bo się sypał, ale już jest spox, jeszcze tylko muszę docisk zmienić
: 09 paź ndz, 2005 1:02 pm
autor: 205MI16
Przerabiałem karoserię od leżaka na MI16 (czyli to samo co gti, tu). Jeśli nie dysponujesz odpowiednim zapleczem i nie masz zacięcia "majsterkowicza" daj sobie spokój z przeróbką. Zlecając wszystko warsztatowi wyjdzie Cię to tyle, że lepiej sprzedać tanio Twojego pugo-leżaka i dołożyć tą kwotę do jakiegoś TU.
Przeróbki są tanie tylko w fazie wstępnych kalkulacji - potem dokładasz czasami 2x więcej. z drugiej strony przy przeróbce usprawnisz i poprawisz wiele rzeczy.
Ale i tak decyzja należy do Ciebie
: 10 paź pn, 2005 11:56 am
autor: Maszhasz
A czy przypadkiem nierobili silnikow rally lezacych?? A jeszcze jestem ciekaw jaki lezak mial najwieksza pojemnosc!! Bo zaplecze zeby wszystko samemu zrobic to ja mam
Tylko czasu brakuje no i juz sam niewiem co robic?? Moze byly siakies XY7 lub 8 1.6 lub cos w tym stylu??? Pozdro
: 10 paź pn, 2005 2:35 pm
autor: 205MI16
Ztego co wiem leżak max to był 1,4
: 10 paź pn, 2005 3:53 pm
autor: Maszhasz
No to juz podjalem decyzje!! Poprostu sam sobie zrobie mocniejszego XY7
Bedzie trza remonta strzelic glowice splanowac wsadzic siakis walek rozrzadu dwa gaziory od piaska juz kupilem moze wieksze tloki
Powiekszyc zawory!! No to bedzie najlepsze rozwiazanie
Troszke kasy ale ile przyjemnosci przy dlubaniu bedzie a pozniej jaka satysfakcja z tego no i jaki potwor
Bedzie sie trzeba za to zabrac ale najpierw zajeadze na smierc tego obecnego lezaka
: 10 paź pn, 2005 4:52 pm
autor: 205MI16
Powodzenia przy podkręcaniu leżaka - dwa gaźniki to jest to - silnik pracuje całkiem inaczej jak na wtrysku. Tłoki bym zostawił zwykłe, natomiast głowę o ile są możliwości należy koniecznie podłubać coby motor miał czym oddychać. Na koniec fajny kolektor i wydech - 100 kucy na bank a może troszkę więcej.
Pochwal się oczywiście efektami!
: 10 paź pn, 2005 4:55 pm
autor: invictus
Hehe -moj qmpel zalozyl 2 fajne ganiki i butelka po szampanie paliwa w tym silniku poszla po paru przegazowaniach (bez ruszania samochodem)
: 11 paź wt, 2005 9:18 pm
autor: woocash
no jest to jakaś myśl, bo ponoć to niezły konstrukcyjnie silnik, polecam założyć dwa dwugardzielowe gaźniki, podłubać przy zaworach... jakieś fajne sprzęgło.... i bedzie ze 100 koni, albo i więcej
)
proponuje pogadać z fanklubem citroena BX, tam montowali też leżaka 1,4 (to max pojemność) z innymi gaźnikami, no i były to silniki mocniejsze niż w 205, bo to przecie większe fury
kolektor masz gotowy z XY8, pogadaj z gościem z forum "boshka" on ma taki kolektor i tanio sprzeda
)
problem tylko może być jeden... bo ten silnik ma problemy ze smarowaniem, także musiałbyś wspawać przegrody w miskę (a tam mało miejsca jest:) i nie pałować za ostro