Strona 1 z 1
przedkosc w stosunku do obrotow
: 13 paź czw, 2005 12:18 pm
autor: WODZU
Mam silnik 1.1 - 60KM
Zmienilem licznik i mi oklamuje wiec interesuje mnie jakis wykres albo cos na temat:
->jaka powinna byc predkosc na kazdym poszczegolnym biegu przy roznych obrotach (od 1000ob/min do 7000ob/min)(skrzynia 5b)
Jakby ktos cos takiego wiedzial to byl bym wdzieczny za informacje.
POZDRAWIAM
: 13 paź czw, 2005 12:40 pm
autor: blaszka
obroty silnika a prędkośc zaleza od warunków w jakich jedziemy
a skad wiesz czy cie okłamuje
wskazówka mu sie wydłuza
: 13 paź czw, 2005 12:55 pm
autor: invictus
blaszka pisze:a skad wiesz czy cie okłamuje
wskaz
owka mu sie wydłuza
Dobre
blaszka pisze:
obroty silnika a prędkośc zaleza od warunków w jakich jedziemy
taaa chyba ci chodzi o takie warunki jak lod pod kolami
: 13 paź czw, 2005 1:17 pm
autor: blaszka
: 13 paź czw, 2005 1:19 pm
autor: WODZU
Chodzi mi o warunki normalne <asfalt>
: 13 paź czw, 2005 1:47 pm
autor: mi
jaki asfalt?! Afroamerykanin
;);)
: 13 paź czw, 2005 1:50 pm
autor: invictus
trzeba byc poprawnym politycznie
co nie zmienia faktu ze troszke dziwnie brzmi "kola piszcza jak jade po afroamerykaninie"
: 13 paź czw, 2005 2:18 pm
autor: Pagi
Gosciu sie powaznie pyta, a Wy se jaja robicie z asfaltu
WODZU: Anie latwiej wziasc kogos z uczciwym (co nie kłamie) licznikiem i porownac?
Albo przejedz obok fotoradaru tak rowno 100km/h - jak przyjdzie Ci wezwanie i zobaczysz fotke to bedziesz wiedzial czy licznik nie klamie
: 13 paź czw, 2005 2:22 pm
autor: invictus
Pagi pisze: Anie latwiej wziasc
Zgadzam sie
A tak na powaznie to zagadaj z jakims policjantem
: 13 paź czw, 2005 2:28 pm
autor: Pagi
No serio mowie
Ania zawsze pomoze...
Ja jak zmienilem licznik to w "kalibrowaniu" pomoglo mi CBradio... jechalem poprostu za kims i pytalem ile jedzie
: 13 paź czw, 2005 2:29 pm
autor: mi
Tak wam powiem, że przy Ewce Ania to jest nic
uwaga, będę przedstawiał WŁASNY genialny pomysł:
wjedź na autostradę albo jakąś drogę szybkiego ruchu na której są słupki (co 100m) i na której da się utrzymać stałą prędkość, wystartuj stoper w którymś momencie i ileś (najprościej 10) słupków dalej wyłącz
Tą techniką można sobie też sprawdzić czas na 400m - orientacyjnie oczywiście
Tak, tak, wiem - jestem szalenie sprytny i przebiegly
:):):)
: 13 paź czw, 2005 2:33 pm
autor: Pagi
mi ma dobry pomysl, pod warunkiem ze slupki sa dobrze rozstawione
najprosciej to jechac rowniotko 120, wtedy kilometr musisz przejechac w 30sekund, albo w 1 minute kilometr = 60km/h itd.
Jak Ci wyjdzie w ktoras strone zle to bedziesz wiedzial ze albo zawyza albo zaniza licznik...
: 13 paź czw, 2005 2:41 pm
autor: WODZU
Dzieki za porady.
Zobacze co sie z tego bedzie dalo zrobic.
->mialem wczesnie skale na liczniky do 180km/h a po zmianie licznika ma do 220km/h i tak sobie mysle czy nieda sie tego jakos przeliczyc albo cos?
: 13 paź czw, 2005 2:59 pm
autor: Pagi
To nie ma znaczenia...
Juz zam licznik jest wlasciwie wyskalowany, poprostu mniej sie wychyla...
Jezeli byloby tak jak Ty mowisz to przy 90 pokazywalby Ci 120, bo takie byly polowy skali w obu licznikach.
Ja tez zmienilem na nowy licznik i mam do 220. Pokazuje dobrze. Ja robilem jedynie mala korekte i to tylko dlatego ze musialem zdjac wskazowke i zle ja zalozylem
: 13 paź czw, 2005 5:37 pm
autor: JoT_JoT
No to jedyny problem przy zmianie licznka czasem sie zle załozy wskazowke ja mam też mieniony licnzik i pokazywał dobrze do czasu aż nie zminiłem kółek na wieksze
teraz oszukuje
o jakies 10km
zalezy od predkosci
no ale mam sie jeszcze obrotomierz
Podałbym Ci na podstawie mojego obrotomierza
bo tez mam 1,1 60KM ale teraz to bym Ci podał fałszywe dane
najlepiej przejechać sie rónowlegle z kimś kto ma dobrze wyskalowany licznik