Strona 1 z 1

dolot do silnika

: 01 lis wt, 2005 10:50 pm
autor: IGI
sluchajcie moze wiecie w gti z tego kolanka ktore laczy przepustnice z przeplywomierzem wychodza 2 przewody 1 do odmy a drugi, wlasnie idzie do jakiegos takiego smiesznego czegos i i z tego jest podpiety do kolektora dolotowego. co to moze byc? co daje ten przewod?

: 01 lis wt, 2005 11:25 pm
autor: invictus
zawor powietrza dodatkowego -u mnie zatkane przez "naprawianie" :wink:

: 02 lis śr, 2005 1:36 pm
autor: IGI
kurcze bo wywalilem tamte stare kolanko i zalozylem takie bez zadnych innych podlaczen, odme do butelki a tamten zaslepilem i od tamtego moment wolne obroty stracil a jak dodale gazu to jakos taki zamulony albo przerywa, jak sie odlancza ten przewod to trzeba wyregulowac lewe powietrze ta sruba na przepustnicy?

: 02 lis śr, 2005 1:52 pm
autor: invictus
nie
ten zawor (sprawny) powinien byc zamkniety po nagrzaniu silnika, czyli z zaslepionym/zamknitym powinno byc tak samo. Problem jest tylko po odpaleniu silnika -potrafi sobie zgasnac, wiec trzeba mu gazem nie pozwolic.

Jak dodajesz gazu przy jakich obrotach?? bo jak ponizej tysiaca to moze byc troche zamulony(chodzi mi o gazowanie na wysprzeglonym)

: 02 lis śr, 2005 5:40 pm
autor: IGI
no wlasnie mi sie to nie podoba ze nie trzyma obrotow jak bylo wczesniej wszystko podlaczone to trzymal wiec chyba doloze do tego mojego kolanka jedno odejscie i podlacze spowrotem ten przewod

: 02 lis śr, 2005 7:00 pm
autor: invictus
mowie, ze na rozgrzanym nie ma znaczenia czy jest ten zaworek czy nie ma...
mi po jakiejs minucie wszystko na zimnym sie normuje

: 02 lis śr, 2005 11:55 pm
autor: IGI
a u mnie nawet jak jest ciepły to jakos sie muli na obroty ciezko wchodzi,przerywa itp