Strona 1 z 1

Coś mi puka przy cofaniu POMOCY!!!!

: 03 lis czw, 2005 11:50 pm
autor: DAREK1223
Panowie jest prblem. Sytuacja ma miejsce przy cofaniu i hamowaniu z jazdy do tyłu. Dokłądnie chodzi mi o to .że hjak zaczynam cofać to niejednokrotnie słysze głośne pukanie i w momęcie jak przyhamuje jadąc do tyłu jest ten sam stuk czyli ja hamuję a tu jedniocześnie stuka. Czy to moze być ganizdo mocowania końcówki wahacza w zwrotnicy???. to mnie okropnie denerwuje i już nie wytrzymam
Pomóżcie coś
Pozdrawiam!!!

: 03 lis czw, 2005 11:55 pm
autor: DaKID
ja mam podobnie tyle ze nie zawsze, ale wlasnie jak cofam to czasami takie gluchy stuk

: 04 lis pt, 2005 12:17 am
autor: Yahoo
raczej to nie jest gniazdo, zacisk przedniego hamulca może mieć luz pomiędzy prowadnicą i wtedy tak się dzieje

: 04 lis pt, 2005 8:42 am
autor: IGI
zacisk z jednej strony a z drugiej to bym stawial na koncówke wachacza ja mialem podobnie najlepiej podniesc samochod i poruszac kolem do przodu i do tylu i bedzie wiadomo czy jest luz

: 04 lis pt, 2005 10:03 am
autor: Yahoo
jeśli sworzeń wahacza, to należy poruszać kołem góra- dół

: 04 lis pt, 2005 10:27 am
autor: blaszka
JA BYM BARDZIEJ STAWIAM NA TO CO MÓWI YAHOO
SPRAWDZ TEZ CZY MASZ DOBRZE ZAMONTOWANY TŁUMIK

: 04 lis pt, 2005 10:33 am
autor: Pieraś
powiem inaczej ... wejdz do kanalu pomacaj czy jest cos co ma luz ... tj tlumik itp. potem podnies przod (jesli przod puka) i tez pomacaj all dobrze - najlepiej jak ktos Ci bedzie hamsko szarpal za elementy a Ty bedziesz patrzec z latarka

: 04 lis pt, 2005 11:19 am
autor: Spayky
Yahoo pisze:jeśli sworzeń wahacza, to należy poruszać kołem góra- dół
bardziej lewo-prawo, góra-dół to się sprawdza jak jest luz na łożysku

p.s co do tych stuków, to jak koledzy piszą podnieść koło do góry i poruszać nim lewo-prawo, góra-dół oraz zakrecić kołem i zobaczyc czy półoś nie wychodzi i wskakuje do skrzyni

pozdr.

: 04 lis pt, 2005 2:15 pm
autor: Yahoo
luz na sworzniu wahacza sprawdza się jak już pisałem wcześniej poruszając kołem góra - dół, luz łożyska też ale trzeba umieć to odróżnić ! poruszając kołem w poziomie sprawdzamy głównie luzy układu kierowniczego

: 04 lis pt, 2005 3:46 pm
autor: Paweł
A ja miałem stuk, bo był luz w zwrotnicy w mocowaniu sworznia wahacza. Z okrągłej dziury zrobiło się jajo, bo kiedyś źle dokręciłem. A od dawna mi stuka przy cofaniu, ale wiem, że to jest klapanie zacisku i klocków. Z tym, że jak nawet lekko nacisnę hamulec to przestaje.

: 04 lis pt, 2005 5:18 pm
autor: DAREK1223
No to powiem tak miałem regenowany wahacz w grudniu zeszłego roku i jeszcze mam gwarancję na niego takze jak cos to się dokręci i znieweluje luz. bo mam przerobione tak jak kiedyś było w żukacxh starych. Jeśli się pojawi luz to się dokręca śrubę i już luzu nie ma. Jeśli chodzi o ten zacisk to zobaczymy ale elementy zawiasu sa dobre łożysko też, łączniki nowe, ale gnębi mnie ta zwrotnica i mocowanie sworznia wahacza. Ale Yahoo może i masz rację z tym zaciskiem. Zobaczę. Dziekuję chłopaki
Pozdrawiam!!!

: 04 lis pt, 2005 7:48 pm
autor: IGI
ja zostaje przy swoim przod tyl tak sie sprawdza regenerowalem wachacze u siebie i wiem co mowie a u klumpli jak wymienialem w bravie vento to tez tak spradzalem jesli masz zalozonego amorka to dociska on wachacz i ruszanie gora dol nic nie daje, a luz na lozyskach to faktycznie sprawdza sie tak jak piszecie

: 04 lis pt, 2005 8:17 pm
autor: zawodowiecleon81
Temat juz byl. Jest luz na zacisku! Ja tez to mialem i mam bo ceny nowego zacisku i prowadnicy sa kosmiczne. Jezdze juz prawie 60 tys z tym, a ze glownie do przodu a nie do tylu :D wiec sie zbyt nie przejmuje