Strona 1 z 2

co oznacza ta kontrolka?

: 04 lis pt, 2005 9:51 pm
autor: grzechuuu205
Co oznacza kontrola (taka czerwona) która znajduje sie po lewej stronie kontrolki rezerwy.

klik:---> http://memimage.cardomain.net/member_im ... 0_full.jpg

Kontrolka zapala mi sie jnieraz w czasie jazdy, jak naprzykład jade troche bardziej agresywnie... lub np. na autostradzie. Co ona oznacza??? prosze o pomoc...

: 04 lis pt, 2005 10:44 pm
autor: czecho

: 06 lis ndz, 2005 12:00 am
autor: Pieraś
sonda lambda lub katalizator - u mnie byla to lambda. nie zepsuje Ci sie bryka mozesz jezdzic :)

: 06 lis ndz, 2005 3:43 am
autor: grzechuuu205
to mozna jezdzic?

: 06 lis ndz, 2005 4:02 am
autor: afro
mnie kiedys (u ojca w samochodzie) strasznie wkurzala kontrolka od ABSu, tyle ze ABS byl 100% sprawny. Ojciec pozwolil mi wykrecic zarowke :P
polecam

: 06 lis ndz, 2005 4:25 am
autor: Para
może ktoś zrobi instrukcje (taki opis) zegarów z opisem wszystkich kontrolek ? damy to na strone

: 06 lis ndz, 2005 8:41 am
autor: czecho
jestem za!!! temat już poruszany kilkukrotnie i bez efektów... może tym razem?

sonda lambda

: 06 lis ndz, 2005 9:14 am
autor: Sebek
grzechuuu205 pisze:to mozna jezdzic?
jezdzic mozna ale moze tez wiecej palic. ja miałem z lambda tak ze na wolnych obrotach postojowych na analizatorze spalin było ok a juz przy dodaniu gazu 2500-3000obr/min współczynnik wzrastał,wiec sobie przemysl czy nie chcesz zmienic sonda to koszt 120zł i przerobienie wtyczek bo przeciez nie kupisz oryginalnej za nie wiadomo ile a uzywka to raczej odpada

: 06 lis ndz, 2005 10:20 am
autor: szmergiel
to i ja sie pochwale!! u mnie pali sie kontrolka od ładowania choć ładowanie jest!! co wygrałem???? :D

: 06 lis ndz, 2005 11:40 am
autor: Pieraś
Grzechu - jak stwierdzisz ze nie pali wiecej ani nic to mozesz jezdzic, ja tak zrobilem ponad 1000km i bylo all ok. Sonde dostalem za darmo od szwagra od forda fiesty - 3 kablowa (tez moze byc), wtedy tylko 4 sie doprowadza jako oddzielna mase. Elektryk Ci powie. Nie musisz dawac duzo kasy za lambde. Wazne bys podlaczyl lambde ktora przy danych obrotach odpowiednie napiecie da i cala filozofia

: 06 lis ndz, 2005 11:48 am
autor: grzechuuu205
jakos nie stwierdziłem zeby wiecej palił... ale ta kontrolka nie pali sie cały czas tylko raz na jaks czas (bardzo rzadko) -- szczególnie przy sportowej jezdzie... a gdzy jade sobie normalnie to nic sie nie dzieje...

: 06 lis ndz, 2005 12:06 pm
autor: Pieraś
ja tak samo mialem ze palila sie kiedy chciala. jest luz. ja bym olal. a jak bedziesz mial fundusze to skoluj sobie lambe i wymien. poza tym mozesz pojechac do elektryka i bedzie mial tester do lambdy

: 06 lis ndz, 2005 12:37 pm
autor: Piweł
...

: 06 lis ndz, 2005 1:36 pm
autor: invictus
I jeszcze jedno -kabli od lambdy sie nie lutuje, wiec przy uniwersalach trzeba na jakis patent zrobic -np. na kostki skrecane.

: 06 lis ndz, 2005 2:44 pm
autor: Pieraś
ja nie mam nic lutowanego. mam 4 kabel i dziala. bylem w warsztacie gdzie mi zrobili. a jak to musialbym sie przypatrzec bo teraz nie pamietam.

ja nie jezdzilem caly czas z zepsuta lambda.... po 3/4 roku padla wiec wiem czy jest roznica czy nie