Strona 1 z 1
planowanie kola zamachowego
: 14 lis pn, 2005 1:04 am
autor: IGI
witam mam pytanie ile mozna splanowac kolo_zam i od ktorej strony sie planuje i jakie sprzeglo kupilc valeo czy luka?
a i jeszcze jedno czy po planowaniu trzeba wywarzac kolo?
Używaj opcji edit
: 14 lis pn, 2005 1:48 am
autor: woocash
hehe no raczej oczywista rzecz , że od strony tarczy sprzęgła
wywarzanie... no nie jestem na 100% pewny (wiec nie słuchaj) ale jak dobrze splanują, to po co wywarzać....??
: 14 lis pn, 2005 2:02 am
autor: Kaktus
Mowisz o planowaniu powierzchni ciernej, czy o odchudzeniu kola zamachowego ?
: 14 lis pn, 2005 2:38 am
autor: Michal gti
Raczej trzeba wyważyć.
: 14 lis pn, 2005 2:41 pm
autor: IGI
o odchudzeniu bo akurat robie generalke silnika
: 14 lis pn, 2005 7:15 pm
autor: Kaktus
Zglos sie do Ari'ego... kolo musi byc odchudzone od strony walu rozrzadu, i najlepieij jak jest zdejmowany material na jak najmniejszym promieniu. Pozniej kolo musi byc wywazone razem z dociskiem.
: 14 lis pn, 2005 8:18 pm
autor: IGI
aha wielkie dzieki
: 14 lis pn, 2005 9:39 pm
autor: woocash
hmm a jednak, ja myślałem o "cywilnym" planowaniu
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
: 14 lis pn, 2005 11:52 pm
autor: IGI
to takie cywilne nie wiem co to da ale podobno lepiej jak troche mniej wagi
: 15 lis wt, 2005 12:30 am
autor: Kaktus
Wrrryyy glupoty gadam!!
Oczywiscie najlepiej jest zbierac jak najwiecej materialu na jak najwiekszym promieniu!!
: 30 mar czw, 2006 12:59 pm
autor: Marin205
jeżdziłem alfą 156 z splanowanym kołem i bez - osobiście odradzam - może i fajnie się wkręca - ale przy wyższych prędkościach - przy zmianie na wyższy silnik nieprzyjemnie hamuje - więc jeśli ma być cywilnie to nic nie ruszać