na wysokich obrotach KASZLE SKUBANY

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
senior_edmundo

na wysokich obrotach KASZLE SKUBANY

Post autor: senior_edmundo »

przy ciśnięciu gazu do oporu jak sie juz rokręci (zaczyna się jak mam więcej niż 100km/h) zaczyna przerywać tak jakby pracował na czterech a na chwilke na trezch garach, przerywanie jest bardzo któtkie. dziwna syutuacja, mówiąmi ze to przepływonierz nie domaga

macie jakis pomysł?
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

pompa paliwa, przeplywka, falszywe powitrze - cos z tego!

Bedziesz szykowal tegu Puga do sportu?
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
senior_edmundo

Post autor: senior_edmundo »

puga do sportu nie, ja ścigam się fiaciorem w Rallycrossie i jaki pilot w PPZM ale w przyszłym sezonie jak finanse dopiszą to seja bede budował do gór. przygowywanie puga to spore pieniądze, poza tym seja czy malucha to transportuje sobie na lekkej lawecie bez prawka i jest git a z cięższym to i laweta duża, dwuosiowa i bus i takie tam różne problemiki sam wiesz.
co do puga to mam go z zamiłowania śmigam nim do pracy, tylko coś przestaje współpracować, co do tego "zacinania się" to nie jest to tak uciążliwe w mieście prawie się nie dzieje ale na trasie to kurde wyprzedzać tirów nie mogłem bo brakowało mu siły. nie wiem co jest, musze to rozwikłać niczym detektym Monk
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

mialem dokladnie ten sam porblem z moim w 2002 roku. WYjmij pompe paliwa, pewnie zassaala syf z dnia baku. Wyczysc i powinno byc lepiej.

Mi sie dzialo tak przy 100-110... musialem redukowac wciskac sprzeglo, przygazowywalem parwie do odciecia i wtedy puszczalem sprzeglo i auto przekraczalo magiczna granice 3800obr przy ktorych to sie najczesdziej dzialo. Rozpedzalo sie do 150-160 ale wiecej nie chcialo.

Po czyszczeniu pompy jak reka odjal, no ale auto i tak nie jezdzilo tak jak trzeba bo jeszcze pare innych czynnikow sie nalozylo na siebie.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
senior_edmundo

Post autor: senior_edmundo »

musze pokombinować, wiesz jaka złośc ogarnia jak wydaje ci sie ze znasz przyczyne, naprawiasz to w pocie czoła a potem dupa, nic nie pomogło :) w każdym razie wyciągnę tą pompe i zrobie to co powiedziałeś. dzięki
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

wiem :) poltorej roku z tym walczylem..
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
grzechuuu205
Maniak
Posty: 1417
Rejestracja: 03 lis czw, 2005 4:09 pm
Posiadany PUG: 1.9 GTI XU9JAZ
Numer Gadu-gadu: 2800082
Lokalizacja: Bojanowo (WLKP)

Post autor: grzechuuu205 »

mi sie tak nieraz dzieje prz ok 85km/h. to mówicie ze to pompe trza przeczyscic? a gdzie ona sie dokładnie znajduje.. itp...
Największa radość z jazdy GTI - gdy stal pare miesiecy w garazu :) :)
Obrazek
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4914
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: moralez »

miedzy bakiem a silnikiem :mrgreen:
Awatar użytkownika
lukasss
Junior
Posty: 235
Rejestracja: 05 cze ndz, 2005 1:31 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: lukasss »

poza tym seja czy malucha to transportuje sobie na lekkej lawecie bez prawka i jest git a z cięższym to i laweta duża, dwuosiowa
jak to?? :shock: bez prawka??? żeby lawete ciagną trzeba mieć prawko! chyba ze ja o czymś nie wiem, ???????
Awatar użytkownika
Michal gti
Uzalezniony
Posty: 897
Rejestracja: 06 cze pt, 2003 4:32 pm
Posiadany PUG: 205 rallye, 205 GTi, 205 CTi, 205 RG Cabrio, 205 MultiVan, 306 GTi6, 505 GTi, 304 cabrio, 304 coupe
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: Michal gti »

Chodzi o prawko na lawete 2 osiową :wink:
Sorry za OT.
Awatar użytkownika
zawodowiecleon81
Junior
Posty: 120
Rejestracja: 16 mar śr, 2005 9:45 am

Post autor: zawodowiecleon81 »

Co do lawet to moze sie wypowiem bo jestm/bylem na etapie zakupu. Czy to jest jedno czy dwu osiowa to nie ma najmniejszego znaczenia - kiedys tak bylo. Liczy sie w lawecie DMC - dopuszczalna masa calkowita. DMC lawety musi byc mniejsze ew. rowne masie calkowitej pojazdu.Podam przyklad to moze bedzie latwiej. Na prawko kat. "b" mozna jezdzic do 3,5t. caly zestaw nie moze byc ciezszy niz 3,5t. Dajmy na to samochod ma mase 1800 kg a DMC lawety jest 1500kg. Taki zestaw moze jechac bo nie przekracza 3,5t a maSA calkowita pojazdu jest wieksza od dmc lawety. Kolejny warunek to to ze laweta czy z samochodem czy bez to dla policjanta bez znaczenia :cry: Liczy sie dmc lawety. Jesli laweta ma te nasze 1500kg dmc a sama przykladowo wazy 600kg wiec masa pojazdu na nia zaladowanego nie moze przekroczyc 900kg. To tak w wilekim skocie.
niemożliwe od ręki, cuda w trzy dni !!!
senior_edmundo

Post autor: senior_edmundo »

wszystko sie zgadza, ja oczywiście mówiłem o tzw "lekkeij lawecie" w moim przypadku na malucha i seja.


kaktus: tak na marginesie to zamierzasz latać w górach w przyszłym sezonie?




edytuj posty JJ
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Tak - takie sa plany na przyszly sezon
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
Pieraś
Peugeot 205 Master
Posty: 2978
Rejestracja: 26 wrz ndz, 2004 11:47 am
Posiadany PUG: sprzedany
Numer Gadu-gadu: 696324
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Pieraś »

ja podepne sie do tego tematu ....

czesto jak odpalam auto (wtedy gdy dlugo stoi i jest zimny) to jak wcisne mu w podloge to sie dlawi. puszcze gaz wcisne znow i jakos zalapie i ciagnie w przod. i tak jak do domu mam 3-4km z pracy to potrafi tak pare razy sie zadlawic. dzis jak chcialem zredukowac bodajze do 2 i rura to mi tak sie zadlawil ze jakby wyhamowal mocno 8)7

i teraz tak: podejrzewam ze raz ze zimne auto a dwa ze moze paliwo kiepskie - tankowalem w tesco do pelna (od dluzszego czasu tankuje) teraz chce do pelna na shellu by sie upewnic czy wiecej przejade na ich paliwie tankujac do pelna no i czy bedzie sie dlawil.

pytanie .... gdyby ewentualnie chcial go dac do regulacji to co nalezaloby sprawdzic ??? wtryski, zaplon i mieszanke czy cos jeszcze ?? w sumie zaplon to juz wymyslam ale moznaby sprawdzic. swiece nowe (ngk jedno elektr. do puga), rozrzad byl robiony jakies 14tys km wstecz. zawory tez byly regul.

czy moze to tylko wydziwiam ??
Nałogowy czytelnik forum... ... i były kierowca wysoko kręconego LWA

Był: Peugeot 205 Color Line .... posiadałem go przez 6 lat. Wspomnienia .... pozytywne.
Jest: Mitsubishi Galant Elegance 2.0 16V, kombi, 2000/2001 + Yamaha Fazer FZS600 2003r.
ODPOWIEDZ