Strona 1 z 1

Identyfikacja silnika peugeota - Big problem

: 01 gru czw, 2005 6:32 pm
autor: dvfilm
kupiłem wczoraj silnik ze skrzynią,
jest to jednostka o pojemności 1.4 litra na wtrysku, czyli 1360cmm, ale jak dzisiaj zdjołem pokrywę rozrządu i pojechałem do sklepu po nowy pasek rozrządu to okazało się że podane prze zemnie wymiary nie pasują do wersji silnika 1.4i tylko do 1.1i , rozmiary paska to 5217XS 58104 x 17mm, a według katalogu w silniku 1.4i na wtrysku jest rozmiar 58108 x 17mm, dał mi komputer do tego silnika , oznaczenie komputera to 0 280 000 705 , według tego numeru był stosowany w jednosce 205 1.4 litre 88-90 0 280 000 705 , strona z opisem komputerów : http://www.bba-reman.com/catalogue/peugeot.htm

wiec komputer jest z wersji 1.4 , a silnik ? , niestety nie ma tabliczki na silniku i nie mogę jednoznacznie tego stwierdzić, jedynym dowodem jaki mam to rozmiar paska rozrządu, ale do końca nie mogę potwierdzić, a może numery skrzyni biegów coś powiedzą??
mumer skrzyni biegów to : 02CA85


proszę o pomoc z tym problemie,

: 01 gru czw, 2005 6:44 pm
autor: Ari

: 01 gru czw, 2005 7:09 pm
autor: minta
http://peugeot205.pl/index.php?modul=green


według briefu jest to 1360
bardzo się cieszę, że w internecie mogę przeczytać że chce Pan oddać silnik. Wypadałoby najpierw do mnie zadzwonić i poinformować o tym.
Może jeszcze czegoś się dowiem ??? hmmm....

jakim sposobem komputer z 1,4 pasowałby do 1,1 ??

: 02 gru pt, 2005 1:06 am
autor: woocash
uhm... tylko nie wiem po co na forum.... jeśli chcesz, żebym i ja dał na forum komentarz a propos twojego puga to prosze bardzo...

: 02 gru pt, 2005 1:30 am
autor: zlotycbr
a czy to silnik TU??
z tego co wiem 1360cm to sa silniki z rodziny TU3 i w porownaniu do TU9 i TU1 nie maja aluminiowego bloku lecz zeliwny.jezeli tak jest to latwo jest sie przekonac

: 02 gru pt, 2005 7:27 am
autor: dvfilm
ten co zakupiłem ma blok aluminiowy

: 02 gru pt, 2005 1:36 pm
autor: Ari
Byly i takie i takie... a co Pan sprzedawca się tak zdenerwował. Przecież nikt Cie kolego szanowny z imienia i nazwiska ani nawet nicka nie wymienił...więc nie wiem o co chodzi. Każdy ma prawo sprawdzić zakupiony towar.Prawda? :?

: 02 gru pt, 2005 2:33 pm
autor: Sebek
Pani :wink:

: 02 gru pt, 2005 2:46 pm
autor: minta
Post do którego odnosi się moja odpowiedz został zmieniony. W poprzednim były linki. Nie mam nic do ukrycia moge podać swoje dane NIP, nazwę firmy itp. Tylko mam zastrzezenia do charakteru wypowiedzi Pana Dvfilm. Bo nie lubię być oskarżana o coś na co nie ma się dowodów.

: 02 gru pt, 2005 4:08 pm
autor: Ari
Ok przepraszam. Już się nie wtrącam. Nie pomyślałem, że post mógł być zmieniony. W takim nie opowiadam się po niczyjej stronie 8)7

: 03 gru sob, 2005 5:02 pm
autor: Ferguss
przeniesione z innego tematu:


dvfilm napisał:

mój problem z silnikiem TU 1.1i zamiast 1.4i rozwiązany pomyślnie - wymieniony , co prawda 1.4i trzeba poskręcać, ale to nie problem

jak zidentyfikować silnik TU jak nie ma tabliczki z numerem typu silnika ? -
po pasku rozrządu najprościej

odczytać z paska ile ma zębów i użyć serwisówki ze strony
http://www.stuartmcguire.co.uk/pug/GB/205N/0/08A40A.HTM

pozycja 9
0816 44 numer katalogowy części
TIMING BELT
108 DENTS LARG 17 ( 108 liczba zębów )
- TU3M CYLINDER BLOCK ALUMINIUM
- TU3MC CYLINDER BLOCK ALUMINIUM

0816 56 numer katalogowy części
104 DENTS LARG 17 ( 104 liczba zębów )
- TU9M
- TU1M

0816 55 numer katalogowy części
101 DTS ( 101 liczba zebów )
- TU3M CYLINDER BLOCK CASTIRON ( blok żeliwny )
- TU3MC CYLINDER BLOCK CASTIRON ( blok żeliwny )

: 03 gru sob, 2005 7:24 pm
autor: woocash
i po co było tyle krzyku?? hę??