Identyfikacja silnika - sprawa rozwiązana , jest sposób
: 03 gru sob, 2005 4:39 pm
jak w temacie
mój problem z silnikiem TU 1.1i zamiast 1.4i rozwiązany pomyślnie - wymieniony , co prawda 1.4i trzeba poskręcać, ale to nie problem
jak zidentyfikować silnik TU jak nie ma tabliczki z numerem typu silnika ? -
po pasku rozrządu najprościej
odczytać z paska ile ma zębów i użyć serwisówki ze strony
http://www.stuartmcguire.co.uk/pug/GB/205N/0/08A40A.HTM
pozycja 9
0816 44 numer katalogowy części
TIMING BELT
108 DENTS LARG 17 ( 108 liczba zębów )
- TU3M CYLINDER BLOCK ALUMINIUM
- TU3MC CYLINDER BLOCK ALUMINIUM
0816 56 numer katalogowy części
104 DENTS LARG 17 ( 104 liczba zębów )
- TU9M
- TU1M
0816 55 numer katalogowy części
101 DTS ( 101 liczba zebów )
- TU3M CYLINDER BLOCK CASTIRON ( blok żeliwny )
- TU3MC CYLINDER BLOCK CASTIRON ( blok żeliwny )
mój problem z silnikiem TU 1.1i zamiast 1.4i rozwiązany pomyślnie - wymieniony , co prawda 1.4i trzeba poskręcać, ale to nie problem
jak zidentyfikować silnik TU jak nie ma tabliczki z numerem typu silnika ? -
po pasku rozrządu najprościej
odczytać z paska ile ma zębów i użyć serwisówki ze strony
http://www.stuartmcguire.co.uk/pug/GB/205N/0/08A40A.HTM
pozycja 9
0816 44 numer katalogowy części
TIMING BELT
108 DENTS LARG 17 ( 108 liczba zębów )
- TU3M CYLINDER BLOCK ALUMINIUM
- TU3MC CYLINDER BLOCK ALUMINIUM
0816 56 numer katalogowy części
104 DENTS LARG 17 ( 104 liczba zębów )
- TU9M
- TU1M
0816 55 numer katalogowy części
101 DTS ( 101 liczba zebów )
- TU3M CYLINDER BLOCK CASTIRON ( blok żeliwny )
- TU3MC CYLINDER BLOCK CASTIRON ( blok żeliwny )