Strona 1 z 1

Identyfikacja silnika - sprawa rozwiązana , jest sposób

: 03 gru sob, 2005 4:39 pm
autor: dvfilm
jak w temacie
mój problem z silnikiem TU 1.1i zamiast 1.4i rozwiązany pomyślnie - wymieniony , co prawda 1.4i trzeba poskręcać, ale to nie problem

jak zidentyfikować silnik TU jak nie ma tabliczki z numerem typu silnika ? -
po pasku rozrządu najprościej

odczytać z paska ile ma zębów i użyć serwisówki ze strony
http://www.stuartmcguire.co.uk/pug/GB/205N/0/08A40A.HTM

pozycja 9
0816 44 numer katalogowy części
TIMING BELT
108 DENTS LARG 17 ( 108 liczba zębów )
- TU3M CYLINDER BLOCK ALUMINIUM
- TU3MC CYLINDER BLOCK ALUMINIUM

0816 56 numer katalogowy części
104 DENTS LARG 17 ( 104 liczba zębów )
- TU9M
- TU1M

0816 55 numer katalogowy części
101 DTS ( 101 liczba zebów )
- TU3M CYLINDER BLOCK CASTIRON ( blok żeliwny )
- TU3MC CYLINDER BLOCK CASTIRON ( blok żeliwny )

: 03 gru sob, 2005 5:03 pm
autor: Ferguss
i po co kolejny temat do tego samego? :|
:arrow: http://forum.peugeot205.pl/viewtopic.php?p=70383#70383