JOŁ!
Mam taki problem. Moja fura zimą niedomaga i potrzeba jej kilku minut z nogą na gazie bo inaczej zgaśnie na pierwszym skrzyżowaniu.
Silnik 1.4 gaźnikowy.
Pod maską pe lewej stronie znajdują się dwa urządzenia połączone z gaźnikiem rurkami. Ponoć są to pompeczki (z tego co sam ustaliłem to one mogą być przyczyną zamieszania) i powinny dmuchać czy też zasysać jak tylko się odpali się brykę (tak mi powiedział jeden kolo). U mnie nic nie dmucha ani nie ssie nawet po wciśnięciu gazu. O co chodzi? Przecież to chyba do czegoś służy.
NARA!
gaśnie na zimnym silniku
- wasia
- Junior
- Posty: 263
- Rejestracja: 13 gru wt, 2005 1:06 pm
- Posiadany PUG: green
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kołobrzeg
Z tym silnikiem jest tak. Nie mam pojęcia co to takiego. Zdjęcie mogę zdobyć ale nieszybko. Fura to wersja green a ta wersja jest ponoć z jednym silnikiem (1.4) ale widziałem już green z silnikiem 1.1 (wtrysk). W dodatku green ma mieć 5 biegów a ja mam 4 (na gałce jest 5 tylko piątka nie wchodzi ale i tak wyciąga 140km/h więc tej piątki chyba nie ma). Odpalam na ssaniu ale i tak trzeba pomagać mu nogą bo gaśnie(ssanie ręczne). Jak się nagrzeje to chodzi bez gazowania i ssania. Z gaźnika wychodzi przewód łączący się z jedną z tych pompeczek i im bardziej się gazuje tym bardziej ssie (gaźnik) ale same pompeczki zdychają. To chyba od nich zależy czy działa ustawianie obrotów a ja mogę sobie kręcić i nic to nie daje. Pompeczki są wielkości pudełka od zapałek każda. Ponoć kosztują ok 120 zł za sztukę. Ssanie było regulowane więc to chyba odpada.
NARA!
NARA!
- aule
- Uzalezniony
- Posty: 611
- Rejestracja: 20 wrz wt, 2005 8:38 pm
- Posiadany PUG: 205 1,4
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Ja też mam gaźnik i u mnie nie mam żadnych pompeczek za 120zł. Od gaźnika odchodzą dwie rurki. Jedna do podciśnieniowego regulatora wyprzedzenia zapłonu (który zresztą nie działa) a druga do regulatora wychyłu przesłony rozruchowej. Więc nie rozumiem co to za pompeczki
Spróbuj odłączyć te przewody na zimnym i zobaczyć czy daje jekieś różnice jak są otwarte albo zamknięte.
Spróbuj odłączyć te przewody na zimnym i zobaczyć czy daje jekieś różnice jak są otwarte albo zamknięte.