Strona 1 z 1

gaśnie na zimnym silniku

: 13 gru wt, 2005 1:40 pm
autor: wasia
JOŁ!
Mam taki problem. Moja fura zimą niedomaga i potrzeba jej kilku minut z nogą na gazie bo inaczej zgaśnie na pierwszym skrzyżowaniu.
Silnik 1.4 gaźnikowy.
Pod maską pe lewej stronie znajdują się dwa urządzenia połączone z gaźnikiem rurkami. Ponoć są to pompeczki (z tego co sam ustaliłem to one mogą być przyczyną zamieszania) i powinny dmuchać czy też zasysać jak tylko się odpali się brykę (tak mi powiedział jeden kolo). U mnie nic nie dmucha ani nie ssie nawet po wciśnięciu gazu. O co chodzi? Przecież to chyba do czegoś służy.
NARA!

: 13 gru wt, 2005 2:24 pm
autor: sekator
nie wiem dokładnie o jakie pompeczki Ci chodzi bo mam GTI na wtrysku a z gaźnikiem to miałem tylko maluchy a tam ssanie jest mechaniczne, nie na pompeczki jakieś ale prawie na pewno brakuje u Ciebie ssania

: 13 gru wt, 2005 9:29 pm
autor: aule
Dobrze by było jakbyś podał jakieś informacje odnośnie typu silnika i gaźnika. Może załączył zdjęcie.

Moje pytanie na teraz, które może wyjaśnć troche to czy dzieje się ak tylko na zimnym i czy używasz do rozruchu ssania. Jest ręczne czy automatyczne?

: 14 gru śr, 2005 11:38 am
autor: wasia
Z tym silnikiem jest tak. Nie mam pojęcia co to takiego. Zdjęcie mogę zdobyć ale nieszybko. Fura to wersja green a ta wersja jest ponoć z jednym silnikiem (1.4) ale widziałem już green z silnikiem 1.1 (wtrysk). W dodatku green ma mieć 5 biegów a ja mam 4 (na gałce jest 5 tylko piątka nie wchodzi ale i tak wyciąga 140km/h więc tej piątki chyba nie ma). Odpalam na ssaniu ale i tak trzeba pomagać mu nogą bo gaśnie(ssanie ręczne). Jak się nagrzeje to chodzi bez gazowania i ssania. Z gaźnika wychodzi przewód łączący się z jedną z tych pompeczek i im bardziej się gazuje tym bardziej ssie (gaźnik) ale same pompeczki zdychają. To chyba od nich zależy czy działa ustawianie obrotów a ja mogę sobie kręcić i nic to nie daje. Pompeczki są wielkości pudełka od zapałek każda. Ponoć kosztują ok 120 zł za sztukę. Ssanie było regulowane więc to chyba odpada.
NARA!

: 14 gru śr, 2005 1:52 pm
autor: aule
Ja też mam gaźnik i u mnie nie mam żadnych pompeczek za 120zł. Od gaźnika odchodzą dwie rurki. Jedna do podciśnieniowego regulatora wyprzedzenia zapłonu (który zresztą nie działa) a druga do regulatora wychyłu przesłony rozruchowej. Więc nie rozumiem co to za pompeczki

Spróbuj odłączyć te przewody na zimnym i zobaczyć czy daje jekieś różnice jak są otwarte albo zamknięte.

: 14 gru śr, 2005 3:03 pm
autor: wasia
Odłączanie nic nie daje. Chodzi tak jak przedtem. Do pompeczek (czy jak to tam zwać) podłączona jest elektryka (po 2 kabelki do każdej) więc chyba jednak nie są tylko do dekoracji. Postaram się szybko przesłać zdjęcie tego cuda.
NARA!

: 19 gru pn, 2005 5:30 pm
autor: woocash
ja pierdole człowieku (czasem nie moge już wytrzymać) temat wałkowany 1000 razy nie po to się napociłem przy opisie tego silnika, żeby się teraz wszyscy po raz setny pytali o to samo, poszukaj to znajdziesz.... :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

: 20 gru wt, 2005 12:54 am
autor: Ferguss
@WASIA: zanim napiszesz kolejny temat z pytaniem, to łaskawie skorzystaj z opcji "SZUKAJ" :evil: