muli sie, szarpie

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

muli sie, szarpie

Post autor: Banita »

Mam problem -po lekkim remocne (zrobiona gora, pierscienie, panewki korbowodowe i zlozeniu wszystkiego nierowno chodzi na jalowych, po przekroczeniu powiedzmy 2K obrotow idzie rowno, ale jak 1.4... zero mocy, wogole nie czuc momentu. Juz nie wiem co z nim robic -nikt nie ma pomyslu.

4x sprawdzany rozrzad -kolki wchodza idealnie

Po przegrzaniu opalarka swiec, wyczyszczeniu i oskrobaniu placa i kopulki zaczal minimalnie rowniej chodzic, ale nie wplynelo to na moc. Czasem zdazy mu sie kichnac w dolot na jalowym. Jutro wymieniam palec i kopulke -moze cos da.

Jak ktos ma jakies pomysly, to chetnie wyslucham
XU9JAZ

Pozdro;
invictus
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Nie mam pojecia, wczesniej chodzil ok? I po remoncie zaczal tak sie pieprzyc?

Cos jest grubo nie tak najwyrazniej.

Zaczalbym szukac tam gdzie bylo ruszane. Czy aby na pewno wszystko poskladane jest tak jak powinno.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

Kaktus pisze: Cos jest grubo nie tak najwyrazniej.
No wlasnie w tym problem 8)
czuc, ze caly dol chodzi duuuzo lepiej (nawet krozrusznik zaczal fruwac :) ) powiedzmy jak jade na 3k obrotow to pelna kultura, ale ja nie chce jezdzic 1.4 8) -ewidentnie cos go boli...

Dol na bank jest dobrze zlozony, po wykreceniu swiec chodzi lekko, olejem nie pryska -ogolnie ok.

Jak dla mnie to jedyna opcja jest rozrzad, lub elektryka.
Rozrzad jest zrobiony na same kolki, bo pasek 114 zebow zaden nie ma oznaczen sprawdzalismy conti-tech, deico, bosch (tak dla pewnosci porownac chcielismy)

Nie wiesz jak powinny stac krzywki wlaka od 1 cylindra w gmp??
Ostatnio zmieniony 16 gru pt, 2005 12:09 am przez Banita, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Luzy zaworowe dobrze ustawione? Rozrzad wykluczyles, a jak z zaplonem? Kable nie pomieszane? Aparat dobrze zalozony? Komprecha jest dobra? Falszywki gdzies nie ssie? Wszystkie uszczelki dobrze pozakladane i wszystko dobrze uszczelnione?
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

kable oznaczone byly, aparat dobrze zlozony, kompesja gicior, falszywki nie czuc zeby ssal, uszczelki nowki, poskrecane wszystko jak nalezy -jutro wymieniamy kopulke i palec bo stan rozsypkowy -moze po rozlozeniu tego juz po prostu nie chce pracowac


EDIT: Jeszcze jedno po robocie musialem chyba o 3 obroty wykrecic srube od regulacji bypassu w przepustnicy bo po zejsciu z obrotow oscylowal kolo 500-600 i potrafil zgasnac, jak nie zgasl to bardzo powoli szedl do 900-1000
Ostatnio zmieniony 16 gru pt, 2005 12:14 am przez Banita, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Mozliwe!

A wszystkie czujniki sa podlaczone? Masa na silnik i bude dobrze idzie? Jak przeplywka? W dobrym stanie? Na przepustnicy zaden kruciec nei spadl?
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

podlaczone, kolektor tylko byl odkrecony -od niego nic nie bylo odlaczane, ani wyjmowane, przeplywka elegancko -wczesniej wszysko bylo z nia ok paliwo dostaje, bo na zimno kopci na bialo czujniki podlaczone, silnik wyjmowany nie byl

EDIT: Mimo ze to motronic sprawdzilismy zaplon stroboskopem -tak jak powinien byc
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Kompresja ile wychodzi na poszczegolnych cylindrach?

Jakie luzy zaworowe sa ustawione?

Szlif zaworow zrobiony? Zawory szczelne?

Glowica byla planowana?
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

byla planowana, zawory szlifowane, gniazda obrabiane, szczelnosc sprawdzana, luzy 0,2 0,35

kompesja nie byla sprawdzana, ale dmucha z wydechu jak z armaty, a przed remontem bylo odpowiednio:

5,5 ; 6 ; 8,5 ; 9 bar i smigal zdrowo


z paleniem nie ma problemu -pali momentalnie
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

To jezeli mechanicznie jest ok, to na pewno cos z elektryka, ale co?

A co dokladnie masz na mysli piszac "obrobione gniazda"

Czy w glowicy nie jest cos "przesadzone" w co watpie.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

glowice robil najlepszy magik w okolicy -gniazda byly chyba frezowane, albo szlifowane

a nie wiesz jak z krzywkami, o ktorych napisalem w pierwszym poscie?? bo mimo ze na kolkach jest ok to jakos temu rozrzadowi nie wierze...
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Krzywki wygladaly na ok, mierzyles ich wznios?
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
Banita
Peugeot 205 Master
Posty: 4993
Rejestracja: 15 gru czw, 2005 7:46 pm

Post autor: Banita »

sa ok, ale nie o to mi chodzi -chodzi mi o polozenie powiedzmy pierwszej krzywki (np w stosunku to magistrali) w gmp
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

jest jakas ogolna teoria, ale z tego co mi mowiono, w Peugeotach to sie nie sprawdza. Nie znam dokladnie tej metody.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Adi205

Post autor: Adi205 »

stawiam na kompa albo cos z elektryką

sprawdź sonde lombda bo to pieruństwo lubi powniewierać silnikiem
ODPOWIEDZ