muli sie, szarpie
muli sie, szarpie
Mam problem -po lekkim remocne (zrobiona gora, pierscienie, panewki korbowodowe i zlozeniu wszystkiego nierowno chodzi na jalowych, po przekroczeniu powiedzmy 2K obrotow idzie rowno, ale jak 1.4... zero mocy, wogole nie czuc momentu. Juz nie wiem co z nim robic -nikt nie ma pomyslu.
4x sprawdzany rozrzad -kolki wchodza idealnie
Po przegrzaniu opalarka swiec, wyczyszczeniu i oskrobaniu placa i kopulki zaczal minimalnie rowniej chodzic, ale nie wplynelo to na moc. Czasem zdazy mu sie kichnac w dolot na jalowym. Jutro wymieniam palec i kopulke -moze cos da.
Jak ktos ma jakies pomysly, to chetnie wyslucham
XU9JAZ
Pozdro;
invictus
4x sprawdzany rozrzad -kolki wchodza idealnie
Po przegrzaniu opalarka swiec, wyczyszczeniu i oskrobaniu placa i kopulki zaczal minimalnie rowniej chodzic, ale nie wplynelo to na moc. Czasem zdazy mu sie kichnac w dolot na jalowym. Jutro wymieniam palec i kopulke -moze cos da.
Jak ktos ma jakies pomysly, to chetnie wyslucham
XU9JAZ
Pozdro;
invictus
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Nie mam pojecia, wczesniej chodzil ok? I po remoncie zaczal tak sie pieprzyc?
Cos jest grubo nie tak najwyrazniej.
Zaczalbym szukac tam gdzie bylo ruszane. Czy aby na pewno wszystko poskladane jest tak jak powinno.
Cos jest grubo nie tak najwyrazniej.
Zaczalbym szukac tam gdzie bylo ruszane. Czy aby na pewno wszystko poskladane jest tak jak powinno.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
No wlasnie w tym problemKaktus pisze: Cos jest grubo nie tak najwyrazniej.
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
czuc, ze caly dol chodzi duuuzo lepiej (nawet krozrusznik zaczal fruwac
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Dol na bank jest dobrze zlozony, po wykreceniu swiec chodzi lekko, olejem nie pryska -ogolnie ok.
Jak dla mnie to jedyna opcja jest rozrzad, lub elektryka.
Rozrzad jest zrobiony na same kolki, bo pasek 114 zebow zaden nie ma oznaczen sprawdzalismy conti-tech, deico, bosch (tak dla pewnosci porownac chcielismy)
Nie wiesz jak powinny stac krzywki wlaka od 1 cylindra w gmp??
Ostatnio zmieniony 16 gru pt, 2005 12:09 am przez Banita, łącznie zmieniany 1 raz.
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Luzy zaworowe dobrze ustawione? Rozrzad wykluczyles, a jak z zaplonem? Kable nie pomieszane? Aparat dobrze zalozony? Komprecha jest dobra? Falszywki gdzies nie ssie? Wszystkie uszczelki dobrze pozakladane i wszystko dobrze uszczelnione?
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
kable oznaczone byly, aparat dobrze zlozony, kompesja gicior, falszywki nie czuc zeby ssal, uszczelki nowki, poskrecane wszystko jak nalezy -jutro wymieniamy kopulke i palec bo stan rozsypkowy -moze po rozlozeniu tego juz po prostu nie chce pracowac
EDIT: Jeszcze jedno po robocie musialem chyba o 3 obroty wykrecic srube od regulacji bypassu w przepustnicy bo po zejsciu z obrotow oscylowal kolo 500-600 i potrafil zgasnac, jak nie zgasl to bardzo powoli szedl do 900-1000
EDIT: Jeszcze jedno po robocie musialem chyba o 3 obroty wykrecic srube od regulacji bypassu w przepustnicy bo po zejsciu z obrotow oscylowal kolo 500-600 i potrafil zgasnac, jak nie zgasl to bardzo powoli szedl do 900-1000
Ostatnio zmieniony 16 gru pt, 2005 12:14 am przez Banita, łącznie zmieniany 1 raz.
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Mozliwe!
A wszystkie czujniki sa podlaczone? Masa na silnik i bude dobrze idzie? Jak przeplywka? W dobrym stanie? Na przepustnicy zaden kruciec nei spadl?
A wszystkie czujniki sa podlaczone? Masa na silnik i bude dobrze idzie? Jak przeplywka? W dobrym stanie? Na przepustnicy zaden kruciec nei spadl?
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
podlaczone, kolektor tylko byl odkrecony -od niego nic nie bylo odlaczane, ani wyjmowane, przeplywka elegancko -wczesniej wszysko bylo z nia ok paliwo dostaje, bo na zimno kopci na bialo czujniki podlaczone, silnik wyjmowany nie byl
EDIT: Mimo ze to motronic sprawdzilismy zaplon stroboskopem -tak jak powinien byc
EDIT: Mimo ze to motronic sprawdzilismy zaplon stroboskopem -tak jak powinien byc
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Kompresja ile wychodzi na poszczegolnych cylindrach?
Jakie luzy zaworowe sa ustawione?
Szlif zaworow zrobiony? Zawory szczelne?
Glowica byla planowana?
Jakie luzy zaworowe sa ustawione?
Szlif zaworow zrobiony? Zawory szczelne?
Glowica byla planowana?
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
To jezeli mechanicznie jest ok, to na pewno cos z elektryka, ale co?
A co dokladnie masz na mysli piszac "obrobione gniazda"
Czy w glowicy nie jest cos "przesadzone" w co watpie.
A co dokladnie masz na mysli piszac "obrobione gniazda"
Czy w glowicy nie jest cos "przesadzone" w co watpie.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Krzywki wygladaly na ok, mierzyles ich wznios?
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
jest jakas ogolna teoria, ale z tego co mi mowiono, w Peugeotach to sie nie sprawdza. Nie znam dokladnie tej metody.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora