Witam
Posiadam CTI 1.9 Katalizator i mam maly problem. Silnik w przedziale od 4 do 6 tys obrotow nie wkreca sie tak jak w przedziale 3,5-4 tys. Roznica jest naprawde odczuwalna. Wiem ze to nie jest silnik 16 v i lubi nizsze obroty ale mimo wszytko wydaje mi sie ze cos jest nie tak. Dolot mam przerobiony i zalozony filtr stozkowy tak wiec pug na brak powietrza nie powinien nazekac. Problem jest taki sam na LPG i na benzynie (mniej odczuwalny bo ogolnie osiagi lepsze). Silnik ogolnie jest w stanie b.dobrym, mechanik na podstawie emisji spalin powiedzial ze silnik jest "zdrowiutki" (spala ponad 90 % mieszanki). Naprawde nie mam pojecia czego to moze byc wina.
Prosze o rade.
Problem na wysokich obrotach
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: 11 sie czw, 2005 11:00 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Pułtusk-Warszawa
Problem na wysokich obrotach
Peugeot 205 CTI 1.9 - bylo, teraz szukam GTI
- Ari
- Junior
- Posty: 183
- Rejestracja: 20 gru sob, 2003 2:38 pm
- Posiadany PUG: 205 GTI Mi16 gr. E1 205 GTI 1.9 205 Mi16
- Numer Gadu-gadu: 6883999
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Jak instalacja mieszalnikowa to wina jest mikser ktory jest po prostu zwezka ukladu dolotowego. Filtr stozkowy nic tu nie daje skoro i tak później zawezasz przeplyw powietrza. Troche moglo by sie poprawic jakbys zalozyl seryjny filtr wraz z obudowa. Kazdy pug 205 gti niestety traci gore przy gazie mieszalnikowym (chyba ze ktos ma jakis zajebistych gaziarzy, niech poleci, to moze dobiorą większy mikser i bedzie im sie chcialo to regulowac dluzej niz 15 minut)
http://www.forum.205.pl/viewtopic.php?t=6206
prawdopodobnie to jest rozwiazanie -za maly prad i slaba iskra, ktora czasami jest zdmuchiwana
prawdopodobnie to jest rozwiazanie -za maly prad i slaba iskra, ktora czasami jest zdmuchiwana
-
- Nowicjusz
- Posty: 17
- Rejestracja: 11 sie czw, 2005 11:00 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Pułtusk-Warszawa