Strona 1 z 1

Problem na wysokich obrotach

: 27 gru wt, 2005 4:11 am
autor: elscinaczo
Witam
Posiadam CTI 1.9 Katalizator i mam maly problem. Silnik w przedziale od 4 do 6 tys obrotow nie wkreca sie tak jak w przedziale 3,5-4 tys. Roznica jest naprawde odczuwalna. Wiem ze to nie jest silnik 16 v i lubi nizsze obroty ale mimo wszytko wydaje mi sie ze cos jest nie tak. Dolot mam przerobiony i zalozony filtr stozkowy tak wiec pug na brak powietrza nie powinien nazekac. Problem jest taki sam na LPG i na benzynie (mniej odczuwalny bo ogolnie osiagi lepsze). Silnik ogolnie jest w stanie b.dobrym, mechanik na podstawie emisji spalin powiedzial ze silnik jest "zdrowiutki" (spala ponad 90 % mieszanki). Naprawde nie mam pojecia czego to moze byc wina.
Prosze o rade.

: 27 gru wt, 2005 11:06 am
autor: Ari
Jak instalacja mieszalnikowa to wina jest mikser ktory jest po prostu zwezka ukladu dolotowego. Filtr stozkowy nic tu nie daje skoro i tak później zawezasz przeplyw powietrza. Troche moglo by sie poprawic jakbys zalozyl seryjny filtr wraz z obudowa. Kazdy pug 205 gti niestety traci gore przy gazie mieszalnikowym (chyba ze ktos ma jakis zajebistych gaziarzy, niech poleci, to moze dobiorą większy mikser i bedzie im sie chcialo to regulowac dluzej niz 15 minut)

: 27 gru wt, 2005 11:53 am
autor: zowa
ja mam dobrych gosci od gazu :) Ari znasz Piotrka tego co wsadzil jako pierwszy gaz do subarki?? tego z grebalowa.piotrek to konkretny gosc,zna sie na rzeczy.

: 27 gru wt, 2005 3:35 pm
autor: Banita
http://www.forum.205.pl/viewtopic.php?t=6206

prawdopodobnie to jest rozwiazanie -za maly prad i slaba iskra, ktora czasami jest zdmuchiwana

: 27 gru wt, 2005 10:16 pm
autor: elscinaczo
Problem jest ten sam i na gazie i na benzynie