uszczelniacze zaworów

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Archenar

uszczelniacze zaworów

Post autor: Archenar »

jak myślicie? ..lepiej oddać do mechanika czy samemu spróbować wymienić?
rotel1

Post autor: rotel1 »

Jeśli masz o tym pojęcie to podwijaj rękawy i jazda mi do roboty, a jak nie to grzej do mechaniora :)

Czemu chcesz je wymieniać, 205-tka bierze olej? Ile ?
Archenar

Post autor: Archenar »

mechanik ze mnie średnio zaawansowany, więc nie powinno być problemu jeśli wymiana nie wymaga niczego innego niz dobrze wyposażonego garażu i nieco zapału..

jeśli chodzi o ilość zjadanego oleju to jest to około litra na 800-1000km..wg mnie to sporo
rotel1

Post autor: rotel1 »

W instrukcji obsługi samochodu jest napisane, że auto może brać nawet 1l/100km i będzie to normalne zjawosko :) Producent zabezpieczył się pewnie, żeby mu "dupy" nie truć :)
Ale masz rację, trzeba robić.
U mnie od wymiany do wymiany (7500km) samochód potrafi wziąć 1l oleju i już coraz bardziej poważnie myślę o wymianie uszczelek. Ciekaw jestem natomiast tego, czy to pomoże w 100 %, czy też niedługo trzeba będzie wymieniać pierścienie.
Awatar użytkownika
samer
Uzalezniony
Posty: 741
Rejestracja: 07 cze sob, 2003 5:00 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: samer »

Lepiej dac mechanikowi , bo samemu mozmna tak wymienic ze bedzie jeszcze wiecej palic ;)
Mav309
Uzalezniony
Posty: 710
Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: uszczelniacze zaworów

Post autor: Mav309 »

Archenar pisze:jak myślicie? ..lepiej oddać do mechanika czy samemu spróbować wymienić?
A mozna to u Ciebie zrobic bez zrzucanai glowicy?
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Nie 1l/100km tylko 1L/1000KM - taka jest norma podawana przez producenta :)

1L oleju na 100Km to pali samochod ktory nie ma juz uszczelniaczy ;) A za soba zostawia siwa zaslone dymna! :)

Wymiana uszczelniaczy w sumie jest prosta sprawa... ale w silnikach XU trzeba zdjac glowice... i ja rozebrac, tzn wyjac walek, pozniej zdjac szklanki popychaczy, pozniej trzeba scisnac sprezyne (najlepiej odpowiednim przyzadem), i z gornej miseczki sprezyny trzeba zdjac stozkowe (2 czesciowe) blokady zaworu.. pozniej mozna juz zdjac te miseczke, i sprezyne... i zdjac z prowadnicy uszczelniacz i zalozyc nowy.

Jak bedziesz skladal, to pamietaj aby mostki ktore trzymaja walek rozrzadu, dokrecic odpowiednim momentem, i nie zapomnij posmarowac ich olejem, od strony gdzie obraca sie walek.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
rotel1

Post autor: rotel1 »

Tak, tak, 1l oleju na 1000 km - przepraszam za ten "czeski" błąd, mam nadzieję, że nie odebraliście mojego wpisu jako głosu totalnego laika.
Jeszcze raz przepraszam osoby, których uczucia zostały urażone :)
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Nie nie... ja tak myslalem wlasnie ze poprostu jedno zero mniej ci sie nacisnelo...

Moim postem chcialem tylko naprostowac to, aby co poniektorzy nie mysleli ze rzeczywiscie 1litr/100 to nie jest tak zle ;)
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
ODPOWIEDZ