uszczelniacze zaworów
uszczelniacze zaworów
jak myślicie? ..lepiej oddać do mechanika czy samemu spróbować wymienić?
W instrukcji obsługi samochodu jest napisane, że auto może brać nawet 1l/100km i będzie to normalne zjawosko :) Producent zabezpieczył się pewnie, żeby mu "dupy" nie truć :)
Ale masz rację, trzeba robić.
U mnie od wymiany do wymiany (7500km) samochód potrafi wziąć 1l oleju i już coraz bardziej poważnie myślę o wymianie uszczelek. Ciekaw jestem natomiast tego, czy to pomoże w 100 %, czy też niedługo trzeba będzie wymieniać pierścienie.
Ale masz rację, trzeba robić.
U mnie od wymiany do wymiany (7500km) samochód potrafi wziąć 1l oleju i już coraz bardziej poważnie myślę o wymianie uszczelek. Ciekaw jestem natomiast tego, czy to pomoże w 100 %, czy też niedługo trzeba będzie wymieniać pierścienie.
-
- Uzalezniony
- Posty: 710
- Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: uszczelniacze zaworów
A mozna to u Ciebie zrobic bez zrzucanai glowicy?Archenar pisze:jak myślicie? ..lepiej oddać do mechanika czy samemu spróbować wymienić?
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Nie 1l/100km tylko 1L/1000KM - taka jest norma podawana przez producenta 
1L oleju na 100Km to pali samochod ktory nie ma juz uszczelniaczy
A za soba zostawia siwa zaslone dymna! 
Wymiana uszczelniaczy w sumie jest prosta sprawa... ale w silnikach XU trzeba zdjac glowice... i ja rozebrac, tzn wyjac walek, pozniej zdjac szklanki popychaczy, pozniej trzeba scisnac sprezyne (najlepiej odpowiednim przyzadem), i z gornej miseczki sprezyny trzeba zdjac stozkowe (2 czesciowe) blokady zaworu.. pozniej mozna juz zdjac te miseczke, i sprezyne... i zdjac z prowadnicy uszczelniacz i zalozyc nowy.
Jak bedziesz skladal, to pamietaj aby mostki ktore trzymaja walek rozrzadu, dokrecic odpowiednim momentem, i nie zapomnij posmarowac ich olejem, od strony gdzie obraca sie walek.

1L oleju na 100Km to pali samochod ktory nie ma juz uszczelniaczy


Wymiana uszczelniaczy w sumie jest prosta sprawa... ale w silnikach XU trzeba zdjac glowice... i ja rozebrac, tzn wyjac walek, pozniej zdjac szklanki popychaczy, pozniej trzeba scisnac sprezyne (najlepiej odpowiednim przyzadem), i z gornej miseczki sprezyny trzeba zdjac stozkowe (2 czesciowe) blokady zaworu.. pozniej mozna juz zdjac te miseczke, i sprezyne... i zdjac z prowadnicy uszczelniacz i zalozyc nowy.
Jak bedziesz skladal, to pamietaj aby mostki ktore trzymaja walek rozrzadu, dokrecic odpowiednim momentem, i nie zapomnij posmarowac ich olejem, od strony gdzie obraca sie walek.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Nie nie... ja tak myslalem wlasnie ze poprostu jedno zero mniej ci sie nacisnelo...
Moim postem chcialem tylko naprostowac to, aby co poniektorzy nie mysleli ze rzeczywiscie 1litr/100 to nie jest tak zle
Moim postem chcialem tylko naprostowac to, aby co poniektorzy nie mysleli ze rzeczywiscie 1litr/100 to nie jest tak zle

http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora