Strona 1 z 1
czym różni się....
: 15 sty ndz, 2006 3:13 am
autor: woocash
silnik TU3M od TU3JP z 206??
ktos wie coś na ten temat??
wtryskiem?? cos jeszcze??
: 15 sty ndz, 2006 11:00 am
autor: blaszka
jeden jest na wtrysku jednopunktowym drugi na wielopunktowym
: 15 sty ndz, 2006 2:18 pm
autor: woocash
ale jeśli chodzi o blok... to jest dokładnie to samo
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
: 15 sty ndz, 2006 2:33 pm
autor: Adi205
głowica inna a blok ten sam
: 15 sty ndz, 2006 2:57 pm
autor: blaszka
głowica w TU3M ma numer katalogowy 0200V7 w TU3JP 0200AW
blok TU3M/TU3JP 0130S9
![Very Happy :D](./images/smilies/grin.gif)
: 15 sty ndz, 2006 3:30 pm
autor: woocash
to zaszalałeś blaszka
![Wink :wink:](./images/smilies/wink.gif)
dzięki.
eee jeszcze jedno pytanko, nie chce zakładać nowego wątku...
silnik chodził na 10 w 40, stał sobie 8 miechów, po czym przed sprzedażą został wlany mineralny, bo tani ( po to żebym jakoś dojechał do domu
![Wink :wink:](./images/smilies/wink.gif)
) w związku z tym... czy moge bez problema wrócić na półsysntetyka?? silnik jak sie okazuje jest w świetnym stanie, i nie chce go zajechać... na tym mineralu zrobie może 2000 km... może mniej
: 15 sty ndz, 2006 4:06 pm
autor: Adi205
jak stał to mogły uszczelnienia se popękać więc proponuje pojezdzic na mineralnym i zobaczyć czy bierze olej
po czym stwierdzasz ze jest w super stanie??
![Wink :wink:](./images/smilies/wink.gif)
: 15 sty ndz, 2006 8:45 pm
autor: woocash
hmm po wynikach diagnostyki, i ogólnym wrażeniu
nie dymi, na wszelki wypadek może zrobie badanie spalin... tam przecież wyjdzie czy pali olej.... nie myle się??