Strona 1 z 1
tylny spryskiwacz
: 21 sty sob, 2006 7:58 pm
autor: aroslaw
czy pompka tylnego spryskiwacza ze zbiorniczkiem od peugeot'a 309 podpasuja do puga 205 ??
: 22 sty ndz, 2006 1:36 am
autor: IGI
jak to gdzies wcisniesz to bedzie pasowac
: 22 sty ndz, 2006 2:10 am
autor: aroslaw
ma ktos moze zdjecie zbiorniczka z 205 ?
: 22 sty ndz, 2006 10:49 am
autor: szmergiel
zdjęcia nie mam ale raczej bezboleśnie tego nie upchniesz. może lepiej pojemnik z malucha czy peloponeza, taki hm... "elastyczny worek", czy jak to sie nazywa. powinien podejsć.
: 22 sty ndz, 2006 12:02 pm
autor: TOMBIKE
a czemu nie chcesz wsadzić od 205? Przecież pasuje idealnie. Na pewno z dostaniem nie będzie problemu
: 22 sty ndz, 2006 12:19 pm
autor: Piweł
...
: 22 sty ndz, 2006 12:47 pm
autor: aroslaw
no to ja pytam
![Razz :P](./images/smilies/tongue.gif)
na priv wyslalem
a od 205 poluje i nei moge znalezc , dlatego pytam od 309:)
: 13 lut pn, 2006 5:03 pm
autor: marjo
CZESC TE ZDJĘCIA TO JEST POJEMNIK Z PRAWEJ STRONY BAGAZNIKA?I CO TAM SIE NIBY LEJE?JA TAM NIC NIE MAM A SPRYSKIWACZ CHODZI ,TYLE ZE NIE CHCE TRYSKAC WYSOKO,I MUSZE CHYBA KUPIC NOWY,MOZE PODSWIETLANY
: 13 lut pn, 2006 7:54 pm
autor: deejay
na zdjęciach jest zbiornik z 205 i niby leje się tam płyn do spryskiwaczy, w lutym najlepiej zimowy
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
Jak go nie masz to pewnie ktoś pociągnął wężyk do przodu i połączył z przednim zbiorniczkiem, ewentualnie Chuck Norris biega za tobą z konewką, jest podobno bardzo szybki, mogłeś niezauważyć
Co do święcących spryskiwaczy, gratuluje pomysłu, kupuj świecące i golfa
: 16 lut czw, 2006 11:00 pm
autor: marjo
dzieki za odpowiedz i krytykę:)
co do czaka to włąsnie dla niego te swiatełka w spryskiwaczach
: 16 lut czw, 2006 11:35 pm
autor: deejay
hehe
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
: 17 lut pt, 2006 3:51 pm
autor: tomek
Powiem wam że wężyk idący od przodu to oryginalny wymysł peugeota!!!
Nie wiem czy chodziło o biedniejsze wersje czy o starsze...
Jak tak miałem w GLD '84
GLD czyli straszna bieda:
-bez bocznych nawiewów na desce, deska twarda
-bez tunelu
-bez dziennego licznika km
-bez zamkniecia schowka
-bez stressrączek
-bez prawego lusterka, lewe bez regulacji
-była za to tylna wycieraczka
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
I tu ciekawostka- włącznik wycieraczek miał tylko szybkie, wolne, spryskiwacz.
Wycieraczka tylna chodziła zawsze i tylko wtedy jak się włączyło spryskiwacz - jedna pompka psikała na przód i tył i wycieraczka tylna zawsze wtedy pracowała.
Przód nie reagował na spryskiwacz, można było tylko włączyć na stałe szybkie lub wolne
Oczywiście pompka kiepsko dawała radę, wszystko się zapowietrzało, zanim zaczęło dobrze psikać z tyłu to wycieraczka zrobiła dobrych kilka ruchów na sucho, a z przodu wypsikało litr płynu
Dodam że tak było w oryginale
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Na włączniku razem ze spryskiwaczem narysowana była tylna szyba i tyle
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
instalacja i wężyk oryginalne
Pogratulować pomysłu inżynierom PSA
![Wink :wink:](./images/smilies/wink.gif)