Strona 1 z 2

Jaki to silnik?

: 25 sty śr, 2006 9:28 pm
autor: Adams
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=81330214
Czy jest leżak 1,1? Czy to jest pomyłka czy ja nie wiem o istnieniu takowego? Może ja mam nie 1,4 tylko 1,1?

: 25 sty śr, 2006 9:46 pm
autor: woocash
tak to leżak 1,1 były takie

: 25 sty śr, 2006 10:27 pm
autor: Adams
a jak to mozna poznać? Może ja też mam takiego. Miałem kiedyś 1,4, potem wymieniłem jak padł i teraz jest i wiele słabszy. Może więc mnie ojeb...li i założyli mi 1,1.

: 25 sty śr, 2006 10:47 pm
autor: woocash
jak poznać... poszukaj na forum.. jeśli masz taki wlot powietrza jak ten 1,1 z aukcji to na 70% masz 1,1 , albo psikuśnie przełożyli, popatrz na mojego leżaka (morfologia leżaka - poszukaj) to na pewno 1,4 był..

: 25 sty śr, 2006 11:13 pm
autor: Para

: 26 sty czw, 2006 4:42 pm
autor: Adams
Poczytałem i pooglądałem i niewidze różnicy. Może potraficie określić mój silnik na podstawie zdjęć bo wygląda mi że trafiłem na expertów. Jeżeli tak to zamieszcze.

: 26 sty czw, 2006 4:50 pm
autor: woocash
no to dawaj.. byle nie z telefonu :)

: 27 sty pt, 2006 12:35 am
autor: Piasek
mogli Ci wsadzić każdy silnik o dowolnej pojemności bo leżaki wszystkie są takie same. Ja mam 1,4 ale jak mi padł to 900 wsadziłem i było dobrze, a gabarytowo silniki te są takie same i cały osprzęt jest taki sam.

: 27 sty pt, 2006 12:51 am
autor: lukasss
hmm a moze byś tak zczytał nr silnika i do peugeota zadzwonił? z pytaniem??

: 27 sty pt, 2006 4:58 pm
autor: Adams
woocash już rozwiązał ten problem. Mam 1,4 :) Chyba że ktoś uważa inaczej to rozpoczniemy analize od początku.

: 27 sty pt, 2006 5:01 pm
autor: woocash
no wiesz.. jedyna zagadka jest taka, że teraz jest ponoć o wiele słabszy niż przed remontem... :| i pytanie dlaczego...

: 27 sty pt, 2006 5:58 pm
autor: Adams
ale o to chodzi że ja nie remontowałem tylko kupiłem inny silnik. I ten co kupiłem jest o wiele słabszy aniżeli poprzedni. A przecież ten sam gaźnik i pojemność.

: 27 sty pt, 2006 6:16 pm
autor: woocash
hmmmm... no to... może zamienił stryjek.... przejedź sie na badanie ciśnienia... to nie kosztuje drogo, a bedziesz wiedział /mniej więcej/ co jest nie tak... jak na mój rozum, to jeśli ciśnienie jest ok, to masz problemy z zasilaniem, czyli gaźnik i te sprawy, a jak ciśnienie kiepskie... no to sam wiesz..

: 27 sty pt, 2006 6:27 pm
autor: Adams
Ciśnienie bobma. Gaźnik po regeneracji, pomka nowa, filter paliwa oczywiście też. Podejrzewam przestawiony rozrząd i jeden może nawet 2 ząbki. Jest to możliwe?

: 27 sty pt, 2006 6:34 pm
autor: woocash
no niebardzo :P właściwie to tylko możliwe,,, jeśli osobą składającą silnik był jakiś lamer :) bo tam nie ma paska, który może przeskoczyć, ale łańcuch...a jeszcze nie słyszałem, żęby łańcuch przeskakiwał... on jest mocno napianany... sam widziałem :)
a to ciśnienie... jakie tam masz ??