Mam zagwostkę jaki lepiej założyć termostat 83 czy 89*C
Z różnych źródeł niestety różne dane....
Coś tam można wywnioskować że niby do pewnego momentu były 89 a później już 82..
Osobiście wolałbym 89 szczególnie zimą bo jednak na wskaźnikowym 82 ogrzewanie jest jeszcze takie sobie...
Czy 82 jest zdrowsze dla silnika? w jakim celu zmniejszyli? może jakieś zmiany konstrukcyjne/materiałowe..
Co myślicie??
termostat do TD
termostat do TD
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
hmmm 6 stopni różnicy.. mi się wydaje, że sprawdź, jaka jest podawana przez producenta Twojego oleju optymalna temp pracy, i załóż ten, który daje bliższą wartość... nie wiem czy te 6 stopni ma znaczenie dla całej reszty... no ale poczekaj na zdanie kogoś kto się naprawde zna
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Heh producent mojego oleju lubi się czasem zmieniać - szczególnie że dopiero 3 tysiąc leci..
Zresztą olej i tak się nagrzewa do wyższych temperatur niż płyn.
Mało tego wiatraki w 405TD i D włączały się odpowiednio 1/2stopień:
-wcześniej 93/97
-później 97/101
-znów po r'93 niby 92,5/97,5
A w 205 D niby już przy 84/88
Ale kabaret..
Zresztą olej i tak się nagrzewa do wyższych temperatur niż płyn.
Mało tego wiatraki w 405TD i D włączały się odpowiednio 1/2stopień:
-wcześniej 93/97
-później 97/101
-znów po r'93 niby 92,5/97,5
A w 205 D niby już przy 84/88
Ale kabaret..
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne
heh, jesne, łatwo powiedzieć zgraj z czujnikiem
Nie będe go kalibrował na stanowisku laboratoryjnym
Chce poprostu kupić termostat, po rozejrzeniu się w ofertach okazuje się że 89 to rodzynek..
Pozatym z reguły ceny od 70pln..
W 99% przypadków do dieseli PSA jest 80-83 stopnie.
Z tak prostej sprawy robie sobie problem..
Nie będe go kalibrował na stanowisku laboratoryjnym
Chce poprostu kupić termostat, po rozejrzeniu się w ofertach okazuje się że 89 to rodzynek..
Pozatym z reguły ceny od 70pln..
W 99% przypadków do dieseli PSA jest 80-83 stopnie.
Z tak prostej sprawy robie sobie problem..
501512021 Sprzedam wszystkie części silnikowe 1,8 diesel i 1,9TD od 5pln, szyberdach prostokątny30pln, drążki gti 19mm, stabilizatory 19mm i 16mm, wnętrze od forevera, inne