Strona 1 z 1

glowica

: 30 sty pn, 2006 2:02 am
autor: moralez
Spotakalo mnie widmo remontu silnika wiec korzystajac z okazji chce zrobic wszystko tak zeby bylo dobrze na nawet lepiej
modyfikowal ktos juz glowice w TU3 ewentualnie moze udzielic jakis wskazowek
z gory dzieki

: 30 sty pn, 2006 11:29 am
autor: Kaktus
Jezeli chcesz z niej cos wycisnac, to musisz ja splanowac, obrobic kanaly ssace i wydechowe na calej dlugosci, zadbac aby walek byl w igla stanie, i ustawic dobrze luzy zaworowe. Po takiej robocie na pewno poczujesz przyrost mocy.

: 30 sty pn, 2006 11:39 am
autor: cheatoss
podpinajac sie pod temat kolegi, podobne pytanie jesli chodzi o 1.9D... co wypadaloby zrobic przy okazji remontu, aby odzyskal swoje fabryczne 64KM bo o jakims wzroscie raczej nie marze... no i co moze miec wplyw w przypadku diesla na przytepienie osiagow.

z gory dzieki za wszelkie wskazowki.

: 30 sty pn, 2006 12:12 pm
autor: Kaktus
W dieslu podobnie jak w benzynie... glowica musi zostac zrobiona na tip top, czyli szczelne zawory, idealne luzy zaworowe, idealny walek rozrzadu. Do tego w dieslu bardzo wazne sa pierscienie aby utrzymaly te wysokie cisnienie. Tam jest zaplon samoczynny, wynikajacy z kompresji, wiec jezeli pierscienie lub zawory beda puszczaly, to moze byc problem z detonacja mieszanki.

: 30 sty pn, 2006 4:42 pm
autor: moralez
Kaktus pisze:Jezeli chcesz z niej cos wycisnac, to musisz ja splanowac, obrobic kanaly ssace i wydechowe na calej dlugosci, zadbac aby walek byl w igla stanie, i ustawic dobrze luzy zaworowe. Po takiej robocie na pewno poczujesz przyrost mocy.
planowowanie tak tylko ile 8)
kanaly tylko polerka ?
walek w sumie to chetnie bym oddal do podrasowania tylko nie mam jeszcze pomyslu do kogo, a ty kogo bys polecal ? i jak to wyglada w funkcji PLN :)
a tak pozatym to i tak wymiana uszczelniaczy dotarcie zaworow o ile nie bedzie jakis sensacji

: 30 sty pn, 2006 6:34 pm
autor: Kaktus
walek najlepiej u swiatka, glowice mozesz milimetr zdjac nawet, a sama polerka kanalow nic nie da, chodzi tam o powiekszenie przelywu powietrza... wiec polerke mozesz sobie darowac. najwazniejsze jest obrobienie kanalow.

: 30 sty pn, 2006 6:47 pm
autor: alexil
Czyżby kolega Moralez był zazdrosny o czyjś silniczek?:>


Pozdrawiam

: 30 sty pn, 2006 8:07 pm
autor: moralez
lepiej wysylaj te pasy bo jak nie to z mafia wpadne i silnik tez wezme 8) :mrgreen:
co do silniczka to podaj jakis 1 argument czemu mialbym nie byc 8)7

: 31 sty wt, 2006 2:18 am
autor: alexil
Pasy już zdemontowane:-)
A co do argumentów hmmmm... tylko 110km/h idzie na 2 biegu :(
Lipa okrutna :-)


Pozdrawiam

: 31 sty wt, 2006 9:34 am
autor: Sebek
hehe czyli alexil na codzień jexdzisz wiecej niz 110 na 2 biegu :D
swoja droga moralez to zrób jak kaktus pisze, ja mam cos takiego i idzie lepiej-pomysl nad wałkiem

: 01 lut śr, 2006 11:05 pm
autor: moralez
pomyslec to ja moge napewno , zobaczymy jak z $, ale docelowo tak jak napisalem chcialbym go dac do przerobki 8)