Strona 1 z 3

strumiennica i filtr sportowy wiecej mocy?

: 04 lut sob, 2006 12:34 am
autor: Lord_DRED
czesc tak ostatnio mysle nad tym jak poprawic osiagi mojego autka
wiem ze modyfikacja glowicy to glowny punkt programu
ale z tego co wyczytalem poprawic troszke moze rowniez takie cudo jak
strumiennica i sportowy filtr powietrza, cena maksymalna z tego co widzialem na alegro to 200 zloty za te dwie rzeczy oczywiscie

cytuje:
"ZAMONTOWANA W UKŁADZIE WYDECHOWYM POWODUJE SZYBSZE OPRÓŻNIANIE KOMÓR SPALANIA,JAK RÓWNIEŻ LEPSZE NAPEŁNIENIE ICH ŚWIERZĄ MIESZANKĄ PALIWOWO-POWIETRZNĄ

NAJLEPSZE OSIĄGI UZYSKUJE W POŁĄCZENIU ZE SPORTOWYM FILTREM POWIETRZA,ORAZ TŁUMIKIEM SPORTOWYM WOLNEGO PRZEPŁYWU
podnosi moment obrotowy nawet 17%"

i teraz mam pytanie, czy ktos juz ma takie cos u siebie i czy warto wydac te 200zl, napewno poprawi to prace autka, ale czy rowniez osiagi? czy to tylko takie gadanie koloryzowanie?

prosze o komentarze osob ktore mialy z tym do czynienia i moga mi cos na ten temat powiedziec

ewentaulnie jakie jeszcze macie sugestie zeby silniczek pracowal lepiej i autko jezdzilo jak rakieta :)

: 04 lut sob, 2006 1:14 am
autor: Adi205
strumienica to złom - działać to ona może zamontowana idealnie w tym miejscu gdzie trzeba z próbami na hamowni

nie baw sie w jakies pierdoły typu strumienica i stożek

uzbieraj troche kaski - załatw wałek oddaj głowice do kaktusa - jakiś program do kompa inny jak sie da i moze 10-15KM złapiesz a jak to za mało to szukaj głowicy z wielopunkta i zmien na MPi :P

: 04 lut sob, 2006 8:33 am
autor: mi
przede wszystkim: są 2 rodzaje strumienic (przez jedno "n"): łuskowe i jakieś drugie ;) Obie są równie do dupy :) Stożek możesz sobie założyć jak już będziesz miał zrobioną głowicę i wałek, wcześniej nie będzie to miało najmniejszego sensu...
Zasada główna - nie sugeruj się tym, co pisze producent na temat swojego wyrobu, bo dowiesz się, że po zmianie świec moc wzrośnie Ci o 5%, a po założeniu tłumika 8% ;)

: 04 lut sob, 2006 10:36 am
autor: Lord_DRED
mi gumbasie - nie sugeruje sie tym co pisze producent, tylko pytam ludkow o zdanie zeby sie cos dowiedziec - :)

: 04 lut sob, 2006 11:14 am
autor: blaszka
dobrze dobrany i załozony stozek lekko cos da (napewno świetny efekt basowy przy przyspieszaniu) ,strumienica pomoze tylko wtedy gdy bedziesz miał wypolerowany kolektor wydechowy i wstawiony tylny tłumik sportowy

: 04 lut sob, 2006 11:26 am
autor: Lord_DRED
ile taka imprezka $$ ?

: 04 lut sob, 2006 11:36 am
autor: blaszka
stozek to sam wiesz od 60zł na allegro do 200zł w sklepie co do reszty koszt gdzies w granicach 2tys 3tys dobra strumienica dobry tylny tłumik no i oczywiscie polerowanie kolerktora
chyba ze na allegro znajdzie sie cos naprawde dobrego to moze byc troche taniej

: 04 lut sob, 2006 1:21 pm
autor: rado83
stozek mozna zamonotowac bo to dorzywotnia inwestycja tzn po jakims czasie wrzucasz do prali potem psikasz sprayem i hullla dalej to jest plus;)a co do mocy ...przede wszystkim trza mu dostarczyc zimne powietrze jesli masz gti to jest lleka kapa bo filtr jest tuz nad kolektorem wydechowym i trza przerabiac uklad dolotowy.A strumiennica te na allegro to jakie sa bo sa jak napisał mi te drugie to nadzwiekowe i niby te sa lepsze ale moge ci gwarantowac nie poczujesz roznicy po zamontowaniu jej .Chcesz poprawic osiagi grzebiac w wydechu? zainwestuj w kolektor rurowy:]

: 04 lut sob, 2006 6:53 pm
autor: Banita
mi pisze: Ci o 5%, a po założeniu tłumika 8% ;)
dodaj jeszcze magnetyzer (3%) ,a ze 100 koni zrobi sie 116 :)
rado83 pisze:stozek mozna zamonotowac bo to dorzywotnia inwestycja tzn po jakims czasie wrzucasz do prali potem psikasz sprayem i hullla dalej to jest plus;)
a z normalnym filtrem to sie tak nie da?? :wink:

: 04 lut sob, 2006 7:50 pm
autor: rado83
normalne filrty sa raczej papiezane wyobraz sobie co by sie stalo z pralka:D :o a tak naprawde do tych wszystkich procentow to szczerze dodajmy zero przed kazda liczba i to bedzie prawdziwy przyrost;)

: 04 lut sob, 2006 8:25 pm
autor: Banita
W gicie filtr mam z gabki i go wypralem (recznie, a nie w pralce :P ), poniewaz nie moge zalozyc stozka -za duzy -nie miesci sie za swiatlo, a nad kolektorem nie moge go zawiesic bo nie mam na skladzie koca azbestowego 8)

: 04 lut sob, 2006 8:50 pm
autor: rado83
heh to niezly jestes

: 04 lut sob, 2006 9:09 pm
autor: woocash
ja też prałem, filtr z leżaka... ale biorąc pod uwage ten syf... to już wole kupowac nowy.../a bogaty nie jestem :wink: /

: 04 lut sob, 2006 10:22 pm
autor: sekator
sportowy filtr powietrza daje efekty tylko wtedy kiedy silnikowi brakuje powietrza (wysokie obroty) tzn. moga być efekty gdy przesuniemy odcięcie w górę. Lepiej założyć wkładkę w oryginalna obudowę to przynajmniej się nic nie pogorszy, przy stożku moment obrotowy z reguły przesuwa się w wyższe obroty co przy jeździe na co dzień raczej pogorszy dynamikę - bardziej nadaje się na wyścigi. Ogólnie bez potrzeby nie polecam ani sportowej wkładki ani stożka, taki filtr nie jest w stanie tak dokładnie jak papierowy oczyścić powietrza co powoduje przyspieszone zużycie silnika.

: 05 lut ndz, 2006 12:09 pm
autor: rado83
no tak tylko ze wkladka w gti jest przeciecz taka ze najlepiej w jej miejsce zalozyc stozek ;) a sam filtr podniesie moment o tyle ze ani kierowca ani samochod tego nei odczuje;)