Nie chce zapalić!!!
-
- Nowicjusz
- Posty: 28
- Rejestracja: 17 gru sob, 2005 8:23 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Nie chce zapalić!!!
Jestem posiadaczem 205-tki GTI Gentry.Po przejechaniu ok 100km w trasie zatrzymałem sie na stacji,po czym samochód nie chciał zapalić.W czasie przekręcania kluczyka gasły wszystkie kontrolki a rozrusznik ani nie mruknoł.Trzeba było odpalić na popych.Po skontaktowaniu sie z poprzednim właścicielem dowiedziałem sie ze to niekiedy sie zdaża(szczególnie na ciepłym silniku lub w upalne dni) a patentem na to jest pokręcenie rozrusznikiem przed zgaszeniem silnika.Macie może jakiś pomysł co to moze być i jak sie tego problemu pozbyć.Z góry dziekuje za poradę
- Fox
- Peugeot 205 Master
- Posty: 2053
- Rejestracja: 25 lis pt, 2005 5:09 pm
- Posiadany PUG: 205gti, 504 coupe, 406 kombi
- Numer Gadu-gadu: 6433729
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Też tak miałem. Zdarzyło się to trzy razy w sumie. Okazało się że akumulator wysiadł. Tzn dało się go dalej ładować, ale po prostu co jakiś czas z niewyjaśnionych względów się rozładowywał sam z siebie. Po kupnie nowego problem się już nie pojawił ani razu, a minął rok.
no ale u Ciebie to może być coś innego....
no ale u Ciebie to może być coś innego....
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Mysle ze masz do regeneracji rozrusznik, tulejki sie wyrobily i kantuja, badz siada automat, i jak rozrusznik jest cieply to moze nei dzialac.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- Kaktus
- Maniak
- Posty: 1567
- Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Czasami poprostu sama stacyjka nawala.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
- mareckilublin
- Nowicjusz
- Posty: 86
- Rejestracja: 30 sty pn, 2006 3:29 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: lublin
jezeli gasna kontrolki i slyszysz stukniecie automatu to znaczy ze dziala(automat),gasniecie lampek w tym przypadku jest spowodowane poborem max pradu z aku(co znaczy ze wlacznik silnika jest sprawny) jezeli nie kreci walem to jest zablokowany(albo skoszony,sprobuj wyjac skurwiela i podlaczyc na luzno(od razu zobaczysz co z tulejami na walku), podejrzewam ze bedzie krecil normalnie,jezeli nie to go musisz rozebrac i ocenic po wygladzie
pozdro
pozdro
nieprawdamareckilublin pisze:gasniecie lampek w tym przypadku jest spowodowane poborem max pradu z aku
@fredy1
poprowadz sobie luzny kabelek od wtyczki takiego cienkiego (chyba niebieski- idacego aku-stacyjka) do aku -nie podlaczaj go. Jak nie bedzie chcial odpalic to otworz maske i zewrzyj koncowke tego kabla z (+) w aku na chwile-bedziesz wiedzial czy pomaga.
Niestety jest to rozwiazanie tymczasowe -bez regenerachji raczej sie nie obejdzie
- mareckilublin
- Nowicjusz
- Posty: 86
- Rejestracja: 30 sty pn, 2006 3:29 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: lublin