Strona 1 z 5

Za dużo pali??!!

: 07 lut wt, 2006 5:34 pm
autor: KOGUT
Help!!!Mam Mi16,wszystko było z nim ok,a teraz tak jakby zalewało go normalnie paliwem-pali 100/100!CO TO?

: 07 lut wt, 2006 5:40 pm
autor: blaszka
duzo przyczyn moze byc oj duzo najpierw zaczał bym moze od sady lambda potem jakies czujniki sprawdzic

: 07 lut wt, 2006 5:45 pm
autor: Banita
blaszka bez jaj... sonda lambda 100/100?? jakim cudem?? rozumiem 2L wiecej...

zaplon, komputer wtryskiwacze sprawdzales?? no i czy dziury w baku nie ma :)

: 07 lut wt, 2006 5:48 pm
autor: blaszka
no 100na 100 to pewnie metafora ale sonde sprawdzic mozna ale tak jak mówie przyczyna moze byc taka jakies sie nei spodziewamy

: 07 lut wt, 2006 5:51 pm
autor: Banita
to jest forum techniczne a nie kacik polonistyczny 100/100 to 100/100 :P
15l dla mi16 ze zwalona sonda to by bylo prawdopodobne...

: 07 lut wt, 2006 7:40 pm
autor: b182
a dla Gti 1.6?? Pali mi 11l benzyny a 13 gazu ??czy to normalne.Mowicie duzo przyczyn ale jak sprawdzic sonde i ewentualnie jakie czujniki moga byc spiepszone??

: 07 lut wt, 2006 8:51 pm
autor: KOGUT
no dzięki chłopaki!Zabieram się do sprawdzania jak dojdę co to to dam znać! :D

: 07 lut wt, 2006 10:13 pm
autor: fredy1
no witam ja mam podobny problem mam puga 205 1.6 GTI i wszystko bylo normalnie palil 8-9l/100 i zaczal chlapac paliwo zawiozlem do mechanika i regulowal cos przy przepustnicy i przy przeplywomierzu i bylo oki po jakims czasie znowu zaczal palic 15l co to moze byc i jak to sprawdzic prosze o pomoc czy to sonda czy czujinik jakis jak je sprawdzic

: 07 lut wt, 2006 11:41 pm
autor: deejay
b182 pisze:a dla Gti 1.6?? Pali mi 11l benzyny a 13 gazu ??czy to normalne.Mowicie duzo przyczyn ale jak sprawdzic sonde i ewentualnie jakie czujniki moga byc spiepszone??
mi też, ale sie juz przyzwyczaiłem :)

: 07 lut wt, 2006 11:53 pm
autor: samer
Przeplywomierz mozna tak ustawic ze wlansie bedzie ciecej podawac paliwa, go nie powinno sie nigdy ruszac, ale to najlatwiejszy sposob aby auto "lepiej" pracowalo i dlatego sa tacy mechanicyk,co stosuja takie praktyki, zamiast zlikwidowac tzw. lewe powietrze ...

Kogut, a masz podpiety przeplywomierz? gdy jest odlaczony komputer dawkouje ogromne ilosci paliwa. Tez mzoe byc walniety czujnik temperatury i komp mysli ze silnik jest cioagle bardzo zimny i daje wiecej powietrza i tez paliwa.

Pozdro

: 07 lut wt, 2006 11:59 pm
autor: fredy1
a gdzie jest ten czujnik temperatury w pugu 205 mniej wiecej z której strony bede wdzieczny za info albo nawet fotka jakas czy JPEG:) pozdro

: 08 lut śr, 2006 12:10 am
autor: Banita
w temostacie -2 -pinowa kostka od strony sciany grodziowej

: 08 lut śr, 2006 2:36 am
autor: Sebek
b182- pali normalnie

: 08 lut śr, 2006 3:16 am
autor: Banita
Sebek pisze:b182- pali normalnie
to bardzo ciekawe, bo mi majac 0,3L wiecej bierze mniej paliwa o jakies ~10 % 8)

: 08 lut śr, 2006 8:47 am
autor: b182
samer pisze:Przeplywomierz mozna tak ustawic ze wlansie bedzie ciecej podawac paliwa, go nie powinno sie nigdy ruszac, ale to najlatwiejszy sposob aby auto "lepiej" pracowalo i dlatego sa tacy mechanicyk,co stosuja takie praktyki, zamiast zlikwidowac tzw. lewe powietrze ...

Kogut, a masz podpiety przeplywomierz? gdy jest odlaczony komputer dawkouje ogromne ilosci paliwa. Tez mzoe byc walniety czujnik temperatury i komp mysli ze silnik jest cioagle bardzo zimny i daje wiecej powietrza i tez paliwa.

Pozdro
Czyli że co jak przepływka nie jest podpieta pod kompa to auto i tak działa podając jednoczesnie za dużo paliwa??
Co do czujnika temperatury to rozmawiałem z takim doktorem z uczelni zajmującym sie elektromechanikom samochodową i mowił ze od czujnika temp tak naprawde bardzo niewiele zalezy.