Strona 1 z 2

Bębny -> tarcze

: 12 lut ndz, 2006 3:33 pm
autor: Dżon Dobra Nadzieja
Witam

Mam 'troche' posypaną belke (bębny) i zastanawiam się czy opłaca mi się ją robić czy może kupić drugą (z tarczami)
I tu moje pytanie, czy byłyby jakieś komplikacje przy montażu czy poprostu wrzucam belke i bezproblemowo podłaczam przewody hamulcowe i linki ręcznego....

z góry dzięki... ;)

: 12 lut ndz, 2006 3:48 pm
autor: majkelus205
Co do mocowania to nie jestem pewien, ale chyba powinno pasować, przewody pasują, ale linka od ręcznego jest inna inne mocowania [bębny a tarcze]. :W

: 12 lut ndz, 2006 5:05 pm
autor: mi
dobrze dżonie kombinujesz - jeden z pierwszych kroków we właściwym kierunku :)
Postaraj się zdążyć przed 2. kwietnia i nie zapomnij przed założeniem beleczki odpowiednio obniżyć ;)

: 12 lut ndz, 2006 5:09 pm
autor: Dżon Dobra Nadzieja
Co do mocowania to nie jestem pewien
jeśli piszesz o mocowaniu belki to wg mnie powinno być to samo...

czyli byłaby tylko linka recznego do wymiany? jak tak to luźno...
jeszcze tylko musze sobie wykalkulować dokładnie ile wyniosłaby mnie całkowita 'regeneracja' tylnego zawieszenia... ;) co ostatecznie jest bardziej opłacalne :)

: 12 lut ndz, 2006 5:31 pm
autor: Dżon Dobra Nadzieja
Postaraj się zdążyć przed 2. kwietnia i nie zapomnij przed założeniem beleczki odpowiednio obniżyć
...chyba podnieść :D

ciężko będzie zdążyć na 2.IV... niestety praca mnie jeszcze ogranicza... i końca nie widać :|

: 12 lut ndz, 2006 6:01 pm
autor: Rychu
A nie będzie Ci wtedy tył mocniej hamował?? Może by się jakiś korektor przydał?

: 13 lut pn, 2006 1:37 am
autor: dauit
Ja sie szykuje na identyczna operacje... jak juz zaczne to CI powiem co i jak :) belki wszystkie sa takie same... tylko moze rzeczywiscie kwestia linek... no ja mam np. Belke od 309 i mam zaszeroki rozstaw kół... dlatego chcem zmienic... i jak juz zmieniac to na tarcze chcem... belke juz kupisz za 200zl-300zl... wzaleznosci kto jak lubi kasowac :>

: 13 lut pn, 2006 1:46 am
autor: cheatoss
tombike zakladal belke z tarczami do budy od 1.4, zapytaj go.

: 13 lut pn, 2006 1:11 pm
autor: zowa
bedziesz potrzebowal korektora sily hamowania

: 13 lut pn, 2006 2:27 pm
autor: samer
Hmm, linka recznego chyba taka sama, ma takie samo zakonczenie, chyba ze dlugoscia sie roznia.

: 13 lut pn, 2006 6:34 pm
autor: Banita
to faktycznie jest ogromny problem 8)

: 13 lut pn, 2006 11:10 pm
autor: Dżon Dobra Nadzieja
Piweł, nie do końca pojąłem.... to jak jest z tymi przewodami hamulcowymi?

Kurr... jeszcze korektor... Mógłby mi ktos cos więcej ? hmmm

: 13 lut pn, 2006 11:13 pm
autor: Banita
korektor sie przyda, ale spokojnie da sie taki zalozyc, przewody hamulcowe do bebnow dochodza sztywne, a do tarcz mus miec gietkie, czyli trzeba wymienic przewody lub je odgiac (o ile nie sa tak stare ze sie nie da) i zrobic przejciowke z tych przewodow na gietkie, ale moim zdaniem nowe przewody to lepsza opcja

: 13 lut pn, 2006 11:37 pm
autor: Dżon Dobra Nadzieja
okej okej...

ale z co z tym korektorem... z czym to sie je...

: 13 lut pn, 2006 11:42 pm
autor: mi
istotne pytanie - czy korektor jest niezbędny? Oki - samochód zacznie hamować tyłem bardziej niż do tej pory, ale czy różnica w rozkładzie hamowania będzie aż tak znaczna?
Poza tym mocny tył znacząco ułatwia śmiganie z lewą nogą na hamulcu :mrgreen: