Wtrysk w TU3M po wymianie filtra powietrza - dodałem foto :)
Wtrysk w TU3M po wymianie filtra powietrza - dodałem foto :)
Witam, wymieniałem filt powietrza w 1,4 XS rok 91 (filtr z plastikowym kołnierzem) i mam kilka pytań:
1. Musiałem zdjąć obudowę plastikową która nakłada sie na wtrysk i filtr pow. Jak go zakładac spowrotem? Tzn. na wtrysku są dwie gumki
a) one są tej samem wielkości? (czy mi sie jedna rozciągła)
b) czy ten plastki (ma takie nacięcia) który na to nachodzi/przykrywa to ma te gumki w sobie, czy one sa na kołnierzu wtrysku?
c) on [czyli pokrywa] powinien dochodzić do końca kołnierza? bo mi się wydaje że jak docisne to przez te naciecia jest nieszczelny... a dojść do końca nie chce..a dusić młotkiem nie bardzo mam odwagę
2. filtr powietrza przy wkładaniu musi być przekręcony aby takie bolce plastikowe z boku weszły, i przy tym ruchu lekko uniosłem go w górę
a) czuję jak by cały ten plastikowy pojemnik z filtrem wyszedł z czegoś na dole. Czy tam są jakieś kanały? Obejmy? jak wymacam ręką sa jakieś nóżki, czy wystarczy włozyć je w otwory i to wszystko? [nie mam kanału i od spodu nie mogłem zaglądnąć]
b) z prawej strony jest rura/kanał do filtra (widać go z góry) czy on powinien miec obejmę/opaske metalową? bo ja mam tylko tak na wcisk, i jak chwyce ręką to sie troszkę rusza...
Dzięki za pomoc.
(Miałem pierwszego 205 ropniaka, potem 1.1 XE i przy nich nie grzebałem, modliłem się tylko aby jechały do przodu po interwencji mechanika. Teraz mam pięknego XS'a, i chciałem się nim bardziej zaopiekować, dlatego te pytania.)
1. Musiałem zdjąć obudowę plastikową która nakłada sie na wtrysk i filtr pow. Jak go zakładac spowrotem? Tzn. na wtrysku są dwie gumki
a) one są tej samem wielkości? (czy mi sie jedna rozciągła)
b) czy ten plastki (ma takie nacięcia) który na to nachodzi/przykrywa to ma te gumki w sobie, czy one sa na kołnierzu wtrysku?
c) on [czyli pokrywa] powinien dochodzić do końca kołnierza? bo mi się wydaje że jak docisne to przez te naciecia jest nieszczelny... a dojść do końca nie chce..a dusić młotkiem nie bardzo mam odwagę
2. filtr powietrza przy wkładaniu musi być przekręcony aby takie bolce plastikowe z boku weszły, i przy tym ruchu lekko uniosłem go w górę
a) czuję jak by cały ten plastikowy pojemnik z filtrem wyszedł z czegoś na dole. Czy tam są jakieś kanały? Obejmy? jak wymacam ręką sa jakieś nóżki, czy wystarczy włozyć je w otwory i to wszystko? [nie mam kanału i od spodu nie mogłem zaglądnąć]
b) z prawej strony jest rura/kanał do filtra (widać go z góry) czy on powinien miec obejmę/opaske metalową? bo ja mam tylko tak na wcisk, i jak chwyce ręką to sie troszkę rusza...
Dzięki za pomoc.
(Miałem pierwszego 205 ropniaka, potem 1.1 XE i przy nich nie grzebałem, modliłem się tylko aby jechały do przodu po interwencji mechanika. Teraz mam pięknego XS'a, i chciałem się nim bardziej zaopiekować, dlatego te pytania.)
Ostatnio zmieniony 17 mar pt, 2006 3:39 pm przez QDS, łącznie zmieniany 1 raz.
To jak ten filtr włożyłem do tego "wiaderka" plastikowego to to nie powinno latać, tylko byc przykręcone. Mozna to przykręcic od spodu? (czyli musze wjechac na kanał, czy odkęcać coś z góry aby dokręcic ta stopkę?)
mozliwości zdjęcia będe maił za dzień, dwa... jak możecie to prosze o pomoc szybciej.
tam są dwie uszczelki, czy one nakładają się na wtrysk czy na tą plastikową nakładke ktopra przykrywa wtrysk i filtr?
mozliwości zdjęcia będe maił za dzień, dwa... jak możecie to prosze o pomoc szybciej.
tam są dwie uszczelki, czy one nakładają się na wtrysk czy na tą plastikową nakładke ktopra przykrywa wtrysk i filtr?
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
filtr mocujesz do wieczka puchy poczym przykladasz jej reszte(wiaderko) obracasz (wystacje plasticzki wchodza w mocowanie i juz) i gotowe, cala puszka ma na dole ten bolec ktory wtykasz w ta dziure, kanal do tego nie jest potrzebny ani odkrecanie stopki
uszczelke od wtrysku kladziesz na wtrysku i nakladasz ten plastik
sciskasz obejma i juz, mocujac filtr u mnie sciskalem tylko opaska bo nie bylo tam zadnej uszczelki
uszczelke od wtrysku kladziesz na wtrysku i nakladasz ten plastik
sciskasz obejma i juz, mocujac filtr u mnie sciskalem tylko opaska bo nie bylo tam zadnej uszczelki
Oki - czyli filtr mam zamocowany poprawnie (myślałem, że to wiaderko trzeba jakoś przykręcać od dołu, a tu tylko bolec trzeba wtrafić...) Ja mam wersję gdzie wieczko jest już z filtrem.
Ten plastik przykrywający u mnie przy filtrze też nie ma uszczelki - jest tylko poaska. Na wtrysku są dwie uszczelki i jak na to nakładam plastik to on ma takie nacięcia pionowe i widze przez nie uszczelki... i tak myślę że może to być nie szczelne i ucieka tamtędy paliwo / zasysa powietrze.
Dlatego pytam: czy ten plastik przykrywajacy dociskać tak długo aź najdzie tak mocno na wtrysk, aź przez te nacięcia nie będzie widać uszczelek?
Ten plastik przykrywający u mnie przy filtrze też nie ma uszczelki - jest tylko poaska. Na wtrysku są dwie uszczelki i jak na to nakładam plastik to on ma takie nacięcia pionowe i widze przez nie uszczelki... i tak myślę że może to być nie szczelne i ucieka tamtędy paliwo / zasysa powietrze.
Dlatego pytam: czy ten plastik przykrywajacy dociskać tak długo aź najdzie tak mocno na wtrysk, aź przez te nacięcia nie będzie widać uszczelek?