co to za czujnik/sterownik z przodu silnika? dodałem foto :)

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
QDS

co to za czujnik/sterownik z przodu silnika? dodałem foto :)

Post autor: QDS »

Mam jakiś czujnik z przodu silnika (TU3M 1,4 91rok), jest on po prawej stronie wychodzi od silnika i nie wiem gdzie powinien iść?
jest on w książce Etzolda str. 12 (rys. z identyfikacją silnika) taka wtyczka idąca pod góre...

Czy to jest czujnik GMP? mój wtyk jest brązowy prawie kwadratowy bodaj 3 styki...
gdzie to podłączyć i czy to jest potrzebne?
a jaki mógł być powód odłączenia tego przez poprzedniego właściciela? sa jakieś skutki uboczne?

prosze łopatologicznie bo ja dopiero stawiam pierwsze kroczki w mechanice... ogólnie nie podchodziłem do maszyn co nie miały klawiatury ;)
Ostatnio zmieniony 17 mar pt, 2006 3:41 pm przez QDS, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Pagi
Maniak
Posty: 1027
Rejestracja: 04 lis czw, 2004 1:02 am
Posiadany PUG: był 205 1.9D '92
Numer Gadu-gadu: 35314
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Pagi »

Jakbys pytal o diesla to bym wiecej pomogl :)

Czujnik GMP powinien byc na kole zamachowym, wiec to raczej nie to.
Czy to nie bedzie czujnik ciesnienia oleju?
Peugeot 205 1,9D '92 - pierwsza miłość...
QDS

Post autor: QDS »

widziałem twój wątek o GMP, ale właśnie nie mam pewności czy to jest to.
Myślałem nad tym, że to moze byc ciśnienie...
ale czy to na pewno?
Awatar użytkownika
Pagi
Maniak
Posty: 1027
Rejestracja: 04 lis czw, 2004 1:02 am
Posiadany PUG: był 205 1.9D '92
Numer Gadu-gadu: 35314
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Pagi »

Na pewno to nie wiem, poczekajmy na fachowcow od TU
Peugeot 205 1,9D '92 - pierwsza miłość...
Awatar użytkownika
pawel
Maniak
Posty: 1120
Rejestracja: 06 lis czw, 2003 11:16 pm
Posiadany PUG: 1.9 GTI
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pawel »

Jest to styk serwisowy uzywany przy diagnostyce silnika.
Połączony jest z czuknikiem wału korbowego
Pozdr Pawel
P205
QDS

Post autor: QDS »

acha, czyli rozumiem, że nie ma potrzeby do obaw. poprostu on sobie do niczego nie jest wtykniety tylko uzywany na serwisie...
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

w TU i nie tylko ogólnie jest tak- jest pare rzeczy które są a nie musza byc podłączone aby autko normalnie chodziło :P
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Post autor: woocash »

ja mam conajmniej 2 takie wtyczki :P a wszystko chodzi jak powinno, także nie ma się czego obawiać... poza tym... w sumie to chyba nie powinny takie wolne wtyki wisieć kajś luźno, u mnie są przyczepione wszytkie sztywno i widać że tam sie nic z zamkniętą klapą nie podłączy
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

i tak musi być :) u mnie jest podobnie
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
QDS

Post autor: QDS »

dla pewności załączam zdjecie tej wtyczki:
Załączniki
wtyk.JPG
wtyk.JPG (266.38 KiB) Przejrzano 2431 razy
QDS

Post autor: QDS »

ojej !
przepraszam za wielkość !
ODPOWIEDZ