Podrasowanie puga pytanie..

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Lord_DRED
Junior
Posty: 167
Rejestracja: 23 cze czw, 2005 10:30 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: okolice Bytomia

Podrasowanie puga pytanie..

Post autor: Lord_DRED »

mam male pytanko do osob ktore swoj slink 1,4 podrasowaly w jakiklolwiek sposob, modyfikacja glowicy, odchudzenie kola zamachowego lub sportowy walek rozrzadu? jesli ktos mial taka modyfikacje w swoim autku to prosil bym o komentarz - czy odczul ta roznice ? :)
wiem ze roznica bedzie, ale to tak kazdy mowi, chcialbym zeby wypowiedzialy sie tylko te osoby ktore takie cos w swoich pugach to zrobily, wypowiedzi reoretyczne mnie zbytnio nie interesuja
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4911
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: moralez »

ja jestem w trakcie zmian jak narazie kolektor dolotowy o wiekszym przekroju i frezowany oraz plaskie tloki jak i caly silnik z 306(zwiekszenie stopinia sprezania z 8,8 do 9,3), musi byc lepiej :mrgreen:
Lord_DRED
Junior
Posty: 167
Rejestracja: 23 cze czw, 2005 10:30 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: okolice Bytomia

Post autor: Lord_DRED »

wydawalo mi sie ze prosilem o odpowiedz osob ktore cos zrobily w swoich pugach i czy odczuly roznice, jesli mam wydac tysiac zlotych chcialbym wiedziec ze to sie oplaci w stopniu mnie zadowalajacym - a najlepiej gdyby ktos mial podrasowany woz i moglbym sie nim przejechac zeby samemu sie przekonac

wiekszosc osob ktora tu sie wypowiada rownie dobrze mogla pograc w bierki - nie wiem czy to glupota czy chwilowe zacmienie umyslu - mam nadzieje ze jednak to drugie......
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

w Niemczech zmieniany wałek, w Polsce obrobiona głowica, zwiększone sprężanie, stożek i wydech sebringa efekt ładnie pracuje, super dzwięk i znaczna poprawa elastyczności

tak jak juz pisałem a nie wiem kto to wyciął :evil: moim zdaniem warto
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Awatar użytkownika
wojti
Nowicjusz
Posty: 87
Rejestracja: 19 mar sob, 2005 8:04 pm
Numer Gadu-gadu: 0

Post autor: wojti »

napewno zmiana walka rozrzadu i katow zaworowych do tego planowanie glowicy, zmiana zasilania(np z wtrysku na gaznik dwugardzielowy) i bedzie bardziej zywszy i elastyczny, a tak w ogole co chcialbys uzyskac z 1.4??? bo piszesz ze w tuning tego silnika chcessz wlozyc 1000 wiec jakiego efektu oczwkujesZ??
rallyeeeeeee do you feel it :D:D:D:D:D
Lord_DRED
Junior
Posty: 167
Rejestracja: 23 cze czw, 2005 10:30 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: okolice Bytomia

Post autor: Lord_DRED »

oczekuje jak najwiecej wiadomo :)
glownie szukam osob ktore to zrobily u siebie i moga mi powiedziec jak ich zdaniem sie poprawilo, bo teorie znam wiem co kazda przerobka moze zmienic, ale malo kto zrobil to w 1,4 dlatego zalozylem temat
teoretykow ci dostatek, natomiast ludzi ktorzy zrobili to w praktyce w swoich lwiatkach juz niewielu -
Awatar użytkownika
wojti
Nowicjusz
Posty: 87
Rejestracja: 19 mar sob, 2005 8:04 pm
Numer Gadu-gadu: 0

Post autor: wojti »

widze ze masz 75 KM wiec pewnie masz wtrysk poszukaj sobie gaznika dwugardzielowaego SOLEXA lub WEBERA ( nie chodzi mi o takie jak w rallye tylko 1 gaznik dwugardzielowy dla wyjasnienia:), jak juz pisalem wczesniej i zaloz sobie cos takiego, kolektor bedzie podobnny wiec pewnie problemow nie bedzie a roznica bedzie zauwazalna gwarantuje:):):D:D:D
rallyeeeeeee do you feel it :D:D:D:D:D
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

a ja bym osobiscie czegoś takiego nie robił-jak kumpel eksperymentował i załozył gaźnik i był dobrze zestrojony żeby rozwiać wątpliwości ale na obroty wchodził zdecydowanie gorzej niz na wtrysku.
Jesli zmiany mają mieścić się w funduszu 1000zł to zrób podstawy jak obróbka głowicy,wydech a na co jeszcze starczy to nie wiem bo np. wałek tani nie jest
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
alexil
Junior
Posty: 103
Rejestracja: 14 lis pn, 2005 9:50 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Stalowa Wola

Post autor: alexil »

Mój 1.4 na monowtrysku jest dość poważnie zmodyfikowany. Od razu zaznaczam, że po 1 nie ja to robiłem (ale jeżdziłem seryjnym 1.4 i różnica jest spora), a po 2 to kosztowało więcej niż 1000 zł :-)
No więc moj silniczek ma sportowy wałek, obniżoną głowicę, wypolerowany dolot. Ma też cylindry ,tłoki, i pierścienie markowane przez kolbenschmidt ale to już droższa impreza i nie wiem czy jakoś zwiększa moc czy tylko trwałość (to wszystko robota poprzedniego właściciela, który chciał autko na 1/4 mili).
To tyle.


Pozdrawiam
Tomek
ODPOWIEDZ