Strona 1 z 1
Podrasowanie puga pytanie..
: 13 mar pn, 2006 10:56 pm
autor: Lord_DRED
mam male pytanko do osob ktore swoj slink 1,4 podrasowaly w jakiklolwiek sposob, modyfikacja glowicy, odchudzenie kola zamachowego lub sportowy walek rozrzadu? jesli ktos mial taka modyfikacje w swoim autku to prosil bym o komentarz - czy odczul ta roznice ?
wiem ze roznica bedzie, ale to tak kazdy mowi, chcialbym zeby wypowiedzialy sie tylko te osoby ktore takie cos w swoich pugach to zrobily, wypowiedzi reoretyczne mnie zbytnio nie interesuja
: 13 mar pn, 2006 11:02 pm
autor: moralez
ja jestem w trakcie zmian jak narazie kolektor dolotowy o wiekszym przekroju i frezowany oraz plaskie tloki jak i caly silnik z 306(zwiekszenie stopinia sprezania z 8,8 do 9,3), musi byc lepiej
: 14 mar wt, 2006 11:37 am
autor: Lord_DRED
wydawalo mi sie ze prosilem o odpowiedz osob ktore cos zrobily w swoich pugach i czy odczuly roznice, jesli mam wydac tysiac zlotych chcialbym wiedziec ze to sie oplaci w stopniu mnie zadowalajacym - a najlepiej gdyby ktos mial podrasowany woz i moglbym sie nim przejechac zeby samemu sie przekonac
wiekszosc osob ktora tu sie wypowiada rownie dobrze mogla pograc w bierki - nie wiem czy to glupota czy chwilowe zacmienie umyslu - mam nadzieje ze jednak to drugie......
: 14 mar wt, 2006 4:57 pm
autor: Sebek
w Niemczech zmieniany wałek, w Polsce obrobiona głowica, zwiększone sprężanie, stożek i wydech sebringa efekt ładnie pracuje, super dzwięk i znaczna poprawa elastyczności
tak jak juz pisałem a nie wiem kto to wyciął
moim zdaniem warto
: 16 mar czw, 2006 9:58 am
autor: wojti
napewno zmiana walka rozrzadu i katow zaworowych do tego planowanie glowicy, zmiana zasilania(np z wtrysku na gaznik dwugardzielowy) i bedzie bardziej zywszy i elastyczny, a tak w ogole co chcialbys uzyskac z 1.4??? bo piszesz ze w tuning tego silnika chcessz wlozyc 1000 wiec jakiego efektu oczwkujesZ??
: 16 mar czw, 2006 10:10 am
autor: Lord_DRED
oczekuje jak najwiecej wiadomo
glownie szukam osob ktore to zrobily u siebie i moga mi powiedziec jak ich zdaniem sie poprawilo, bo teorie znam wiem co kazda przerobka moze zmienic, ale malo kto zrobil to w 1,4 dlatego zalozylem temat
teoretykow ci dostatek, natomiast ludzi ktorzy zrobili to w praktyce w swoich lwiatkach juz niewielu -
: 16 mar czw, 2006 10:20 am
autor: wojti
widze ze masz 75 KM wiec pewnie masz wtrysk poszukaj sobie gaznika dwugardzielowaego SOLEXA lub WEBERA ( nie chodzi mi o takie jak w rallye tylko 1 gaznik dwugardzielowy dla wyjasnienia:), jak juz pisalem wczesniej i zaloz sobie cos takiego, kolektor bedzie podobnny wiec pewnie problemow nie bedzie a roznica bedzie zauwazalna gwarantuje:):):D:D:D
: 16 mar czw, 2006 12:00 pm
autor: Sebek
a ja bym osobiscie czegoś takiego nie robił-jak kumpel eksperymentował i załozył gaźnik i był dobrze zestrojony żeby rozwiać wątpliwości ale na obroty wchodził zdecydowanie gorzej niz na wtrysku.
Jesli zmiany mają mieścić się w funduszu 1000zł to zrób podstawy jak obróbka głowicy,wydech a na co jeszcze starczy to nie wiem bo np. wałek tani nie jest
: 16 mar czw, 2006 3:58 pm
autor: alexil
Mój 1.4 na monowtrysku jest dość poważnie zmodyfikowany. Od razu zaznaczam, że po 1 nie ja to robiłem (ale jeżdziłem seryjnym 1.4 i różnica jest spora), a po 2 to kosztowało więcej niż 1000 zł
No więc moj silniczek ma sportowy wałek, obniżoną głowicę, wypolerowany dolot. Ma też cylindry ,tłoki, i pierścienie markowane przez kolbenschmidt ale to już droższa impreza i nie wiem czy jakoś zwiększa moc czy tylko trwałość (to wszystko robota poprzedniego właściciela, który chciał autko na 1/4 mili).
To tyle.
Pozdrawiam