Strona 1 z 2

podstawki pod gaźniki

: 19 mar ndz, 2006 9:31 pm
autor: sekator
a może ktoś wie gdzie można coś takiego kupić, poza ASO Peugeot oczywiście!? podobno w innych samochodach co miały te gaźniki (np. Alfy) powinny być takie same podstawy. To ta nr. 3, numer katalogowy w peugeocie 1404.A7.

: 20 mar pn, 2006 2:43 am
autor: woocash

: 20 mar pn, 2006 10:23 am
autor: sekator
wygląda to ładnie ale:
1. Nie wiem czy przy połączeniu na sztywno nie wyrwę śrub z głowicy?
2. Aluminium przewodzi ciepło a tam powinny być podstawy, które raczej izolują gaźniki od głowicy bo wysoka temperatura powoduje skraplanie się paliwa.

Temat nadal aktualny!

: 20 mar pn, 2006 11:04 am
autor: woocash
wysoka powoduje skraplanie?? myślałem że raczej na odwrót...

poza tym masz tam włożone gumowe uszczelki pomiędzy, więc chyba śrub nie wyrwiesz.... i kurka, dlaczego piszą, że fabryczne podstawki stykaja na 1500 km ?? :D

hmm.. jeśli chcesz eternit. to przejdź sie do energetyki, oni likwidują kupe starych przyłączy, i pewnie gdzieś to oddają do utylizacji, a te płyty bywaaaja grube :)

: 20 mar pn, 2006 11:08 am
autor: Adi205
woocash pisze:hmm.. jeśli chcesz eternit. to przejdź sie do energetyki, oni likwidują kupe starych przyłączy, i pewnie gdzieś to oddają do utylizacji, a te płyty bywaaaja grube :)
chodzi o ebonit a nie eternit 8)7

: 20 mar pn, 2006 11:11 am
autor: woocash
ups :lol: :wink:

PS ....... teraz przeczytałem że ebonit to to samo co duroplast.... a czy czasem z duroplastu nie robili Trabanta :twisted:

: 20 mar pn, 2006 1:42 pm
autor: sekator
ebonit jest dobrym izolatorem dlatego z początku o nim pomyślałem, ktoś jednak uzmysłowił mi, że takie połączenie na sztywno może spowodować, ze coś nie wytrzyma i się urwie. Poza tymi dwoma gumami innych gum tam nie ma, ewentualnie papierowe cienkie uszczelki. Sam już nie wiem co robić, szukam oryginalnych podstawek w normalnej cenie. Gdzie jest napisane, że wytrzymują one tylko 1500km? Przeglądałem sporo zdjęć i wszędzie widziałem oryginalne podstawy :(

: 20 mar pn, 2006 2:15 pm
autor: woocash
http://la205rallye.free.fr/bridrigid.htm
tu na górze jest tak napisane... jeśli nie kumasz nic, to moge troszke przetłumaczyć :)

: 20 mar pn, 2006 2:21 pm
autor: Banita
Guma, z ktorej robia chodniczki na niektore sale gimnastyczne(nie wiem jak to sie nazywa)??
Bakielit za twardy...

: 20 mar pn, 2006 2:28 pm
autor: sekator
guma musi być olejoodporna


Ciekawe ile u nich te gumy kosztują skoro starczają na 1500km? Raczej nie 300Euro/szt!

: 20 mar pn, 2006 2:40 pm
autor: woocash
2000 franków :D nie mam pojęcia ile to bedzie na ojro :)

: 20 mar pn, 2006 2:41 pm
autor: sekator
a na zł?

: 20 mar pn, 2006 2:47 pm
autor: woocash
dobra :>
1 euro to /tełoretycznie/ 6,55 franka
tak więc to koło 305 euro, dobrze strzeliłeś :D

hej

: 20 mar pn, 2006 2:52 pm
autor: wojti
wiesz co no ciezko bedzie z zamiennikiem , mowie jako uzytkownik gażników hehe:)
widzilalem ze spora czesc ludzi ktorzy stracili orginaly nma wlasnie na twardo zalozone jesli nie znajdziesz( a bedzie ciezko) to musisz sie na cos zdecydowac bo 1200 zeta za jedna to sporo :cry: :roll:
przynajmniej zycze powodzenia

: 20 mar pn, 2006 2:55 pm
autor: woocash
ja...nie będąc jednak właścicielem rallye :P uważam że na tamtej stronce wiedzą co robią... i że same uszczelki gumowe dadzą rade wytłumic drgania...

edit... fuck... zobaczcie :P
http://pboursin.club.fr/bonus/weber/weber.htm