Da sie zidentyfikowac moj silnik po numrach i kilku fotkach?
- MistrzuGT
- Junior
- Posty: 460
- Rejestracja: 16 sty pn, 2006 3:16 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Walbrzych City
Da sie zidentyfikowac moj silnik po numrach i kilku fotkach?
Witam
Chcialbym zidentyfikowac swoj silnik, jaki to jest typ (i jakie parametry ma),ale niestety nie bardzo moge.Udalo mi sie odczytac tylko jedna tabliczke, ktora wyglada tak:
KDY PTC
10F S3M
1200238
Z tego co szwagier mowil(bo od niego mam autko) to silnik jest przelozony z cytryny ax z 1992r.
Jego pojemnosc to 1400 i tylko na gazniku zauwazylem,ze jest SOLEXa,ale zadnego numeru wiecej.
Oryginalnie silnik w nim byl 1100, a calosc to rocznik '89 (tylko tez do konca nie wiadomo,bo to skladak)
Sprawdzilem numery VIN (VF320CH1101580911) i wedlug autobazy to jest:
COUNTRY OF ORIGIN FRANCE / EUROPE
MANUFACTURER PEUGEOT
MODEL 205
BODY STYLE 3 DR HATCHBACK
ENGINE TU1
FUEL SINGLE CHOKE CARBURETOR
TRANSMISSION MANUAL 4S / K
SEQUENCE NUMBER SERIAL NUMBER
Moze komus sie uda rozszyfrowac...
Dzieki
Chcialbym zidentyfikowac swoj silnik, jaki to jest typ (i jakie parametry ma),ale niestety nie bardzo moge.Udalo mi sie odczytac tylko jedna tabliczke, ktora wyglada tak:
KDY PTC
10F S3M
1200238
Z tego co szwagier mowil(bo od niego mam autko) to silnik jest przelozony z cytryny ax z 1992r.
Jego pojemnosc to 1400 i tylko na gazniku zauwazylem,ze jest SOLEXa,ale zadnego numeru wiecej.
Oryginalnie silnik w nim byl 1100, a calosc to rocznik '89 (tylko tez do konca nie wiadomo,bo to skladak)
Sprawdzilem numery VIN (VF320CH1101580911) i wedlug autobazy to jest:
COUNTRY OF ORIGIN FRANCE / EUROPE
MANUFACTURER PEUGEOT
MODEL 205
BODY STYLE 3 DR HATCHBACK
ENGINE TU1
FUEL SINGLE CHOKE CARBURETOR
TRANSMISSION MANUAL 4S / K
SEQUENCE NUMBER SERIAL NUMBER
Moze komus sie uda rozszyfrowac...
Dzieki
- Załączniki
-
- Image.jpg (56.06 KiB) Przejrzano 4041 razy
-
- Rotation of Image(02).jpg (66.91 KiB) Przejrzano 4041 razy
-
- Image(03).jpg (72.01 KiB) Przejrzano 4043 razy
-
- Rotation of Image(08).jpg (69.58 KiB) Przejrzano 4042 razy
- woocash
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4588
- Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
- Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
- Numer Gadu-gadu: 9752783
- Lokalizacja: Katowice
jeśli to 1,4 to to jest
TU3, a ze względu na to że to gaźnik to
jeśli solex
to:
A albo A/K--> solex 34 pbisa 17 K1G
ma chyba 69 KM..
S albo S/K --> solex 32-34 Z2 K2A http://perso.wanadoo.fr/alexandre.semon ... s/TU3S.htm
ksiązke mam w samochodzie
proponuje ściągnąć sobie książke Haynesa i Etzolda, tam znajdzesz wszystko co Cie interesuje od tego trzeba zacząć....
dane ile to mam mocy masz w etzoldzie
pozdrawiam
TU3, a ze względu na to że to gaźnik to
jeśli solex
to:
A albo A/K--> solex 34 pbisa 17 K1G
ma chyba 69 KM..
S albo S/K --> solex 32-34 Z2 K2A http://perso.wanadoo.fr/alexandre.semon ... s/TU3S.htm
ksiązke mam w samochodzie
proponuje ściągnąć sobie książke Haynesa i Etzolda, tam znajdzesz wszystko co Cie interesuje od tego trzeba zacząć....
dane ile to mam mocy masz w etzoldzie
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 27 mar pn, 2006 8:30 pm przez woocash, łącznie zmieniany 1 raz.
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
- MistrzuGT
- Junior
- Posty: 460
- Rejestracja: 16 sty pn, 2006 3:16 am
- Numer Gadu-gadu: 0
- Lokalizacja: Walbrzych City
ja znalazlem taka rozpiske (zalacznik) , gdzie na gazniku Solexa sa takie typy:
- TU3CP - Solex 34TBIA
- TU3S - Solex 32/34Z236
- XY7 - Solex 34PBISA12
TU3A by odpadal, bo jest na Weberze
Tylko jak ja moge dokladniej to sprawdzic,bo nie ukrywam ze cos bylo zezbione przy tym
A jest mozliwe,zeby to byl TU3M na Mono-Jetronic ?? i teraz zamiast tego dolozony gaznik??
- TU3CP - Solex 34TBIA
- TU3S - Solex 32/34Z236
- XY7 - Solex 34PBISA12
TU3A by odpadal, bo jest na Weberze
Tylko jak ja moge dokladniej to sprawdzic,bo nie ukrywam ze cos bylo zezbione przy tym
A jest mozliwe,zeby to byl TU3M na Mono-Jetronic ?? i teraz zamiast tego dolozony gaznik??
- moralez
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4914
- Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
- Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
- Numer Gadu-gadu: 2955602
- Lokalizacja: Włocławek
- Kontakt:
poza dolozeniem gaznika ktos jeszcze musialby dodac pompe paliwa montowana do glowicy. w tu3m ona jest w baku, a miejsca na glowicy( wyjscie do aparatu zaplonowego) brak
najszybsza metoda bedzie zlac olej odkrecic miske i sprawdzic srednice tlokow
najszybsza metoda bedzie zlac olej odkrecic miske i sprawdzic srednice tlokow
to niezly z ciebie as bo generalnie ciezko wykminic z takich zdjec co jest 1,1 a co 1,4DJPreZes pisze:No ale to nie wyglada jak TU3 ktore ja mam w samochodzie
- Sebek
- Peugeot 205 Master
- Posty: 4149
- Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
- Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
A według mnie to TU3M to na bank nie jest
W TU3M nawet głupi bagnet olejowy jest po drugiej stronie
To jednostka TU3 ale jaka reszta to nie wiem bo sie na gaźnikach nie znam i moim zdaniem nikt nic nie zmieniał a auto pewnie tak wyszło z fabryki
W TU3M nawet głupi bagnet olejowy jest po drugiej stronie
To jednostka TU3 ale jaka reszta to nie wiem bo sie na gaźnikach nie znam i moim zdaniem nikt nic nie zmieniał a auto pewnie tak wyszło z fabryki
Audi A4 Avant
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
Honda CBF
Dostęp do części do wszystkich marek!!!
mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl