Da sie zidentyfikowac moj silnik po numrach i kilku fotkach?

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
MistrzuGT
Junior
Posty: 460
Rejestracja: 16 sty pn, 2006 3:16 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Walbrzych City

Da sie zidentyfikowac moj silnik po numrach i kilku fotkach?

Post autor: MistrzuGT »

Witam
Chcialbym zidentyfikowac swoj silnik, jaki to jest typ (i jakie parametry ma),ale niestety nie bardzo moge.Udalo mi sie odczytac tylko jedna tabliczke, ktora wyglada tak:
KDY PTC
10F S3M
1200238
Z tego co szwagier mowil(bo od niego mam autko) to silnik jest przelozony z cytryny ax z 1992r.
Jego pojemnosc to 1400 i tylko na gazniku zauwazylem,ze jest SOLEXa,ale zadnego numeru wiecej.
Oryginalnie silnik w nim byl 1100, a calosc to rocznik '89 (tylko tez do konca nie wiadomo,bo to skladak)
Sprawdzilem numery VIN (VF320CH1101580911) i wedlug autobazy to jest:
COUNTRY OF ORIGIN FRANCE / EUROPE
MANUFACTURER PEUGEOT
MODEL 205
BODY STYLE 3 DR HATCHBACK
ENGINE TU1
FUEL SINGLE CHOKE CARBURETOR
TRANSMISSION MANUAL 4S / K
SEQUENCE NUMBER SERIAL NUMBER

Moze komus sie uda rozszyfrowac...
Dzieki
Załączniki
Image.jpg
Image.jpg (56.06 KiB) Przejrzano 4041 razy
Rotation of Image(02).jpg
Rotation of Image(02).jpg (66.91 KiB) Przejrzano 4041 razy
Image(03).jpg
Image(03).jpg (72.01 KiB) Przejrzano 4043 razy
Rotation of Image(08).jpg
Rotation of Image(08).jpg (69.58 KiB) Przejrzano 4042 razy
Awatar użytkownika
MistrzuGT
Junior
Posty: 460
Rejestracja: 16 sty pn, 2006 3:16 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Walbrzych City

Post autor: MistrzuGT »

....ponawiam temat....


pomozecie????? :cry: :P
Awatar użytkownika
aroslaw
Junior
Posty: 439
Rejestracja: 01 cze śr, 2005 5:36 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: dolnoslaskie

Post autor: aroslaw »

wyglada na taki jak moj :) ale to mowie tylko po wygladzie : TU1 :)
Peugeot 205 Style

http://www.aroslaw.205.pl
Awatar użytkownika
Michal
Junior
Posty: 465
Rejestracja: 02 maja ndz, 2004 1:11 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Wieliczka
Kontakt:

Post autor: Michal »

Na pewno TU :) Ale co dalej to nie wiem :)
Moj profil -> http://www.Michal.205.pl
Automobilklub Galicyjski -> http://www.agalicyjski.pl
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Post autor: woocash »

jeśli to 1,4 to to jest
TU3, a ze względu na to że to gaźnik to

jeśli solex
to:
A albo A/K--> solex 34 pbisa 17 K1G
ma chyba 69 KM..

S albo S/K --> solex 32-34 Z2 K2A http://perso.wanadoo.fr/alexandre.semon ... s/TU3S.htm

ksiązke mam w samochodzie :)

proponuje ściągnąć sobie książke Haynesa i Etzolda, tam znajdzesz wszystko co Cie interesuje :) od tego trzeba zacząć....

dane ile to mam mocy masz w etzoldzie

pozdrawiam :)
Ostatnio zmieniony 27 mar pn, 2006 8:30 pm przez woocash, łącznie zmieniany 1 raz.
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Awatar użytkownika
DJPreZes
Moderator
Posty: 4593
Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
Posiadany PUG: Roland Garros/307
Numer Gadu-gadu: 2516096
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: DJPreZes »

Bardziej TU1 niz TU3 ale pewnosci nie mam.
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
Obrazek
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Post autor: woocash »

no tak.... jak 1,4 to raczej nie TU1..... właściwie na pewno...
pisze przecież że ORYGINALNIE był tam 1100 ccm i to by był TU1
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Awatar użytkownika
DJPreZes
Moderator
Posty: 4593
Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
Posiadany PUG: Roland Garros/307
Numer Gadu-gadu: 2516096
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: DJPreZes »

No ale to nie wyglada jak TU3 ktore ja mam w samochodzie :P Jesli to jest rzeczywiscie 1,4 to stawiam, ze S (jesli to a AX z 92 roku jest) A raczej byly troche wczesniej wstawiane do samochodow...
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
Obrazek
Awatar użytkownika
MistrzuGT
Junior
Posty: 460
Rejestracja: 16 sty pn, 2006 3:16 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Walbrzych City

Post autor: MistrzuGT »

ja znalazlem taka rozpiske (zalacznik) , gdzie na gazniku Solexa sa takie typy:
- TU3CP - Solex 34TBIA
- TU3S - Solex 32/34Z236
- XY7 - Solex 34PBISA12

TU3A by odpadal, bo jest na Weberze

Tylko jak ja moge dokladniej to sprawdzic,bo nie ukrywam ze cos bylo zezbione przy tym :(
A jest mozliwe,zeby to byl TU3M na Mono-Jetronic ?? i teraz zamiast tego dolozony gaznik??
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4914
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: moralez »

poza dolozeniem gaznika ktos jeszcze musialby dodac pompe paliwa montowana do glowicy. w tu3m ona jest w baku, a miejsca na glowicy( wyjscie do aparatu zaplonowego) brak
najszybsza metoda bedzie zlac olej odkrecic miske i sprawdzic srednice tlokow :mrgreen:
DJPreZes pisze:No ale to nie wyglada jak TU3 ktore ja mam w samochodzie :P
to niezly z ciebie as bo generalnie ciezko wykminic z takich zdjec co jest 1,1 a co 1,4
Awatar użytkownika
DJPreZes
Moderator
Posty: 4593
Rejestracja: 01 sie ndz, 2004 6:40 pm
Posiadany PUG: Roland Garros/307
Numer Gadu-gadu: 2516096
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: DJPreZes »

Jasne, ze jestem AS ;] Te plastiki u gory sa u mnie inne i po tym wnioskuje. Niczym innym.
Peugeot 205 Roland Garros Cabrio
Obrazek
Awatar użytkownika
woocash
Peugeot 205 Master
Posty: 4588
Rejestracja: 10 lut czw, 2005 1:56 pm
Posiadany PUG: 205 ph1 1984 GR
Numer Gadu-gadu: 9752783
Lokalizacja: Katowice

Post autor: woocash »

kuźwa....

nie łaska było pogogloować od początku???

KDY to TU3M
więc masz silnik który był na wtrysku, ale ktoś go sobie zrobił na gaźnik i tyle.....

też mój błąd :) że nie spojrzałem dokładnie co piszesz :wink:
Najaktywniejszy w dziale: Stare forum techniczne
[ Posty: 1090 / 34.03% Twoich postów ]
Awatar użytkownika
moralez
Peugeot 205 Master
Posty: 4914
Rejestracja: 30 sie wt, 2005 3:42 pm
Posiadany PUG: 205......T8, 205 GTI 1.6
Numer Gadu-gadu: 2955602
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: moralez »

DJPreZes pisze:Jasne, ze jestem AS ;] Te plastiki u gory sa u mnie inne i po tym wnioskuje. Niczym innym.
ObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
MistrzuGT
Junior
Posty: 460
Rejestracja: 16 sty pn, 2006 3:16 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Walbrzych City

Post autor: MistrzuGT »

Hmm, Wooocash napewno to jest TU3M??
Jesli tak, to co oprocz wymiany gaznika na to cos od w(y)trysku co jeszcze bym potrzebowal zmienic,zeby to fajnie dzialalo??

PS. w google nie bardzo moglem to znalesc.Ale dzieki bardzo za pomoc. :)
Awatar użytkownika
Sebek
Peugeot 205 Master
Posty: 4149
Rejestracja: 14 lip śr, 2004 9:14 am
Posiadany PUG: 1.4 Xsi ; A4 Avant ; Honda CBF
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sebek »

A według mnie to TU3M to na bank nie jest :!:
W TU3M nawet głupi bagnet olejowy jest po drugiej stronie
To jednostka TU3 ale jaka reszta to nie wiem bo sie na gaźnikach nie znam i moim zdaniem nikt nic nie zmieniał a auto pewnie tak wyszło z fabryki
Audi A4 Avant
Honda CBF


Dostęp do części do wszystkich marek!!!

mail: sebastian.andrzejewski@szewczykvw.pl
ODPOWIEDZ