Strona 1 z 2

Da sie zidentyfikowac moj silnik po numrach i kilku fotkach?

: 24 mar pt, 2006 9:22 pm
autor: MistrzuGT
Witam
Chcialbym zidentyfikowac swoj silnik, jaki to jest typ (i jakie parametry ma),ale niestety nie bardzo moge.Udalo mi sie odczytac tylko jedna tabliczke, ktora wyglada tak:
KDY PTC
10F S3M
1200238
Z tego co szwagier mowil(bo od niego mam autko) to silnik jest przelozony z cytryny ax z 1992r.
Jego pojemnosc to 1400 i tylko na gazniku zauwazylem,ze jest SOLEXa,ale zadnego numeru wiecej.
Oryginalnie silnik w nim byl 1100, a calosc to rocznik '89 (tylko tez do konca nie wiadomo,bo to skladak)
Sprawdzilem numery VIN (VF320CH1101580911) i wedlug autobazy to jest:
COUNTRY OF ORIGIN FRANCE / EUROPE
MANUFACTURER PEUGEOT
MODEL 205
BODY STYLE 3 DR HATCHBACK
ENGINE TU1
FUEL SINGLE CHOKE CARBURETOR
TRANSMISSION MANUAL 4S / K
SEQUENCE NUMBER SERIAL NUMBER

Moze komus sie uda rozszyfrowac...
Dzieki

: 27 mar pn, 2006 6:10 pm
autor: MistrzuGT
....ponawiam temat....


pomozecie????? :cry: :P

: 27 mar pn, 2006 6:19 pm
autor: aroslaw
wyglada na taki jak moj :) ale to mowie tylko po wygladzie : TU1 :)

: 27 mar pn, 2006 8:05 pm
autor: Michal
Na pewno TU :) Ale co dalej to nie wiem :)

: 27 mar pn, 2006 8:25 pm
autor: woocash
jeśli to 1,4 to to jest
TU3, a ze względu na to że to gaźnik to

jeśli solex
to:
A albo A/K--> solex 34 pbisa 17 K1G
ma chyba 69 KM..

S albo S/K --> solex 32-34 Z2 K2A http://perso.wanadoo.fr/alexandre.semon ... s/TU3S.htm

ksiązke mam w samochodzie :)

proponuje ściągnąć sobie książke Haynesa i Etzolda, tam znajdzesz wszystko co Cie interesuje :) od tego trzeba zacząć....

dane ile to mam mocy masz w etzoldzie

pozdrawiam :)

: 27 mar pn, 2006 8:26 pm
autor: DJPreZes
Bardziej TU1 niz TU3 ale pewnosci nie mam.

: 27 mar pn, 2006 8:31 pm
autor: woocash
no tak.... jak 1,4 to raczej nie TU1..... właściwie na pewno...
pisze przecież że ORYGINALNIE był tam 1100 ccm i to by był TU1

: 27 mar pn, 2006 9:37 pm
autor: DJPreZes
No ale to nie wyglada jak TU3 ktore ja mam w samochodzie :P Jesli to jest rzeczywiscie 1,4 to stawiam, ze S (jesli to a AX z 92 roku jest) A raczej byly troche wczesniej wstawiane do samochodow...

: 28 mar wt, 2006 12:12 pm
autor: MistrzuGT
ja znalazlem taka rozpiske (zalacznik) , gdzie na gazniku Solexa sa takie typy:
- TU3CP - Solex 34TBIA
- TU3S - Solex 32/34Z236
- XY7 - Solex 34PBISA12

TU3A by odpadal, bo jest na Weberze

Tylko jak ja moge dokladniej to sprawdzic,bo nie ukrywam ze cos bylo zezbione przy tym :(
A jest mozliwe,zeby to byl TU3M na Mono-Jetronic ?? i teraz zamiast tego dolozony gaznik??

: 28 mar wt, 2006 5:23 pm
autor: moralez
poza dolozeniem gaznika ktos jeszcze musialby dodac pompe paliwa montowana do glowicy. w tu3m ona jest w baku, a miejsca na glowicy( wyjscie do aparatu zaplonowego) brak
najszybsza metoda bedzie zlac olej odkrecic miske i sprawdzic srednice tlokow :mrgreen:
DJPreZes pisze:No ale to nie wyglada jak TU3 ktore ja mam w samochodzie :P
to niezly z ciebie as bo generalnie ciezko wykminic z takich zdjec co jest 1,1 a co 1,4

: 28 mar wt, 2006 8:23 pm
autor: DJPreZes
Jasne, ze jestem AS ;] Te plastiki u gory sa u mnie inne i po tym wnioskuje. Niczym innym.

: 28 mar wt, 2006 8:31 pm
autor: woocash
kuźwa....

nie łaska było pogogloować od początku???

KDY to TU3M
więc masz silnik który był na wtrysku, ale ktoś go sobie zrobił na gaźnik i tyle.....

też mój błąd :) że nie spojrzałem dokładnie co piszesz :wink:

: 28 mar wt, 2006 9:32 pm
autor: moralez
DJPreZes pisze:Jasne, ze jestem AS ;] Te plastiki u gory sa u mnie inne i po tym wnioskuje. Niczym innym.
ObrazekObrazekObrazek

: 29 mar śr, 2006 1:10 am
autor: MistrzuGT
Hmm, Wooocash napewno to jest TU3M??
Jesli tak, to co oprocz wymiany gaznika na to cos od w(y)trysku co jeszcze bym potrzebowal zmienic,zeby to fajnie dzialalo??

PS. w google nie bardzo moglem to znalesc.Ale dzieki bardzo za pomoc. :)

: 29 mar śr, 2006 10:50 am
autor: Sebek
A według mnie to TU3M to na bank nie jest :!:
W TU3M nawet głupi bagnet olejowy jest po drugiej stronie
To jednostka TU3 ale jaka reszta to nie wiem bo sie na gaźnikach nie znam i moim zdaniem nikt nic nie zmieniał a auto pewnie tak wyszło z fabryki