Strona 1 z 1
wymiana silnika
: 27 mar pn, 2006 12:11 pm
autor: GONZO
witam , czy wymiana silnika w GTI (1,9) kryja jakieś niespodzianki ??
mój silnik nadaje się do remontu ale ja chce jeżdzić więc znalazł sie silnik z 405 1.9 120 KM (dzięki krzycho)
czy może pojawic się jakiś zonk podczas zamiany ??
np. ja mam filtr oleju na wężach obok skrzyni a w tym z 405 jest na silniku i nie wiem czy nie dotknie chłodnicy
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
: 27 mar pn, 2006 2:27 pm
autor: Banita
ten twoj filtr jest wkercony w chlodnice oleju -fajnie by bylo to przelozyc do nowego silnika
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
nie powinno byc zadnych problemow
: 27 mar pn, 2006 10:35 pm
autor: GONZO
A może mi ktoś podpowiedziec od której strony się zabrać za wyjmowanie silnika ?? Ryłem w forum ,ale nic konkretnego nie znalazłem
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
: 28 mar wt, 2006 12:05 am
autor: Banita
od przodu -przez bagaznik bedzie ciezko
sprecyzuj
: 28 mar wt, 2006 12:53 am
autor: woocash
no chyba standardowo
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
najpierw musisz porozłączać wszystko co idzie do i z silnika, czyli przewody gumowe i kabelki...
do tego cięgna od skrzyni...
co tu bede pierdzielił, wszystko chyba było w Haynesie dokładnie opisane krok po kroczku
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
: 28 mar wt, 2006 1:24 am
autor: PIT_R
Rozlaczenie wlasnie wszystkich przewodow i wezy od silnika, ciegla od dzwigni zmiany biegow, polosie. Przyda sie tez zdjecie maski i rozebranie przodu, tzn. atrapy, zderzaka, sciany przedniej itp.
Moze nie tyle co wyciagalem juz silnik 1.9 GTi, ale u mojego ojca w warsztacie juz nie raz silniki byly wyjmowane
![Wink ;)](./images/smilies/wink.gif)
: 31 mar pt, 2006 11:23 am
autor: GONZO
a da się wyciągnąć ten silnik bez ruszania skrzyni ??
: 31 mar pt, 2006 12:19 pm
autor: Bartloo
Da sie wyciagnac albo ze skrzynia albo odkrecisz skrzynie od wyciaganego silnika i pozostawisz ja w budzie auta.