Czy to wina modułu (do znawców tematu)
-
- Uzalezniony
- Posty: 689
- Rejestracja: 09 cze czw, 2005 10:40 pm
- Posiadany PUG: NJE MAM JUSZ PEŻOTA
- Numer Gadu-gadu: 6262732
- Lokalizacja: Gorlice i okolice :)
- Kontakt:
Czy to wina modułu (do znawców tematu)
Witam mam 3 pytania
1. Wymieniłem kable wys. napiecia poraz 2 (Bosch) i auto dalej jakby nie pali na wszystkie gary (na wolnych gubi iskre i "prycha" ) Kable świecą w nocy (nówki maja ze 3 tyg ) a jak ostatnio dotknołem je pod maską to mnie prawie o glebe jebło. Co do chu.... jest z tym zapłonem. Czy to wian modułu. nowe swiece, palec,kable , do wymiany tylko została kopułka.
2. Czy mozliwe ze jest awaria czegoś w zapłonie i to niszczy mi kable.?? ze zaczynają przebijac??
Pomórzcie bo chyba jeb.. tym autem o sciane kiedys bo już mnie wku....
3.Coś mi ostatnio cięzej kiera chodzi ale tylko w skrajnych położeniach. Wykluczam raczej wine łożysk kolumn mc persona. Niedawno przekładnia miała smarowaną listwe (przy okazji wymiany drążków). Czego to może by wina. Jakieś łożysko w przekładni??
1. Wymieniłem kable wys. napiecia poraz 2 (Bosch) i auto dalej jakby nie pali na wszystkie gary (na wolnych gubi iskre i "prycha" ) Kable świecą w nocy (nówki maja ze 3 tyg ) a jak ostatnio dotknołem je pod maską to mnie prawie o glebe jebło. Co do chu.... jest z tym zapłonem. Czy to wian modułu. nowe swiece, palec,kable , do wymiany tylko została kopułka.
2. Czy mozliwe ze jest awaria czegoś w zapłonie i to niszczy mi kable.?? ze zaczynają przebijac??
Pomórzcie bo chyba jeb.. tym autem o sciane kiedys bo już mnie wku....
3.Coś mi ostatnio cięzej kiera chodzi ale tylko w skrajnych położeniach. Wykluczam raczej wine łożysk kolumn mc persona. Niedawno przekładnia miała smarowaną listwe (przy okazji wymiany drążków). Czego to może by wina. Jakieś łożysko w przekładni??
Pug sprzedany
Mowisz o krzyzaku?? wtedy bys mial ciezko co pol/jeden obrot kierownica, a nie w skrajnych polozeniach
Przeplywka pod deklem ma glowice i elektronike z paskiem oporowym, ktory sie sciera -syf z niego zmienia opornosc i moze nawet dojsc do sytuacji, gdy na jalowym biegu masz 900 ohm
Trzeba wyjac glowice, wyczyscic jej styki i przetrzec jakims alkoholem pasek oporowy-powinno byc gites. Caly myk poleka na tym, zeby zalozyc glowice dokladnie tak ustawiona jak byla- nie jest to trudne, ale trzeba uwazac.
Przeplywka pod deklem ma glowice i elektronike z paskiem oporowym, ktory sie sciera -syf z niego zmienia opornosc i moze nawet dojsc do sytuacji, gdy na jalowym biegu masz 900 ohm
Trzeba wyjac glowice, wyczyscic jej styki i przetrzec jakims alkoholem pasek oporowy-powinno byc gites. Caly myk poleka na tym, zeby zalozyc glowice dokladnie tak ustawiona jak byla- nie jest to trudne, ale trzeba uwazac.