Strona 1 z 1
PODPIĘCIE SMT6 DO PUGA
: 01 kwie sob, 2006 8:54 pm
autor: 205MI16
Mam pytanie czy ktoś z forumowiczów jest w stanie łopatologicznie pomóc mi w podpięciu SMT do mojego puga???
Mam wszystkie elementy tylko samemu nie chcę nic schrzanić.
: 01 kwie sob, 2006 9:00 pm
autor: Adi205
jedź do koguta
: 01 kwie sob, 2006 9:03 pm
autor: 205MI16
Adi205 pisze:jedź do koguta
Gdyby odpisywał na maile i odbierał telefony to bym pojechał - byłem z nim umówiony jakieś 3 tygodnie temu albo lepiej i gość się zaszył całkowicie.
: 02 kwie ndz, 2006 2:00 pm
autor: bleblak
You don't have to be smart, just follow the instructions.
ps. Koguta mozna spotkac codziennie pomiedzy 2 a 4 w nocy na obwodnicy. Czarny accord type-s turbo.
: 02 kwie ndz, 2006 2:23 pm
autor: 205MI16
bleblak pisze:You don't have to be smart, just follow the instructions.
ps. Koguta mozna spotkac codziennie pomiedzy 2 a 4 w nocy na obwodnicy. Czarny accord type-s turbo.
Jakoś instrukcja nie przemawia do mnie na tyle jasno żebym się sam za to zabrał.
: 02 kwie ndz, 2006 5:58 pm
autor: Przecinak
Z podpieciem to chyba nie problem, kilka kabelkow i po krzyku. Natomiast ustawienie wlasciwych parametrow to mysle ze bez hamowni niewykonalne.
Oczywiscie mozna by probowac bez ale trzeba by miec duze doswiadczenie zeby wiedziec jakie wpisac parametry na poczatek.
Mozna by tez posluzyc sie sonda szerokopasmowa (0-5v) i robic testy drogowe ale tak jak wczesniej napisalem trzeba by miec juz doswiadczenie z ustawianiem tego typu urzadzen.
Bo tak to mozna sobie uszkodzic glowice czy podajac zbyt uboga mieszanke a szkoda by bylo
: 02 kwie ndz, 2006 6:20 pm
autor: 205MI16
Przecinak pisze:
Bo tak to mozna sobie uszkodzic glowice czy podajac zbyt uboga mieszanke a szkoda by bylo
Co do mieszanki to mam gaźniki a sterować chcę tylko zapłonem.
Kuba się odezwał i jak nie zniknie znowu to w sobotę będę miał podpięte wszystko.
: 02 kwie ndz, 2006 6:26 pm
autor: Przecinak
No tak, zapomnialem ze ty masz gazniki.
No ale po co ci smt6 przeciez masz normalny aparat i tam mozesz regulowac zaplon?
Chyba ze zmieniasz wogole system zaponu na jakis inny, np taki jak byly w pozniejszych wersjach silnikow XU10 z cewkami w listwie od swiec?
(btw. fajny patent)
: 02 kwie ndz, 2006 6:55 pm
autor: 205MI16
Zmieniam na ten system od xu10 + może się uda od razu dać dwa wzmaki iskry. Ale to zależy od Kuby PXS
: 02 kwie ndz, 2006 7:21 pm
autor: Przecinak
No to zycze pwodzenia i daj znac jakie beda efekty bo tez juz myslalem nad tym.
Aparaty zapl. sa bee, rozdzilacze w sumie tez a ten patent wedlug mnie jest idealny a jak jeszcze mozna programowo zmieniac ustawienia to juz wogole fiu fiu
: 02 kwie ndz, 2006 11:35 pm
autor: driver_
U Grzegorza zastosujemy SMT6 jako niezalezny w pelni programowalny komputer zaplonowy. Oczywiscie zastosujemy system wasted-spark. Zaplon w funkcji dwoch zmiennych + jedna jako korekcja. Modul sterujacy SMT6 + wzmacniacze iskry oparte na ukladach IGBT.
Proste jak heblowanie dziewic.
Pozdrawiam
Kuba Kogut
: 03 kwie pn, 2006 12:24 am
autor: Przecinak
Fajnie
RESPECT
: 04 kwie wt, 2006 11:48 am
autor: krzycho
wasted-spark - co to jest
: 04 kwie wt, 2006 1:19 pm
autor: driver_
wasted spark - zmarnowana iskra
zaplon podaje sie w sekwencji 1,4 i 2,3
: 04 kwie wt, 2006 1:35 pm
autor: Przecinak
To doslowne tlumaczenie. Jest to uklad zaplonu z iksra jalowa czyli podowany jest zaplon na dwa cylindry jednoczesnie.