205 1.6 GTI - POOOMOOOCY!! PIIILNNE!

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

205 1.6 GTI - POOOMOOOCY!! PIIILNNE!

Post autor: Kaktus »

Czesc wam!!

Skladamy wlasnie glowice do mojej 205 GTI, i firma ktora robi mi szlif zaworow itp, i musza wbic prowadnice zaworow!

Problem w tym ze nie wiemy jak gleboko maja byc te prowadnice wbite :(

Nie wiece moze ile milimetrow ta prowadnica powinna wystawac ze swojego gniazda - chodzi mi o pomiar u gory, od strony walka rozrzadu.

PLEASE HEEEELP!!

Pilne dosc!

Pozdros
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Mav309
Uzalezniony
Posty: 710
Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: 205 1.6 GTI - POOOMOOOCY!! PIIILNNE!

Post autor: Mav309 »

Kaktus pisze:Czesc wam!!

Skladamy wlasnie glowice do mojej 205 GTI, i firma ktora robi mi szlif zaworow itp, i musza wbic prowadnice zaworow!

Problem w tym ze nie wiemy jak gleboko maja byc te prowadnice wbite :(

Nie wiece moze ile milimetrow ta prowadnica powinna wystawac ze swojego gniazda - chodzi mi o pomiar u gory, od strony walka rozrzadu.

PLEASE HEEEELP!!

Pilne dosc!

Pozdros
Z moja stara glowica bede sie widzial dopiero w piatek :( jezeli do tego czasu nie bedziesz nic wiedzial... postaram sie to pomierzyc
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Oki juz wiem ile trzeba wbic. :)

Jak jest na prowadnicy taki uskok i zwezenie na uszczelniacz, to wlasnie trzeba ja wbic tak aby powierzchnia gniazda prowadnicy byla na rowni z tym uskokiem. No moze on wystawac max 0,5mm
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
ODPOWIEDZ