Strona 1 z 1

help - to sirius

: 04 kwie wt, 2006 12:40 pm
autor: sirius66
Witam, mam następujący problem, mój 205 1.6 GTI, przerywa na wiekszych obrotac(większych znaczy, powyżej 3.5 tyś, mechanik stwierdził że to jest utrata kompresij, ale kompresja jest następująca:
1 i 3 - - - 12,13
2 i 4 - - - 7,8
neiwiem czy aby napewno ten silnik jest padnęty, pomóźcie jakoś, bo chyba się bede zastanawiał nad zmianą silnika bo remont to droga impreza, ale chciałbym zmienić na diesla lub mniejszy(ze względów ekonomicznych), pomocy!!

: 04 kwie wt, 2006 12:43 pm
autor: Sebek
podejrzewam że to nie sprawa kompresji a silnik masz ok tylko coś z osprzętu nie działa

: 04 kwie wt, 2006 12:45 pm
autor: blaszka
jakby cos było z cisnieniem w cylindrach to tez by zle chodził na wolnych obrotach jakis czujnik moze przepływomierz (nie wiem czy jest w 1,6 gti tak jak 1,9)

: 04 kwie wt, 2006 2:00 pm
autor: sirius66
Kurcze już sam niewiem co robić, silnik chodził znakomicie, pewnego dnia przyczy,małem na chwilkę na wyższych obrotach i wtedy jakby troszke przysłabł, ale nie od razu zaczął przerywać, tylko troszke później, może ja go troszke opisze to będzięlepiej, przepływomierz(kołoakumlatora połączony dwoma dość grubymi rurami, która jedna idzie do filtra (chyba powietrza)a druga do (no właśnie jak to nazwać tam jest w każdym bądź razie regulacja obrotów i linka do gazu, a to jest duże aluminiowe), wymieniałem cewke, no ale bez żadnego echa było to samo, mechanicy , tak twierdzą że moduł jest ok., miałem też pomysł z filtrem paliwa, ale nie jestem pewny, co ewentualnie bym mógł sprawdzić ??help

: 04 kwie wt, 2006 3:19 pm
autor: b182
kable wys. napiecia i świece, przepływomierz. kopułka i palec

: 04 kwie wt, 2006 6:52 pm
autor: samer
7.8 na cylindrze to bardzo malo...

: 04 kwie wt, 2006 7:15 pm
autor: Banita
mialem 5,5 i problemow nie bylo :wink:

: 04 kwie wt, 2006 8:24 pm
autor: samer
Silnik bedzie pracoweac, ale czy to sprawny silnik ?;))

Przerywanie nie mzoe byc spowodowalne mechanicznym zurzyciem, raczej elektryka pada, przeplywka i inne czujniki wtrysku

: 04 kwie wt, 2006 8:44 pm
autor: Banita
5,5; 6;5; 8,5; 9,5

spalanie:(1.9-122)
miasto -10l
trasa przy 130km/h -8,5l
0-100 -8,4s

wiec tragedii nie bylo :wink:
wszystko zalezy od tego, co rozumiemy przez "sprawnosc"

: 05 kwie śr, 2006 11:24 am
autor: sirius66
przepływomierz mówicie , że jest to możliwe, tylko teraz jak sprawdzić ten przepływomierz , bo w mojej miejscowości, albo i okolicach, nie ma chyba fachowców, tylko chyba tu się mogę zwrócić.

: 05 kwie śr, 2006 12:13 pm
autor: Banita
(zeby nie otwierac obudowy)
wyjmij przeplywomierz -wtyk do kostki ma 5 pinow-zmierz opor miedzy 2 krancowymi pinami blizej metalowego konca przeplywku. odchylaj jakims precikiem klapke i patrz co pokazuje miltimert -opor powinien wzrastac w miare plynnie liniowo od bodajze 200ohm do 900 (lub cos w miare zblizonego)