Strona 1 z 1

Co to za silniczek???

: 06 kwie czw, 2006 6:48 pm
autor: Dexter
Witam chcial bym sie przedstawic jako nowy uzytkownik :wink: .
Mam na imie Adrian, jestem z Kielc. I mam taki maly problemi mam peugeota 205 1,8 w dieslu niestety ale nie znam dokladnych parametrow mojego silnika..chodzi o KM itp...z tylku auta nie ma znaczka zostal ukradziony jeszcze przed kupnem auta.
I tu mam pytanko jaki to jest silnik?- model auta? jezeli ktos by wiedzial jakies dane to prosze o wszystkie informacje.
Z tego co ja wiem to jest to turbo diesel na sportowym zawieszeniu i tyle....dodaje zdjecia i prosze o pomoc:)
Pozdrawiam Adrian

: 06 kwie czw, 2006 10:49 pm
autor: tomek
To 1,8 TD bez filtra oleju :D
Taka wersja bez Intercoolera ma mieć moc max 78KM
Wersja D-turbo czy turbo-d albo jakieś limitowane.
Tak czy inaczej werje z TD są raczej rzadko spotykane,
konstrukja zawieszenia taka jak w GTI

: 07 kwie pt, 2006 1:23 am
autor: woocash
a .... za ile go kupiłeś ?? :D

: 08 kwie sob, 2006 12:20 am
autor: Dexter
A no i bez filtra hehe bo byla wymiana oleju i akurat robilem foty :wink:.
Co do ceny autka to byla to z tego co pamietam cos kolo 8 tysiecy ale to bylo jakies 3 lata temu i to byla spora cena porownywalna z innymi 205-piatkami, teraz to kto wie ile jest wart hehe ale napewno nie na sprzedaz :wink: . Fajne autko tylko ze roznie jest z czesciami bo wszyscy nie wiedza co to za wersja 205-tki :roll: ....A jak juz jestemy przy czesciach to nie wiecie jaki rodzaj wtryskiwaczy ma to autko ?
Aha i jak by ktos mial to mile widziane byly by jakies opinie co do wersji itp.np ciekawi mnie jak tu jest z ta turbo sprezarka(czy jak to fahowo nazwac)przy ilu tysiacach sie wlancza czy zawsze przy takiej samej predkosci-obrotach itp aha i czy moze jest jej jakas regulacja :roll: Bo cos chyba mi utko slabnie ;) nie idzie juz 140 po gore :roll:
Jak cos to moge zrobic wiecej fotek :)

Pozdrawiam Adrian

: 08 kwie sob, 2006 7:08 am
autor: b182
ależ suchutki ten silnik... :shock:

: 09 kwie ndz, 2006 12:45 am
autor: tomek
Mam troche info, napisze później.
Turbo kręci sie zawsze, poprostu przy pewnych warunkach zaczyna być dużo bardziej wydajne.
Ale sam efekt "wąłczania sie turbosprężarki" to efekt dodatkowej dawki paliwa z pompy wtryskowej, która poprzez dodatkowy zawór reaguje na ciśnienie wytwarzane w kolektorze.
Z opisu słabnięcia już podejrzewam ten zawór - lubi sie przycinac i czasem psuć.
Opisz jeszcze czy sa inne negatywne efekty, czy nie dymi itp.

: 09 kwie ndz, 2006 1:24 am
autor: Dexter
Witam auto przy odpaleniu troche mocniej zakopci ale to juz chyba norma, a co do takiego kopcenia podczas jazdy to tez jest cos nie tak bo potrafi zadymic ale znow bez przesady :wink: .
Jak by dalo rade to prosil bym o wiecej informacji moze dalo by jakos samemu cos sprawdzic czemu ta sprezarka nie dziala ....moze ten zawor trzeba wymienic lub przeczyscic....
Jeszcze z rok temu to bylo czuc jak sprezarka sie zalanczala bo bylo to odczuc w mocy silnika i odglosie teraz chyba juz calkiem zamilkla;).
Mylse ze wina lezy po stronie tego zaworu bo pompa wlasnie z rok temu byla robiona bo wyrobil sie zimering i chyba wlasnie od tamtego czasu sprezarka ucichla (mchanik mogl cos zle zrobic:/)...
Jak by dalo rade to poprosil bym o jakis opis co moge sprawdzic itp moze przeczyscic ten zawor :roll: tylko ktory to jest?...
Aha i co do takich negatywnych efektow to sa tez takie ze silnik sie zamulil poprostu na malych obrotach nie rozpedza auta tak jak kiedys tylko powoli sie rozpedza, dopiero na wyzszych obrotach odczuwalne jesty przyspieszenie ale to nie to co kiedys ;)Oczywiscie silnik nie byl jakos strasznie katowany...Zwykla jazda do 140 km/h.
Pozdrawiam i odrazu przepraszam za malo fachowa wypowiedz...poprostu mechanikiem to ja nie jestem ;) ale olej wymienie :wink:
Pozdrawiam Adrian

: 17 gru ndz, 2006 10:18 pm
autor: Budyń
Tez mam takiego diselka i podobne problemy niestety :roll: po wymianie uszczelki pod kolektorem zrobilo sie nieco lepiej ale nadal kopci 8) pozdrawiam i mam nadzieje ze ktos powroci na to forum :P

: 19 gru wt, 2006 9:05 pm
autor: Budyń
A niech to czy tylko ja odwiedzam stare posty :( :evil:

: 19 gru wt, 2006 10:18 pm
autor: cheatoss
i chwala ci za to... przynajmniej nie dublujesz =]

: 21 gru czw, 2006 6:41 pm
autor: Budyń
A jednak jest ktoś jeszcze''chwala ci za to'' :D :W

: 31 gru ndz, 2006 10:47 am
autor: Budyń
Z opisu słabnięcia już podejrzewam ten zawór - lubi sie przycinac i czasem psuć.

Ten zawor to integralna czesc pompy czy mozna go wymienic -jak sobie z tym poradzic mozna go np jakops zregenerowac??

: 02 sty wt, 2007 5:09 pm
autor: Budyń
Please come back any one :cry: