Strona 1 z 2

Zamiana wtrysku.

: 07 kwie pt, 2006 3:07 pm
autor: Heler
Przepraszam ze tu na forum ale wiem ze zawsze moge liczyc na wasza pomoc.Moze nie chodzi tu o nasze ukochane 205 ale mam nadzieje ze mi pomozecie. Chodzi mi mianowicie o to czy jest w ogole fizyczna mozliwosc zamiany wielopunktowego wtrysku na jednopunktowy w jakim kolwiek silniku. A jesli tak to co trzeba wymienic? Dzieki za wszystkie odpowiedzi.

: 07 kwie pt, 2006 3:20 pm
autor: blaszka
JEST TO MOZLIWE ALE WIAZE SIA TO Z ZMIANA OSPRZETU DOLOTOWEGO I WIĄZEK KABLI I CZUJNIKÓW KOMPUTERA NAWET TŁOKÓW NP SILNIKI BENZYNOWE NP 1,1 1,4 KTÓRE MAMAY W PEUGOTACH Z CZASEM ULEGŁY ZMIANIE MODYWIKACJI NA WIELOPUNKTOWY WTRYSK ALE PEWNIE JEST TO DUZO ZABAWY

: 07 kwie pt, 2006 3:25 pm
autor: woocash
a dlaczego zmieniac cylindry?? to chyba ten sam blok i cylindry?? np TU3M i TU3JP

ale roboty pewnie dużo, i w sumie nie wiem po co :)

: 07 kwie pt, 2006 3:36 pm
autor: blaszka
PRZY WTRYSKU WIELOPUNKTOWYM TŁOKI MAJA NIERAZ KOMORE ZAWIROWAŃ A PRZ ZWYKŁYM MOGA BYC PŁASKIE LUB TA KOMORA JEST INNA

NP W CITROENIE ZX SILNIK 1,4 WTRYSK 1 PUNKTOWY GŁOWICA JEST TAKA SAMA JAK W WIELOPUNKCIE A TŁOKI JUZ NIE

: 07 kwie pt, 2006 3:39 pm
autor: moralez
nie wiem czemu chcesz zmieniac cylindry jesli jakiekolwiek roznice jakie sa w bloku to roznica w ksztalcie tloka, tu3m ma wklesle tloki a tu3fm( nie jestem pewien symbolu 1,4 na wtrysku magneto marelli) ma juz plaskie, co to dalo, inny stopien sprezania tu3m 8,8 tu3fm ma fabrycznie 9,3 po planowanku u mnie 10,6 8)7

: 07 kwie pt, 2006 3:41 pm
autor: blaszka
JESLI CHCE SIE ZACHOWAC WŁASCIWA PRACE I SPALANIE SILNIKA NALEZY ZMIENIC WSZYTKO TAK JAK ZALECA PRODUCENT JAKBY WSZYTKO MIAŁO BYC TAKIE SAME TO NIKT BY NIE ROBIŁ 100 RODZAJI TŁOKÓW DO KAZDEGO SILNIKA TYLKO BYŁBY JEDEN RODZAJ TAKI JAK NP W LEZAKACH :)

: 07 kwie pt, 2006 3:42 pm
autor: Banita
da rade -wystarczy w sumie wypiercic odpowiednia dziure w kolektorze i jakos przymocowac wtrysk -to takie monster garage :D a jezeli cie to naprawde interesuje, to wymiana kolektora, wiazki, komputera i niektorych czujnikow
operacja IMHO bezsensowna
blaszka pisze:JESLI CHCE SIE ZACHOWAC WŁASCIWA PRACE I SPALANIE SILNIKA NALEZY ZMINIC WSZYTKO TAK JAK ZALECA PRODUCENT JAKBY WSZYTKO MIAŁO BYC TAKIE SAME TO NIKT BY NIE ROBIŁ 100 RODZAJI CYLINDRÓW DO KAZDEGO SILNIKA TYLKO BYŁBY JEDEN RODZAJ TAKI JAK NP W LEZAKACH :)
8)7

: 07 kwie pt, 2006 3:44 pm
autor: moralez
jesli juz to nie cylindry tylko tloki panie serwisant 8)

: 07 kwie pt, 2006 3:48 pm
autor: blaszka
SORKI MOJE PRZEJEZYCZENIE MYSLAŁEM O JEDNY M A NAPISAŁEM O DRUGIM TAK TŁOKI POPRAWKA

: 07 kwie pt, 2006 3:49 pm
autor: Banita
ale po co??

: 07 kwie pt, 2006 3:51 pm
autor: blaszka
Banita pisze:ale po co??
JUZ PISAŁEM PO CO LEPIEJ ZMINIC TŁOKI SA INNE PRZY WIELPOUNKCIE

: 07 kwie pt, 2006 3:53 pm
autor: Banita
ale czemu?? to ze sa inne jakie ma znaczenie??

: 07 kwie pt, 2006 3:54 pm
autor: blaszka
TO WSADZ NP CAŁKIEM PŁASKI TŁOK DO AUTA 2 LITROWEGO Z TŁOKAMI W KTÓRYCH JEST KOMORA ZAWIROWAN TO ZOBACZYSZ JAKA BEDZIE RÓZNICA W PRACY SILNIKA

: 07 kwie pt, 2006 3:56 pm
autor: Banita
wlasnie nie chce zmieniac tlokow -to ty mowisz, zeby je zmienic
ja sie pytam co ma do rzeczy zmiana sposobu zasilania -wielopunkt tez nie wtryskuje paliwa bezposrednio do komory spalania -przynajmniej nie ten wielopunkt
wyjasniaj dalej :P

: 07 kwie pt, 2006 3:58 pm
autor: blaszka
ALE TŁOKI SA INNE IDZ DO SKLEPU I ZOBACZ TŁOK TAKIEGO SAMEGO AUTA Z JEDNOPUNKTEM I TŁOK AUTA Z WIELOPUNKTEM

JEST INNE CISNIENIE WTRYSKU TLATEGO TŁOK MUSI BYC INACZEJ UFORMOWANY DLA DOBREGO SPALANIA MIESZANKI I OPTYMALNEGO ZUZYCIA PALIWA