2 pytanka o 2 różne sprawy
: 11 kwie wt, 2006 7:00 pm
Witam
Od niedawna mam 205 1,4 na dwóch weberach. Autko powoli
zaczyna odkrywać przede mną swoje tajemnice (wiecie o co chodzi)
. Mam dwa pytanka, na które mam nadzieję szanowne grono
klubowiczów mi odpowie.
1- Wczoraj zawiesił mi się wskaźnik paliwa. To znaczy nie do końca,
bo po wyjęciu kluczyka normalnie opada na "dno". Po włożeniu
skacze natomiast do 3/4 pojemności baku. Na pewno żadne krasnoludki
mi w nocy nic nie tankowały, tym bardziej, że się zaczęła świecić
już rezerwa. Co to może być?. Pływak?. Mieliście podobny problem?.
2- Kolejny problem z silnikiem - Otóż kiedy silniczek się już ładnie nagrzeje, ma jakieś 80-90 stopni to czasem zdarza się tak, że jak
mu przycisnę (4000 - 4500tys - takie w sumie skromne przyciśnięcie)
to przy nagłym wciśnięciu sprzęgła gwałtownie spadają obroty do jakichś
500. Silnik nie gaśnie, a po chwili pracuje jjuż normalnie. Co to może być?
Dzięki za informacje.
Acha! jeszcze jedno pytanko dotyczy skrzyni: Mam dwie wersje porad
od znajomych mechaników. Jeden twierdzi, że jej czas dobiega końca,
drugi natomiast że ten hałas przy zmianie biegów to w 205 normalne
i radzi tylko ewentualnie wymienić olej. Czy mam już skubać na skrzynkę
cczy faktycznie jeszcze spokojnie jeździć?.
Jeszcze raz dzięki.
Pozdro
Od niedawna mam 205 1,4 na dwóch weberach. Autko powoli
zaczyna odkrywać przede mną swoje tajemnice (wiecie o co chodzi)
. Mam dwa pytanka, na które mam nadzieję szanowne grono
klubowiczów mi odpowie.
1- Wczoraj zawiesił mi się wskaźnik paliwa. To znaczy nie do końca,
bo po wyjęciu kluczyka normalnie opada na "dno". Po włożeniu
skacze natomiast do 3/4 pojemności baku. Na pewno żadne krasnoludki
mi w nocy nic nie tankowały, tym bardziej, że się zaczęła świecić
już rezerwa. Co to może być?. Pływak?. Mieliście podobny problem?.
2- Kolejny problem z silnikiem - Otóż kiedy silniczek się już ładnie nagrzeje, ma jakieś 80-90 stopni to czasem zdarza się tak, że jak
mu przycisnę (4000 - 4500tys - takie w sumie skromne przyciśnięcie)
to przy nagłym wciśnięciu sprzęgła gwałtownie spadają obroty do jakichś
500. Silnik nie gaśnie, a po chwili pracuje jjuż normalnie. Co to może być?
Dzięki za informacje.
Acha! jeszcze jedno pytanko dotyczy skrzyni: Mam dwie wersje porad
od znajomych mechaników. Jeden twierdzi, że jej czas dobiega końca,
drugi natomiast że ten hałas przy zmianie biegów to w 205 normalne
i radzi tylko ewentualnie wymienić olej. Czy mam już skubać na skrzynkę
cczy faktycznie jeszcze spokojnie jeździć?.
Jeszcze raz dzięki.
Pozdro