Strona 1 z 2
po uruchomieniu kopci na niebiesko... a potem juz przestaje
: 12 kwie śr, 2006 3:34 pm
autor: djcinek
tak jak w temacie czemu tak jest ? i ile mniej wiecej koszt naprawy ?
moze to byc przez to ze autko dlugo stoji bo przywiazlem go z niemiec i troche juz stoji bo czekam z ost oplatami do 15
następnym razem edytuj posty
: 12 kwie śr, 2006 3:56 pm
autor: djcinek
moze to byc przez to ze autko dlugo stoji bo przywiazlem go z niemiec i troche juz stoji bo czekam z ost oplatami do 15
: 12 kwie śr, 2006 8:07 pm
autor: Marin205
siwiutko oj siwiutko - oznacza to że silnik jest troche zajechany (choć wolałbym się mylić) według mnie masz do wymiany pierścienie na tłokach - jaki masz model silnika? tak naprawdę po otwarciu silnika mechanik prawdę Ci powie - z odcieni dymu to można tak z grubsza - pozdrawiam
: 12 kwie śr, 2006 9:17 pm
autor: Przecinak
Uszczelniacze zaworow na 95%
: 12 kwie śr, 2006 9:23 pm
autor: Marin205
ja mam uszczelniacze do wymiany i mi nie kopci (TU 1.4)- jak mu przykręce do 7000 tyś - to tylko wywala olej przez zawory dolotowe - mechanik twierdzi że to przypadłość wszystkich silników TU peugeota - ponoć nawet w 206 z tym motorem się tak dzieje z uszczelniaczami
: 12 kwie śr, 2006 10:22 pm
autor: djcinek
model silnika nie wiem 1.1 to jest a silnik jest igielka 100 tys przebiegu silnik jest suchutenki mam od kuzynki go mam ktora pykala nim od nowosci wiec zajechany nie moze byc. Te uszczelniacze predzej. A jaki koszt tych uszczelniaczy duzo roboty ??
: 12 kwie śr, 2006 10:29 pm
autor: Banita
razem kolo 90-140zl jezeli robisz samemu -chyba ze masz magika, ktory to zrobi bez zrzucania glowicy
: 12 kwie śr, 2006 10:36 pm
autor: djcinek
a jak zrzucam glowice musze ja dac do szlifu ??
: 12 kwie śr, 2006 10:42 pm
autor: sekator
tak
![Smile :)](./images/smilies/smile1.gif)
: 12 kwie śr, 2006 10:46 pm
autor: Banita
nie
zalezy w jakim stanie jest uszczelka i plaszczyzna glowicy- co nie znaczy ze nie warto tego zrobic -mowie tylko, ze to nei jest konieczne
![Razz :P](./images/smilies/tongue.gif)
: 12 kwie śr, 2006 10:48 pm
autor: sekator
warto też; sprawdzić szczelność , dotrzeć zawory, wymienić rozrząd......
![Razz :P](./images/smilies/tongue.gif)
: 12 kwie śr, 2006 10:54 pm
autor: Banita
rozrzad niekoniecznie -wystarczy pasek i rolka napinacza
![Razz :P](./images/smilies/tongue.gif)
: 12 kwie śr, 2006 10:56 pm
autor: Marin205
skoro silnik igiełka to żadne tam robienie półśrodkami bez zdejmowania głowicy, Według mnie zdjąć i zrobić całość głowicy - może się okazać że np: zawór lekko się podebrał - jak robić to komplet - a będzie tip top
: 12 kwie śr, 2006 10:58 pm
autor: Marin205
Banita pisze:rozrzad niekoniecznie -wystarczy pasek i rolka napinacza
![Razz :P](./images/smilies/tongue.gif)
tyle że pasek i rolkę wymienia się po 70 tysiącach a skoro kuzynka dbała to napewno wymieniła - można zapytać
: 12 kwie śr, 2006 11:09 pm
autor: sekator
tak czy siak, sam pasek warto wymienić a resztę rozrządu obejżeć