Strona 1 z 1
Nie pompuje szybra
: 12 kwie śr, 2006 5:05 pm
autor: Rychu
Hej!
Wiem że już kilka takich tematów było, przeglądnąłem je wsystkie i nie znalazłem tego co mnie interesuje
Otóż mój szyber się otwiera, nawet bez większego wysiłku (chociaz żonka ma problem czasami) ale nie pompuje mi uszczelki, jest zwykły flap. Zdjąłem oświetlenie wnętrza i zobaczyłem to co widać na zdjęciu, mianowice rurka od szybra wchodzi na jeden z tych bolców, a drugi zostaje wolny (ten w ziolonym kółku) Czemu tak? Nie widziałem żadnego zdjęcia tego elementu, ale wydaje mi się że tak nie powinno być! A jeżeli z drugiego bolca powinien wychodzić jakiś przewód to gdzie miałby iść??
: 12 kwie śr, 2006 6:06 pm
autor: Przecinak
Musi byc rurka ktora biegnie z komory silnika jak jej niema to dupa, trzeba nowa ciagnac.
: 12 kwie śr, 2006 6:23 pm
autor: wasia
U mnie też nie pompuje jak fura trochę postoi. Ale wystaczy tylko raz odpalić i wszystko chodzi jak trzeba (ale pewnie już to sprawdzałeś
![Wink :wink:](./images/smilies/wink.gif)
).
: 12 kwie śr, 2006 6:26 pm
autor: moralez
Przecinak pisze:Musi byc rurka ktora biegnie z komory silnika jak jej niema to dupa, trzeba nowa ciagnac.
ciagnalem kabel od anteny ta sama droga
masakra
![Wariat 8)7](./images/smilies/icon_bonk.gif)
: 12 kwie śr, 2006 6:30 pm
autor: sekator
a co jest jak nie pompuje? u mnie chyba nie pompuje ale się zamyka, otwiera, blokuje i nic nie cieknie
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
: 12 kwie śr, 2006 10:18 pm
autor: Rychu
Przecinak pisze:Musi byc rurka ktora biegnie z komory silnika jak jej niema to dupa, trzeba nowa ciagnac.
Tzn rurka z tego drugiego bolca, tak?? I do komory silnika...hmmm...czyli mam ją po prostu puścić luzem pod maskę czy też może do czegoś podczepić?
wasia pisze:U mnie też nie pompuje jak fura trochę postoi. Ale wystaczy tylko raz odpalić i wszystko chodzi jak trzeba (ale pewnie już to sprawdzałeś
![Wink :wink:](./images/smilies/wink.gif)
).
No tak, sprawdzałem, ale bez efektów
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
: 13 kwie czw, 2006 5:38 pm
autor: moralez
Rychu pisze:Przecinak pisze:Musi byc rurka ktora biegnie z komory silnika jak jej niema to dupa, trzeba nowa ciagnac.
Tzn rurka z tego drugiego bolca, tak?? I do komory silnika...hmmm...czyli mam ją po prostu puścić luzem pod maskę czy też może do czegoś podczepić?
koniecznie do czegos
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
a konkretnie to przez trojnik do przewodu podcisnienia idacym z silnika do serwa hamulcy
: 13 kwie czw, 2006 11:17 pm
autor: Rychu
yyyy..a po Polsku???
![Wariat 8)7](./images/smilies/icon_bonk.gif)
Jestem tylko studentem, więc proszę o więcej wyrozumiałości w tłumaczeniu kwestii technicznych, a najlepiej jakby ktoś wspomógł te tłumaczenia pismem obrazkowym (w sensie zdjęcia spod maski z zaznaczeniami gdzie, co i jak) jeśli za dużo nie wymagam
Silnik to gaźnikowy TU3S
: 14 kwie pt, 2006 12:33 am
autor: woocash
o jeeez Rychu, trza było na zlocie napomknąć
![Razz :P](./images/smilies/tongue.gif)
to by sie zrobiło
jeśli bedziesz w Katowicach teraz jakoś... po świętach albo łotewer kiedy, to daj znać, to to rozpracujemy
: 14 kwie pt, 2006 1:15 am
autor: moralez
skoro wszedobylski woocash oferuje pomoc to daremne me trudy pismiene
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
: 14 kwie pt, 2006 1:24 am
autor: woocash
oj wielki przedwieczny moralezie, wybacz o ma czelność, i zachciej jednak kontynuowac swa wiekopomną pomoc w tejże palącej kwestii
ja już nie mam pomysłów
aha.... i bez obrazy
![Wink :wink:](./images/smilies/wink.gif)
: 14 kwie pt, 2006 1:35 am
autor: moralez
prosze cie ......
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
macie do siebie pewnie rzut beretem wiec jak sam zobaczysz co i jak to bedzie to lepsze niz moje pogdybywanie za pomoca bajtow