Strona 1 z 1

Nie pompuje szybra

: 12 kwie śr, 2006 5:05 pm
autor: Rychu
Hej!

Wiem że już kilka takich tematów było, przeglądnąłem je wsystkie i nie znalazłem tego co mnie interesuje :roll:

Otóż mój szyber się otwiera, nawet bez większego wysiłku (chociaz żonka ma problem czasami) ale nie pompuje mi uszczelki, jest zwykły flap. Zdjąłem oświetlenie wnętrza i zobaczyłem to co widać na zdjęciu, mianowice rurka od szybra wchodzi na jeden z tych bolców, a drugi zostaje wolny (ten w ziolonym kółku) Czemu tak? Nie widziałem żadnego zdjęcia tego elementu, ale wydaje mi się że tak nie powinno być! A jeżeli z drugiego bolca powinien wychodzić jakiś przewód to gdzie miałby iść??

: 12 kwie śr, 2006 6:06 pm
autor: Przecinak
Musi byc rurka ktora biegnie z komory silnika jak jej niema to dupa, trzeba nowa ciagnac.

: 12 kwie śr, 2006 6:23 pm
autor: wasia
U mnie też nie pompuje jak fura trochę postoi. Ale wystaczy tylko raz odpalić i wszystko chodzi jak trzeba (ale pewnie już to sprawdzałeś :wink: ).

: 12 kwie śr, 2006 6:26 pm
autor: moralez
Przecinak pisze:Musi byc rurka ktora biegnie z komory silnika jak jej niema to dupa, trzeba nowa ciagnac.
ciagnalem kabel od anteny ta sama droga
masakra 8)7

: 12 kwie śr, 2006 6:30 pm
autor: sekator
a co jest jak nie pompuje? u mnie chyba nie pompuje ale się zamyka, otwiera, blokuje i nic nie cieknie :shock:

: 12 kwie śr, 2006 10:18 pm
autor: Rychu
Przecinak pisze:Musi byc rurka ktora biegnie z komory silnika jak jej niema to dupa, trzeba nowa ciagnac.
Tzn rurka z tego drugiego bolca, tak?? I do komory silnika...hmmm...czyli mam ją po prostu puścić luzem pod maskę czy też może do czegoś podczepić? 8)7
wasia pisze:U mnie też nie pompuje jak fura trochę postoi. Ale wystaczy tylko raz odpalić i wszystko chodzi jak trzeba (ale pewnie już to sprawdzałeś :wink: ).
No tak, sprawdzałem, ale bez efektów 8)

: 13 kwie czw, 2006 5:38 pm
autor: moralez
Rychu pisze:
Przecinak pisze:Musi byc rurka ktora biegnie z komory silnika jak jej niema to dupa, trzeba nowa ciagnac.
Tzn rurka z tego drugiego bolca, tak?? I do komory silnika...hmmm...czyli mam ją po prostu puścić luzem pod maskę czy też może do czegoś podczepić? 8)7
koniecznie do czegos 8)
a konkretnie to przez trojnik do przewodu podcisnienia idacym z silnika do serwa hamulcy

: 13 kwie czw, 2006 11:17 pm
autor: Rychu
yyyy..a po Polsku??? 8)7 Jestem tylko studentem, więc proszę o więcej wyrozumiałości w tłumaczeniu kwestii technicznych, a najlepiej jakby ktoś wspomógł te tłumaczenia pismem obrazkowym (w sensie zdjęcia spod maski z zaznaczeniami gdzie, co i jak) jeśli za dużo nie wymagam :P
Silnik to gaźnikowy TU3S

: 14 kwie pt, 2006 12:33 am
autor: woocash
o jeeez Rychu, trza było na zlocie napomknąć :P to by sie zrobiło :D

jeśli bedziesz w Katowicach teraz jakoś... po świętach albo łotewer kiedy, to daj znać, to to rozpracujemy

: 14 kwie pt, 2006 1:15 am
autor: moralez
skoro wszedobylski woocash oferuje pomoc to daremne me trudy pismiene 8)

: 14 kwie pt, 2006 1:24 am
autor: woocash
oj wielki przedwieczny moralezie, wybacz o ma czelność, i zachciej jednak kontynuowac swa wiekopomną pomoc w tejże palącej kwestii :P

ja już nie mam pomysłów :wink:
aha.... i bez obrazy :wink:

: 14 kwie pt, 2006 1:35 am
autor: moralez
prosze cie ......8)
macie do siebie pewnie rzut beretem wiec jak sam zobaczysz co i jak to bedzie to lepsze niz moje pogdybywanie za pomoca bajtow