Strona 1 z 1

Problem z silniczkiem krokowym i cholera wie, czym jeszcze..

: 17 kwie pn, 2006 9:10 am
autor: gęś
Witam, kupilem jakies 3 tyg temu Puga 205 RG, pojechalem do mechanika, wymienilem olej, wszystkie filtry, swiece, przewody zaplonowe i od tej pory zaczely sie problemy, tzn. przy odpaleniu silnik wskakuje na ok 3 tys obr., pozniej chwile faluje i czasem gasnie, czasem nie, podczas jazdy samochod albo tak jakby sie dlawi, albo znowoz sam utrzymuje gaz na pewnym poziomie, po gwaltownym dodaniu gazu samochod nie reaguje, przyspieszy do 3 tys. obr i dalej nic, ale jak sie popusci pedal to zaczyna przyspieszac. Bylem u mechanika, powiedzial ze najprawdopodobniej bedzie to wina potencjometra przepustnicy, a wykluczyl silniczek krokowy, nie wiedziec czemu, bo na jalowym tez wariuje. Zgory dzieki za jakas pomoc :) Pozdrawiam.

: 17 kwie pn, 2006 11:19 am
autor: Banita
mechanior ma pewnie racje - albo krokowy jest sprawny i to wina TPS albo i to i to padlo (sprawdz tez wtyczki silniczek krokowy, wtrysk czy nie sa zamienione, bo sa takie same)

: 17 kwie pn, 2006 11:57 am
autor: moralez
nie sa takie same ale ponoc da sie je zamienic 8)7

: 17 kwie pn, 2006 1:52 pm
autor: Banita
tak samo kostka wstecznego i temp wody w gti taka sama nie jest a da sie zamienic i w miare na wstecznym jezdzic 8)7

: 17 kwie pn, 2006 1:55 pm
autor: moralez
a u mnie sa takie same :lol: 8)7

: 17 kwie pn, 2006 1:56 pm
autor: Banita
nie jest taka sama -inny kolor :P

: 17 kwie pn, 2006 1:59 pm
autor: moralez
yyy biale obydwie tylko z innej wiazki ida :P

: 17 kwie pn, 2006 2:00 pm
autor: Banita
a wlasnie od temp wody mam zielona :wink: