Strona 1 z 1

LPG i zimne powietrze

: 25 lut śr, 2004 3:22 pm
autor: milo
A własnie ... temat zimnego powietrza i instalacji LPG. U mnie nie jest to w ten sposób rozwiązane. Zastanawiałem sie dlaczego, skoro wszedzie praktycznie słysze, czytam i oglądam że tak jest lepiej. Rozumiem (wydaje mi sie ;) ) dlaczego zimne jest lepsze od ciepłego.
Mam takie pytanie Czy jak układ jest zrobiony na zimny dolot powitrza to auto automatycznie pali więcej ? A jesli tak czy nie wystarczy po prostu podkrecić srubki i zostawic z ciepłym dolotem ? I dlaczego jedni mają na cipły dolot a inni na zimny ? Tzn. czy ma jakieś wady odciecie ciepłego dolotu ?
Jeszcze jedno... słyszałem, że z tym zimnym dolotem to musi być tak ustawione jakos, by powietrze zawsze trafiało z tą samą siłą/prędkoscią bo innaczej silnik nie bedzie pracował jak trzeba. Czy to prawda ?