HE'S ALIVE...MODUŁ I OBROTY WOLNE

Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
Awatar użytkownika
NMike
Uzalezniony
Posty: 657
Rejestracja: 23 paź czw, 2003 10:35 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Olsztyn

HE'S ALIVE...MODUŁ I OBROTY WOLNE

Post autor: NMike »

:!: sAMOCHODZIK JEŹDZI, ALE JESZCZE WYMAGA 'TROCHĘ' WKŁADU PRACY... 8)


pYTANIE:

---JAKIE MACIE MODUŁY ZAPŁONOWE(PRZY CEWCE), W 1,6 LUB 1,9 GTI???--CHODZI O NUMER NABITY Z PRZODU MODUŁU


---JAKIE MACIE WOLNE OBROTY SILNIKA(1000\2000TYS)???
Peugeot 205 1,6 GTi :-)
Awatar użytkownika
adidj
Junior
Posty: 354
Rejestracja: 05 lut czw, 2004 11:37 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: sopot
Kontakt:

Post autor: adidj »

hmm tak duzo ?? ja mam jakies 800/900 obrotow ale nie wiem jak powinno byc orginalnie
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Nmike ja mam modul kupny w 2002 roku, i jest on zamienny z modulem do Peugeota 405 - tak bylo napsane na pudelku. Jest to modul Ducellier czy jakos tak.. niestety orginalow Boscha juz nie bylo.

Wolne obroty mam 2500-3000 obrotow, ale to wiem dlaczego... i sie z tym uporam juz na dniach.

Najmniejsze jakie mialem u siebie kiedys to 1200-1300
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
Awatar użytkownika
TOMBIKE
Uzalezniony
Posty: 644
Rejestracja: 12 wrz pt, 2003 6:10 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: TOMBIKE »

u mnie 1000/1200 jak spada ponizej 1000 to czucze auto sie dławi i trzęsie. Pewnie to wynika z wyskalowania obrotomierza albo nie wiem z czego, co za róznica :P
Awatar użytkownika
NMike
Uzalezniony
Posty: 657
Rejestracja: 23 paź czw, 2003 10:35 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Olsztyn

hj

Post autor: NMike »

U mnie bylo 2(ale to pewnie dlatego, ze na ssaniu), a po okolo 7 minutach okolo 950 obr/min.

Problem z pracą silnika jest w granicy drugiej do 7 minuty pracy na ssaniu. Wyglada to tak, ze po uruchomienu przez 1min pracuje na 2.000 obr/min, a później (jesli nie pomacham pedalem gazu) obroty spadają i silnik gaśnie. Po okolo 7 min silnik pracuje w miare rowno(bez wydechu-sam kolektor wydechowy) z predkoscią około 950 obr/min. Nie wiem co moze byc tego przyczyną, może moduł(nie wiem jaki powinien być seryjnie na pewno bosch, lub zamiennik,,,ale zagadką pozostaje dalej nr nabity na module).

Mam zlamaną reke i dlatego nie uzywam 'alt-a' do ó ź ż ... :)
Peugeot 205 1,6 GTi :-)
Awatar użytkownika
TOMBIKE
Uzalezniony
Posty: 644
Rejestracja: 12 wrz pt, 2003 6:10 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: TOMBIKE »

chyba każdy pug z ręcznym ssaniem tak ma, póki silnik nie będzie ciepły a trzymasz go na ssaniu to normalne że masz wysokie obroty, ja silnik sie nagrzeje jest już ok
Awatar użytkownika
NMike
Uzalezniony
Posty: 657
Rejestracja: 23 paź czw, 2003 10:35 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Olsztyn

hu

Post autor: NMike »

Ja mam wielopunkt z automatycznym ssaniem :P

Pewnie elektronika coś, gdzieś chrzani.
Peugeot 205 1,6 GTi :-)
Awatar użytkownika
samer
Uzalezniony
Posty: 741
Rejestracja: 07 cze sob, 2003 5:00 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: samer »

Poczekaj na wydech , moze to przez jego brak ?
Awatar użytkownika
NMike
Uzalezniony
Posty: 657
Rejestracja: 23 paź czw, 2003 10:35 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Olsztyn

sgf

Post autor: NMike »

Nierownomierna praca pewnie tak, alewątpię aby to mialo wplyw na pierwsze minuty pracy silnika(faza ssania)...
Peugeot 205 1,6 GTi :-)
Mav309
Uzalezniony
Posty: 710
Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: sgf

Post autor: Mav309 »

NMike pisze:Nierownomierna praca pewnie tak, alewątpię aby to mialo wplyw na pierwsze minuty pracy silnika(faza ssania)...
Masz to samo co ja...
u mnie puki zimny to jakos trzyma obroty , ajak nagrzeje sie to spada ponizej 1000 i ma tendencje do gasniecia (trzeba pompowac gazem)
Ja podejrzewam przepustnice i wszelkie kanaly sa zapchane u mnie - bo auto w ogole nie reaguje na srbe wolnych obrotow (i ta w przeplywce i ta w przepustnicy)
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
Awatar użytkownika
NMike
Uzalezniony
Posty: 657
Rejestracja: 23 paź czw, 2003 10:35 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Olsztyn

io

Post autor: NMike »

Heh, u mnie się tak dzieje, bo jeszcze nie bylo robionej regulacji silnika. Zresztą w sumie cala elektryka i osprzet silnika jest podobierany z roznych gti 205 i 405. Troszkę roboty i wszystko powinno byc OK.
Peugeot 205 1,6 GTi :-)
Awatar użytkownika
NMike
Uzalezniony
Posty: 657
Rejestracja: 23 paź czw, 2003 10:35 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Olsztyn

fhg

Post autor: NMike »

A więc:

---JAKIE MACIE MODUŁY ZAPŁONOWE(PRZY CEWCE), W 1,6 LUB 1,9 GTI???--CHODZI O NUMER NABITY Z PRZODU MODUŁU
Peugeot 205 1,6 GTi :-)
Awatar użytkownika
Kaktus
Maniak
Posty: 1567
Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Kaktus »

Mav, a czy ci przypadkiem autko lewego nie ciagnie?
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.

DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!

"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
tomb
Junior
Posty: 123
Rejestracja: 05 sty pn, 2004 2:19 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Lublin

Post autor: tomb »

NMike, moze warto by zobaczyc czy prepływomierz nie ma wytartej sciezki na płytce lub zbyt słaby docisk "dźwigni suwaka obrotowego" lub brudne / zawilgocenie ściezki. Klapka uchylna przepływomierza na wolnych obrotach mocno sobie hula i czesto właśnie wytarcie ścieżki a tym samym i duże skoki oporności na ścieżce są przyczyna braku wolnych obrotów po nagrzaniu się silnika (za duż wezładność układu)
.
Druga sprawa to zanieczyszczony kanał wolnych obrotów lub zbyt przymknięta przepustnica w stanie "zamkniętym".
Dużo daje np w czasie eksploatacji kompleksowe czyszczenie zespołu przepustnicy co jakiś czas.

Trzeci powód lewe powietrze gdzieś na dlocie za przepływomierzem, a niestety peugeot ma dużo połaczeń przewodów.


Może cos z tego pomoże.

Pozdrowienia

Tomek
Mav309
Uzalezniony
Posty: 710
Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Mav309 »

Kaktus pisze:Mav, a czy ci przypadkiem autko lewego nie ciagnie?
Tez tak podejrzewam.
Rury wygladaja na szczelne..
Ale ciezko to powiedziec o przewodach odm, czasem moga byc pekniete gdzies dalej...
Po ociepleniu zaczne centymetr po centymetrze ogladac...
Inna sprawa ze powinienem obejrzec przepustnice...odma mi nie przymarzala w tym roku, ale oleju troche poszlo w dolot...
Jaka jest tam uszczelka (pomiedzy przepustnica a kolektorem dolotowym)?
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
ODPOWIEDZ