205 GTI - buda wersji z silnikiem XU9J1
: 21 kwie pt, 2006 3:15 pm
Poszerzania wiedzy o moim nietypowym GTI cd
Wg. danych z VIN (oznaczenie CDK), w budzie był silnik XU9J1 o mocy ok 100km (a autodata pokazuje, że możliwy też XUD). Obecnie motor BX GTI - nr 1CW3M..... - moc ??? Jak dowiedziałem się z FAQ XU9J1 był montowany w budzie seryjnej 205. I tu zaczyna sie problem.
Planuję wymianę części podzespołów na sportowe (hamulce EBC, zawias itp.) i nie wiem do jakiej wersji zamawiać. Czym różni się buda i podzespoły z tej wersji silnikowej (poza profilem błotników i plastikowymi poszerzeniami) od 1.9 GTI np. XU9JAZ (auto składak, dane z naklejki przy mocowaniu amorków). Wg Etzolda inna jest np. pompa paliwa, rozumiem, że inny może być osprzęt silnika, ale co np. zawieszeniem i podzespołami mechanicznymi?
Nie wiem czy np. jak zamówię tarcze/klocki pod standardowe 1.9 GTI nie okaże się, że nie pasują
Wg. danych z VIN (oznaczenie CDK), w budzie był silnik XU9J1 o mocy ok 100km (a autodata pokazuje, że możliwy też XUD). Obecnie motor BX GTI - nr 1CW3M..... - moc ??? Jak dowiedziałem się z FAQ XU9J1 był montowany w budzie seryjnej 205. I tu zaczyna sie problem.
Planuję wymianę części podzespołów na sportowe (hamulce EBC, zawias itp.) i nie wiem do jakiej wersji zamawiać. Czym różni się buda i podzespoły z tej wersji silnikowej (poza profilem błotników i plastikowymi poszerzeniami) od 1.9 GTI np. XU9JAZ (auto składak, dane z naklejki przy mocowaniu amorków). Wg Etzolda inna jest np. pompa paliwa, rozumiem, że inny może być osprzęt silnika, ale co np. zawieszeniem i podzespołami mechanicznymi?
Nie wiem czy np. jak zamówię tarcze/klocki pod standardowe 1.9 GTI nie okaże się, że nie pasują