Tematy w trakcie przenoszenia do odpowiednich dzialow
NMike
Uzalezniony
Posty: 657 Rejestracja: 23 paź czw, 2003 10:35 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Olsztyn
Post
autor: NMike » 28 lut sob, 2004 8:21 pm
Witajcie,
pytanko.
Jakie macie maks obroty silnika na postoju
Peugeot 205 1,6 GTi
Kaktus
Maniak
Posty: 1567 Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:
Post
autor: Kaktus » 29 lut ndz, 2004 6:49 pm
6700-6800 ma 1.6 GTI - komp z zielona naklejka
6300 ma 1.9 GTI - komp z czerwona naklejka (o ile sie nie myle)
A jak masz kompa z czarna naklejka to nie masz odciecia
Z doswiadczenia wiem ze jak sie opozni duzo zaplon, to odciecie sie moze troche przesunac - ale to pewnie tylko dlatego ze obrotomierz jest podlaczony pod aparat zaplonowy i byc moze to ma na to wplyw.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
NMike
Uzalezniony
Posty: 657 Rejestracja: 23 paź czw, 2003 10:35 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Olsztyn
Post
autor: NMike » 29 lut ndz, 2004 7:03 pm
Czarna naklejka (komp od 1,9 GTI).
No właśnie. Pytałem się, bo przygazowałem do 7000+ coś a silniczek jeszcze dalej miał zamiar kręcić. Nie ryzykowałem bo to była 20 minuta jego pracy po generalce.
Może znacie Wypiora Jarosława?
Peugeot 205 1,6 GTi
Kaktus
Maniak
Posty: 1567 Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:
Post
autor: Kaktus » 29 lut ndz, 2004 7:15 pm
Nie nie znam.
Jak wywazysz uklad korbowy, i dobrze go poskladasz , to spokojnie mozesz go krecic do nawet 9000 - gorzej jak przy takich obrotach stracisz smarowanie.
A tak to mysle ze do 7200-7300 to bezpieczne obroty.
Ale puga tak naprawde nie ma sensu krecic wyzej niz 6200... krecenie wyzej przynosi tylko straty ... ale tak naprawde to musial bys pojechac na hamowanie obciazeniowa, i sprawdzic wykres krzywej momentu obrotowego, i mocy maxymalnej, - wtedy bedziesz wiedzial jak optymalnie go krecic.
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
NMike
Uzalezniony
Posty: 657 Rejestracja: 23 paź czw, 2003 10:35 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Olsztyn
Post
autor: NMike » 29 lut ndz, 2004 11:10 pm
Podobno silniczek ma mieć max 140 km, ale ja ni będę tyle wyciągał z niego.-za duże koszty eksploatacji, zużycie skrzyni, sprzęgła, półosi itp itd.
a na hamownię na ewno pojadę
, ale to dopiero za jakiś czas.
Peugeot 205 1,6 GTi
Kaktus
Maniak
Posty: 1567 Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:
Post
autor: Kaktus » 01 mar pn, 2004 2:44 am
A co to za silnik 1.6 czy 1.9??
Skad az 140KM? Co masz w nim zrobione?!
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
NMike
Uzalezniony
Posty: 657 Rejestracja: 23 paź czw, 2003 10:35 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Olsztyn
Post
autor: NMike » 01 mar pn, 2004 7:37 am
Silnik jest 1,6.
Szlify, planowanie, świątek, elektryka, zamach, polerka...itp
+zaworki i kanały
Ostatnio zmieniony 01 mar pn, 2004 1:48 pm przez
NMike , łącznie zmieniany 1 raz.
Peugeot 205 1,6 GTi
Mav309
Uzalezniony
Posty: 710 Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:
Post
autor: Mav309 » 01 mar pn, 2004 9:22 am
NMike pisze: Silnik jest 1,6.
Szlify, planowanie, świątek, elektryka, zamach, polerka...itp
ja tam nie krzyczalbym glosno o tych 140KM
zobaczymy co powie hamownia...
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
NMike
Uzalezniony
Posty: 657 Rejestracja: 23 paź czw, 2003 10:35 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Olsztyn
Post
autor: NMike » 01 mar pn, 2004 1:49 pm
Co mi szkodzi
I tak więcej jak 125km nie chcę.
140 to podobno jest max--podobno u Świątka tak wyszacowano tą wartość.
Peugeot 205 1,6 GTi
Mav309
Uzalezniony
Posty: 710 Rejestracja: 30 wrz wt, 2003 11:38 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:
Post
autor: Mav309 » 01 mar pn, 2004 3:48 pm
NMike pisze: Co mi szkodzi
I tak więcej jak 125km nie chcę.
140 to podobno jest max--podobno u Świątka tak wyszacowano tą wartość.
Tyle nawet gutmann nie szacuje w 1.6... no ale co tam
P309 GTI 1.9 "Rallye"
F126 P 0.6 "Blue Thunder"
NMike
Uzalezniony
Posty: 657 Rejestracja: 23 paź czw, 2003 10:35 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Olsztyn
Post
autor: NMike » 01 mar pn, 2004 4:05 pm
Poczekamy, zobaczymy.
Peugeot 205 1,6 GTi
Kaktus
Maniak
Posty: 1567 Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:
Post
autor: Kaktus » 01 mar pn, 2004 5:26 pm
Nmike to widze ze bedziemy mieli identycznie zlozone silniki
Tyle ze ja mam te pieprzone odciecie, ale tez juz nad tym mysle
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
NMike
Uzalezniony
Posty: 657 Rejestracja: 23 paź czw, 2003 10:35 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Olsztyn
Post
autor: NMike » 01 mar pn, 2004 5:38 pm
Spotkamy się to sobie porównamy osiągi
Peugeot 205 1,6 GTi
Kaktus
Maniak
Posty: 1567 Rejestracja: 12 cze czw, 2003 10:26 pm
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Opole
Kontakt:
Post
autor: Kaktus » 01 mar pn, 2004 6:34 pm
Oki - wpadnij w maju do Nysy
http://www.k-sport.eu - Budowa Samochodow Wyczynowych, Hamownia, Chip-Tuning.
DEAKTYWUJEMY PROGRAMOWO FILTRY FAP i DPF!!!
"Wygrywa nie ten, kto ostatni zaczyna hamowac, tylko ten kto pierwszy zaczyna przyspieszac" Tomasz Sikora
NMike
Uzalezniony
Posty: 657 Rejestracja: 23 paź czw, 2003 10:35 am
Numer Gadu-gadu: 0
Lokalizacja: Olsztyn
Post
autor: NMike » 01 mar pn, 2004 8:16 pm
w Nysie mówisz:) Nie chce mi się jechać przez całą Polskę.
Mieszkam w Olsztynie.
Bardziej by mi pasowało spotkanie w Łodzi- mniej więcej w połowie drogi
, lub gdzie indziej przy okazji.
Peugeot 205 1,6 GTi