Strona 1 z 1

Problemy z pracą silnika na benzynie

: 02 maja wt, 2006 10:23 pm
autor: alexil
Temat poruszany pare razy jednak żaden z nich nie miał zbyt wiele wspólnego z moim problemem.
Otóż mój silnik (TU3M) chodzi bardzo ładnie na gazie (równo, ma moc) ale nie ma ochoty chodzić na benzynie: praca na 3 (czasem na 2!)cylindry, zero mocy, zdarzyh mu się w ogóle nie zapalić .
Zatem pytanie brzmi: co to może być? Pompa działa ok, przewody i reszta zapłonu też są w porządku-gdyby tak nie było zapewne nie chodziłby dobrze na gazie, a chodzi.
Będę wdzięczny za wszelkę pomoc gdyż na dniach musze się zgłosić na przegląd i wtedy silnik musi śmigąc i na benzynce i na LPG.


Pozdrawiam

: 04 maja czw, 2006 9:29 pm
autor: alexil
Kolejne spostrzeżenia: sprawdziłem iskre-na każdym garze prawidłowa. Wtrysk podaje paliwo, więc pompa i wtrysk są ok. Co pozostaje? Może zalewa świecie? Może zapłon?
Pomóżcie.


Pozdrawiam

: 05 maja pt, 2006 12:08 am
autor: TomCat
ja mialem problem ze mi na gazie slicznie chodzil a na benzynie strasznie slabl a rano to chodzil tez na 3 garach zanim sie nagrzal a i jeszcze gasl ciagle niemalze na benzynie, choc czasem potrafil pochodzic troche i nie gasnac.
nie wiem czy to pokrewne problemy, ale rozwiazaniemojego okazalo sie odziwo niezwykle proste
byly rpzne oncepcje, wlasnie iskra, przewody, pompka paliwa itp.

pojechalem do elektryka i mi usunal pamiec bledow kompa i chodzil slicznie, dodam ze resetopwanie zwykle kompa czyli odlaczanie aku i podlaczanie ta po pewnym czsie nie rozwiaqzywalo problemow, komp sie resetowal ale pamiec bledow nie byla czyszczona, nie znam sie na tym,, ale zaplazyilem 15 zl elektrykowi i problem zniknal, poki co rok minal od tamtego momentu i jest oki.
jak sie jezdzi na gazie komp podobno jakims przypadkiem moze zlapac jakies bledy czasem ze mu odbija na benzynie

mam nadizeje ze twoj problem tez sie prosto rozwiaze ;)

: 06 maja sob, 2006 6:57 pm
autor: alexil
Dzisiaj próbowałem resetować kompa. Cały czas pozostaje jednak jeden i ten sam błąd nr 21 czyli czujnik położenia przepustnicy, styk biegu jałowego. Jak sobie z tym poradzić? Jak sprawdzić czy tylko to jest powodem moich problemów i czy walnięty jest sam czujnik czy może kable gdzieś po drodze? Styki już przeczyściłem ale nic to nie dało.


Pozdrawiam