Mam problem - proszę o poradę
: 06 maja sob, 2006 5:39 pm
Mam wielką prośbę o udzielenie mi porady na kilka pytań.
1.) Niedawno miałem przykrą sytuację - jakaś ślepa ninja wyjechała mi na rondzie, wymusiła, hamowałem, wpadłem w poślizg ( padało) i bokiem przedniego prawego koła odbiłem się od krawężnika. Niby nic się nie stało ale z koła podczas jazdy wydobywa się jakieś dziwne huczenie ( jakby zużyte łożysko), tak czy siak będę wymieniał drązki kierownicze i ich końcówki bo się o to prosiły, lecz nie wiem co jeszcze mogło ewentualnie ulec uszkodzeniu? Proszę o wasze typy, co jeszcze? Auto było badane na stacji diagnostycznej i niby wszystko ok. ( po wypadku minimalnie przestawiło mi kierownice, a także przy skręcaniu kierownica nie "wraca" tak sprawnie jak wczesniej).
2.) czy ma sens w Peugeocie 205 1.8 D przejscie z oleju mineralnego Shell Super Diesel 15W-40 (B2) na półsyntetyk Mobil (A3/B3) 10W-40. Auto ma już przejechane 450 000 km. Mam mozliwośc kupna Mobila w dobrej cenie dlatego pytam.
3.) Co 10.000 km wymieniam gumowe tuleje stabilizatora ( czy jakoś tak), czy to normalne? Są to niebieskie ( u mnie), gumowe tulejki, cena 10 zł za 2 szt., producent Sasic. Czy wy też macie z tym problemy?
Z góry dziękuje za pomoc
3.)
1.) Niedawno miałem przykrą sytuację - jakaś ślepa ninja wyjechała mi na rondzie, wymusiła, hamowałem, wpadłem w poślizg ( padało) i bokiem przedniego prawego koła odbiłem się od krawężnika. Niby nic się nie stało ale z koła podczas jazdy wydobywa się jakieś dziwne huczenie ( jakby zużyte łożysko), tak czy siak będę wymieniał drązki kierownicze i ich końcówki bo się o to prosiły, lecz nie wiem co jeszcze mogło ewentualnie ulec uszkodzeniu? Proszę o wasze typy, co jeszcze? Auto było badane na stacji diagnostycznej i niby wszystko ok. ( po wypadku minimalnie przestawiło mi kierownice, a także przy skręcaniu kierownica nie "wraca" tak sprawnie jak wczesniej).
2.) czy ma sens w Peugeocie 205 1.8 D przejscie z oleju mineralnego Shell Super Diesel 15W-40 (B2) na półsyntetyk Mobil (A3/B3) 10W-40. Auto ma już przejechane 450 000 km. Mam mozliwośc kupna Mobila w dobrej cenie dlatego pytam.
3.) Co 10.000 km wymieniam gumowe tuleje stabilizatora ( czy jakoś tak), czy to normalne? Są to niebieskie ( u mnie), gumowe tulejki, cena 10 zł za 2 szt., producent Sasic. Czy wy też macie z tym problemy?
Z góry dziękuje za pomoc
3.)