Strona 1 z 1
SPRINGI & AMORY
: 07 maja ndz, 2006 8:32 am
autor: Sebek
W tym temacie niech napiszą osoby które w swoich pugach mają zamontowane (albo wiedzą że się da) amorki czy też sprężyny dedykowane do innych modeli aut:
: 07 maja ndz, 2006 1:09 pm
autor: cheatoss
ja mam z gti sprezyny i amorki. sprezyny ciete o zwoj.
jesli chodzilo ci o inne modele niz 205 to sorka =]
: 07 maja ndz, 2006 4:22 pm
autor: d_ARC
Na montaż już czekają sportowe baaardzo twarde amorki z 206
Zdaje się, że są ok 2 cm wyższe niż seria 1.9 GTI. Poza tym trzeba przeprasować tulejkę z serii 205, bądź uciąć ok 2-3mm na stronę (w 206 jest delikatnie szersza).
Podobno przód również pasuje, ale to niepotwierdzone info.
Jak to zadziała wyjdzie w praniu
: 07 maja ndz, 2006 5:01 pm
autor: aroslaw
a ma ktos sprezyny i amorki z gti w jakims zwyklym 1,1 ???
jak sie zachowuja ??
: 07 maja ndz, 2006 6:22 pm
autor: cheatoss
jj ma w 1.1
: 07 maja ndz, 2006 6:36 pm
autor: Sebek
wiem że od saxo tez pasują
: 07 maja ndz, 2006 9:26 pm
autor: aroslaw
JJ ma od saxo wlasnie ... a mi chodzi od gti
: 07 maja ndz, 2006 10:09 pm
autor: Nialu
Ja mam u siebie zamontowane macphersony od GTI i prowadzi się super.
Nie jest wcale tak twardy i na niewielkich dziurach jeździ się całkiem znośnie.
: 15 maja pn, 2006 7:41 pm
autor: Sebek
no to panowie napiszcie mi od jakiego auta podejdą amorki i sprężyny bez żadnych kombinacji bo z tego co widzę to tylko od saxo
: 06 sie ndz, 2006 12:54 am
autor: d_ARC
Dziś złożyłem przedni zawias progresywne H&R -30mm do 205, sprtowe amorki z 206 i to co zobaczyłem po opuszeniu aut da się opisać tylko tak
Auto zamiast obniżyć się, poszło do góry o 30-50mm... i teraz wygląda jakby do serii GTI założyć koła 13" z oponami o profilu 45mm
Amorki mają dużo wyżej niż te z GTI zamontowany talerz na którym opiera się sprężyna i bardzo krótki skok (trzeby było się pogimnastykować aby wcisnąć sprężyny) i w połączeniu z twardymi H&Rami prowadzi się po prostu bajka - na zakrętach prawie wcale się nie kładzie i wspaniale wybiera nierówności, nawet 130-140km/h na kamienistej wiejskiej dróżce da się poszaleć
Tylko dlaczego tak szpeci auto... no ale jakby założyć kołka 16" czy 17" to przy skoku niewielkim skoku/ugięciu zawieszenia byłoby w sam raz
Ech w najbliższym czasie chyba wrócimy do serii GTI, a taki zestaw zostanie na rajdy zimowe lub pod wysokie szutrowe oponki